Версия за печат

00530-2011-0160

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна, бул. "Осми приморски полк" 128, За: Т. Александрова, Р. България 9000, Варна, Тел.: 052 360511, E-mail: t.aleksandrowa@ro03.nra.bg, Факс: 052 360950

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост) в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП – Варна ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище, гр. Шумен
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно поддържане и ремонт на автоматични телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост) в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП – Варна. Плащане по банков път в срок до 60 /шестдесет/ дни, след представяне на фактура в офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силситра, Търговище и Шумен и двустранни протоколи за извършените работи, при абонаментно обслужване на равни месечни вноски и часова ставка за извършени ремонтни работи в размер на 28.00лв./час без ДДС съответно 33.60лв./час с ДДС.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50334130, 50334140

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи
Услуги по ремонт и поддържане на телефонни апарати


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена за абонаментно поддържане за един месец; тежест: 70
Показател: Часова ставка - лева/час за извършване на ремонтните работи ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата е открита с Решение № 45-11/22.12.2011г. на Директора на ТД на НАП - Варна и номер в РОП 00530-2011-0160.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 104 от 08.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6 / Наименование:Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи и телефонни апарати (включително доставка на резервни части, материали и консумативи при необходимост), посочен по вид, количество и технически параметри в приложения №1,2,3,4,5,6 неразделна част от договора"
V.1) Дата на сключване на договора
01.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Теко" АД, ЕИК 041044484, бул. "България" 49А, ет. 3, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9582105, E-mail: teko@teko-ad.com, Факс: 02 9852105

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор