00530-2011-0149
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев, началник отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg, Факс: 02 98593241
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Информационни системи", бул."Княз Ал. Дондуков" № 52Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Поддръжка на система Help Desk
Предметът на поръчката включва: 1) Изпълнение на всички необходими дейности за гарантиране работоспособността на всички модули на системата Help Desk; 2) Осигуряване на пълна интеграция на модулите в системата; 3) Промяна на управлението на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция "Информационни системи" без промяна на функционалността на системата; 4) Промяна на обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП, без промяна на функционалността; 5) Промяна на обхвата на съществуващата система за наблюдение и управление на сървърите и на комуникационното оборудване на НАП, без промяна на функционалността на системата. Подробно описание на видовете дейности, които следва да се извършат при изпълнение на обекта на поръчката, е дадено в Пълното описание на обекта на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението -част от документацията за участие. Времето за реакция при възникване на проблеми в системата е до 4 (четири) часа от уведомлението, а отстраняването им - до 1 (един) работен ден. Със съдействието на възложителя, изпълнителят следва да представи детайлен план-график за реализиране на услугата по поддръжка на програмните продукти, които са в основата на реализираната в Националната агенция за приходите “Help Desk” система. В съответствие с пълното описание на обхвата на извършваната услуга, изпълнителят следва да: осигури ефективно натоварване на екипа за всички дейности по поддържане на системата за целия период на изпълнение в рамките на 24 (двадесет и четири) човекомесеца; извършва поддръжка на модулите и развитие, съгласно техническите спецификации; да отговаря на въпроси на потребителите и да извършва настройки; да приема писмени съобщения на факс или e-mail в работни дни, като потвърждава приетото съобщение до 1 h (един час) от получаването му; да отстранява възникнали проблеми при експлоатация на системата; да осигури пълно съответствие на работните процеси в системата Help Desk с действащите процедури, инструкции и правила в НАП; да предава знание по модулите на системата на служители на ЦУ на НАП, които администрират и експлоатират системата; да предоставя документация за работа и администриране на модулите – предмет на настоящата поръчка.
50324100
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
03.02.2012 г.
3
"Парафлоу Комуникейшънс" ООД, район Оборище, ул. "Оборище" № 103Б; адрес за кореспонденция: ул. "Димитър Хаджикоцев" № 52-54, Република България 1000, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: office@paraflow.bg, Факс: 02 9604218
URL: www.paraflow.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
Интернет адрес/и:
URL: http://scc.spnet.net.
05.03.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г