Версия за печат

00044-2011-0115

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Ясен Луканов, Р. България 1606, София, Тел.: 02 9173323, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: napi.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на републиканската пътна мрежаДруго (моля пояснете): Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на републиканската пътна мрежа

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

,,Допълнително проектиране на локални платна на обект: ,,Обходен път на град Бургас – Iви етап от км 230+700 на път I-9 до км 493+550 на път I-6”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Област Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

,,Допълнително проектиране на локални платна на обект: ,,Обходен път на град Бургас – Iви етап от км 230+700 на път I-9 до км 493+550 на път I-6”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79485 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-32-6 / Обособена позиция №: / Заглавие:,,Допълнително проектиране на локални платна на обект: ,,Обходен път на град Бургас – Iви етап от км 230+700 на път I-9 до км 493+550 на път I-6”.
V.1) Дата на сключване договора
27.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Илия Бурда" ЕООД ЕИК 130138798, жк. "Зона Б-5", бл. 2, вх. В, Р.България 1303, София, Тел.: 02 9294181, Факс: 02 9200522

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79485 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

АПИ е сключила договор за проектиране № РД-32-2/11.02.2011 г. с фирма „ИЛИЯ БУРДА” ЕООД за изработване на идеен и технически проект за обхода на гр. Бургас, с габарит 20,00 м (четирилентов път с разделителна ивица), за участъка между Път І-9 и Път І-6. Договорът за изработване на идеен и технически проект за обхода на гр. Бургас с фирма „ИЛИЯ БУРДА” ЕООД е сключен на 11.02.2011 г., идейният проект е предаден в срок и е приет на ЕТИС на 31.05.2011 г. Изискванията на заданието за проектиране са спазени. В Іви междинен етап на идейната фаза, трасето на обходния път е проучено в техническо отношение и съобразено с изискванията на МОСВ за защита на Атанасовското езеро, което има статут на резерват. Предложените два варианта, условно наречени „син” и „червен” са подробно разгледани от експертите на дирекция ИПОП, Главният архитект и специалистите от Община Бургас, както и от експертите в МОСВ. Всички единодушно подкрепят „синия” вариант. В периода на възлагане на проектирането на идейния проект е разработен и приет окончателния Общ устройствен план (ОУП) на град Бургас и Обходния път на гр. Бургас е включен като елемент на транспортно-комуникационната система на града. Чрез него ще се реализира връзката на комуникационно–транспортната система на града с Републиканската пътната мрежа. В зоната на пътния възел тип „пълна детелина” са изградени частични локални платна за обслужване на прилежащите територии. Във връзка с предвижданията на Общия устройствен план на гр. Бургас, с писмо № 70-00-61/03.06.11 г., община Бургас изяснява необходимостта от проектиране и изграждане на локални платна, разположени успоредно на Обходния път. Мотивите за изграждане на локални платна са следните: • сложна и дисперсна градска структура; • градът е важен транспортно-комуникационен възел; • територията заключена между Път І-9 и Път І–6 е определена като смесена многофункционална зона. Преминаването на трасето на обходния път в непосредствена близост с тази територия изисква тя да бъде транспортно свързана с пътя и пътните възли чрез изграждане на локални платна; • Има изградени частични локали, които не обслужват пълноценно прилежащите имоти. Уважавайки искането на Община Бургас за изграждане на локални платна се налага да се допълни проекта с трасетата на локалните платна и привързването им към пътните възли и прилежащата улична мрежа. Възникналите обстоятелства не са могли да бъдат предвидени от Възложителя при сключването на основния договор, тъй като са настъпили след сключването му, предвид което включването им предполага възлагането на допълнителна услуга. Трасето на директното направление е стабилизирано и съгласувано с МОСВ и експлоатационните ведомства. Направен е технически и икономически анализ на разработката. Схемите на пътните възли и съоръженията са проучени, развръзките са обсъдени с проектанта и главния архитект на гр. Бургас. Проектирането на локалните платна е невъзможно технически да бъдат отделени от основната поръчка без значителни затруднения за възложителя, тъй като локалните платна трябва да бъдат обвързани ситуационно и нивелетно с главното направление, също така е необходимо в идейната фаза на проектиране на обхода да се вземат предвид и локалните платна, чието разположение ще доведе до промени в геометрията на възлите и схемите на съоръженията. Независимо от това, същите са съществено необходими за довършване на изпълнението на поръчката. В допълнение прогнозната обща стойност на допълнителните дейности не надвишава 50% (петдесет процента) от стойността на основния договор. Горепосочените обстоятелства в своята съвкупност представляват основание за възложителя да приложи разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т.8 от ЗОП. Тези аргументи доказват целесъобразността да се приложи чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП за възлагане на вариант на проекта за обходния път с локални платна.