Версия за печат

00530-2011-0077

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.1, стая 106, За: Диляна Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617246, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. "Център" №2, ет.4, стая 412
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново, съгласно обособени позиции от №1 до №8”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Административните сгради на ТД на НАП - В. Търново, офиси на НАП - Габрово, Видин, Враца, Монтана и Дирекция ОУИ В. Търново
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на офис Габрово и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново съгласно обособени позиции №5 и №7”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
7200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена за профилактика на 1 брой климатик/климатична инсталация; тежест; тежест: 40
Показател: Най-ниска предложена часова ставка за ремонтни дейности; тежест: 40
Показател: Най–ниска предлагана надценка на влаганите резервни части и консумативи ; тежест: 10
Показател: Най–дълъг гаранционен срок на ремонтните дейности; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение №18/22.08.2011г. на заместник директора на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 041 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 162 - 267848 от 25.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 19 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Сервизно поддържане и текущ ремонт, включително доставка на резервни части и консумативи на климатична техника, находяща се в сградите на офис Ловеч и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново съгласно обособени позиции №5 и №7”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.03.2012 г.  История

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Виликом" ЕООД, ЕИК 105560541, ул. "Цар Симеон Велики" №23, Република България 3700, гр. Видин, Тел.: 094 601474, E-mail: vili_com@abv.bg, Факс: 094 601474

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7200 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ