Версия за печат

00530-2011-0149

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Борислав Анчев, началник отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593042, E-mail: b.anchev@nra.bg, Факс: 02 98593241

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Информационни системи", бул."Княз Ал. Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддръжка на система Help Desk

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Централно управление на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва: 1) Изпълнение на всички необходими дейности за гарантиране работоспособността на всички модули на системата Help Desk; 2) Осигуряване на пълна интеграция на модулите в системата; 3) Промяна на управлението на конфигурационните единици в Help Desk системата на НАП в съответствие с новоприетите и внедрени процедури и конвенции на дирекция "Информационни системи" без промяна на функционалността на системата; 4) Промяна на обхвата на управлението на инциденти в Help Desk системата на НАП, без промяна на функционалността; 5) Промяна на обхвата на съществуващата система за наблюдение и управление на сървърите и на комуникационното оборудване на НАП, без промяна на функционалността на системата. Подробно описание на видовете дейности, които следва да се извършат при изпълнение на обекта на поръчката, е дадено в Пълното описание на обекта на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението -част от документацията за участие. Времето за реакция при възникване на проблеми в системата е до 4 (четири) часа от уведомлението, а отстраняването им - до 1 (един) работен ден. Със съдействието на възложителя, изпълнителят следва да представи детайлен план-график за реализиране на услугата по поддръжка на програмните продукти, които са в основата на реализираната в Националната агенция за приходите “Help Desk” система. В съответствие с пълното описание на обхвата на извършваната услуга, изпълнителят следва да: осигури ефективно натоварване на екипа за всички дейности по поддържане на системата за целия период на изпълнение в рамките на 24 (двадесет и четири) човекомесеца; извършва поддръжка на модулите и развитие, съгласно техническите спецификации; да отговаря на въпроси на потребителите и да извършва настройки; да приема писмени съобщения на факс или e-mail в работни дни, като потвърждава приетото съобщение до 1 h (един час) от получаването му; да отстранява възникнали проблеми при експлоатация на системата; да осигури пълно съответствие на работните процеси в системата Help Desk с действащите процедури, инструкции и правила в НАП; да предава знание по модулите на системата на служители на ЦУ на НАП, които администрират и експлоатират системата; да предоставя документация за работа и администриране на модулите – предмет на настоящата поръчка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
96900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 245 - 398111 от 21.12.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 34 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка на система Help Desk
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.02.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Парафлоу Комуникейшънс" ООД, район Оборище, ул. "Оборище" № 103Б; адрес за кореспонденция: ул. "Димитър Хаджикоцев" № 52-54, Република България 1000, София, Тел.: 02 9604200, E-mail: office@paraflow.bg, Факс: 02 9604218

URL: www.paraflow.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 100000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 96900 BGN без ДДС
В брой месеци: 24
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://scc.spnet.net.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ