Версия за печат

00087-2012-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: 1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” 3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство" 4) за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Сградите на Столична община (ул. „Московска” №33), дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”(ул. „Г. Бенковски” №12), направление "Архитектура и градоустройство" (ул. „Сердика” №5), дирекция „Социални дейности” (бул. „Княгиня Мария Луиза” №88) и заведенията за социални услуги (по приложен списък)
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на канцеларски материали за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Гаранция за участие в откритата процедура Доставка на канцеларски материали по обособени позиции: 1) за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет – 1 020 (хиляда и двадесет) лева; 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси” – 900 (деветстотин) лева; 3) за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство" – 450 (четиристотин и петдесет) лева; 4) за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги – 600 (шестстотин) лева, представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без ДДС, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на Столична община. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.69, ал.1.от ЗОП Непредставяне на документи и чл.56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 1, 6 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.56 ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 56, ал. 5 от ЗОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 5 от ЗОП се представят за всеки от тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и баланси за 2009, 2010 и 2011 г. 2. справка по Образец №7 за оборота от изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с доставка на канцеларски материали) за 2008, 2009 и 2010г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011 г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализирани приходи за 2009, 2010 и 2011 г. от договори за изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с доставка на канцеларски материали) минимум 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева за обособени позиции 1 и 2 и минимум 90 000 (деветдесет хиляди) лева за обособени позиции 3 и 4.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: за доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 6.2.1. за доказване на опита – списък с не по-малко от 3 договора за доставка на канцерларски материали, изпълнени през последните 3 години (2009, 2010 и 2011), съгласно Образец №8, както и най-малко 3 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на изпълнение на дейностите, както и дали те са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №9. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката Образец №10. 3. за доказване на наличие на техническо оборудване – списък-декларация на техниката, с която участникът разполага за изпълнение на поръчката. Представят се заверени от участника копия на регистрационни талони на транспортните средства. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг). 4. за доказване на наличие на складова база – списък-декларация на складовата база, с която участникът разполага за изпълнение на поръчката. Представят се заверени от участника копия на документи за собственост. В случай, че складовата база не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същата ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем). 5. Копия на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управлението на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти EN ISO и /или БДС. 6. Каталог – официално издание на участника, валиден за 2012г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършването на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с доставка на канцеларски материали) за последните 3 години (2008, 2009 и 2010); 2. опит и квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката. Участникът следва да има минимум по 2 (двама) работници за доставка на канцеларските материали за обособени позиции 1 и 2 и поне по 1 (един) работник за обособени позиции 3 и 4. 3. наличие на техника за изпълнение на поръчката. Участникът за обособени позиции 1 и 2 следва да има поне по 2 (две) товарни превозни средства, а за обособени позици 3 и 4 – минимум по 1 (едно) товарно превозно средство. 4. наличие на складова база на територията на София 5. наличие на сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управлението на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти EN ISO и /или БДС. 6. наличие на каталог – официално издание на участника, валиден за 2012г.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 15 - 023616 от 24.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.04.2012 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, партер, стая №1 от датата на обнародване в Държавен вестник, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и запалащане в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.04.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички, както и представители на средствата за масово одведомяване и юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc. bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекциите в Столична община и Столичен общински съвет

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на направление "Архитектура и градоустройство"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги
1) Кратко описание

Доставка на канцеларски материали за нуждите на дирекция „Социални дейности” и заведенията за социални услуги

2) Общ терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

3) Количество или обем

Съгласно посоченото в документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12