Версия за печат

00081-2011-0034

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, Общинско предприятие "Инвестиционна политика", бул."Генерал Колев" № 92, ет. 5, За: Валентин Вълканов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 301968; 052 303623, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 303584

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Подмяна на асансьорна уредба /3 броя асансьори/ в сградата на Община Варна, включваща демонтаж на съществуващата уредба, проектиране, доставка и монтаж на нова, както и пускането й в експлоатация”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Варна, Сградата на Община Варна, бул. «Осми Приморски полк» № 43
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на договор № Д12-9200/137/16.02.2012 г. следва да се извърши подмяна на асансьорна уредба /3 броя асансьори/ в сградата на Община Варна,включваща: демонтаж на съществуващата уредба, проектиране, доставка и монтаж на нова, както и пускането й в експлоатация, съгласно технически спецификации и изисквания към изпълнението,подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

42416100, 50750000, 45313100

Описание:

Асансьори за хора
Услуги по ремонт и поддържане на асансьори
Строителни и монтажни работи на асансьори

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
227795 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката, включващ демонтаж, проектиране, доставка и монтаж на 1 брой асансьорна уредба - след подадена заявка от Възложителя ; тежест: 15
Показател: Гаранционен срок на предлаганите асансьорни уредби ; тежест: 15
Показател: Срок за отстраняване на аварии и повреди в рамките на гаранционния срок ; тежест: 10
Показател: Срок на експлоатация на асансьорната уредба ; тежест: 10
Показател: Твърдо договорена цена за цялостно изпълнение на поръчката, доказана с приложен анализ, включваща демонтаж, проектиране, доставка, монтаж и пускане в експлоатация на 3 броя асансьори, франко сградата на “Община Варна” и гаранционна подръжка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение №2318/20.06.2011г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 29 - 047864 от 11.02.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 119 - 196447 от 23.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д12-9200/137/ / Обособена позиция №: / Заглавие:„Подмяна на асансьорна уредба /3 броя асансьори/ в сградата на Община Варна, включваща демонтаж на съществуващата уредба, проектиране, доставка и монтаж на нова, както и пускането й в експлоатация”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Лифтком” ООД ЕИК: 127552180, ул.”Генерал Гурко” №16, ет.1, ап.1, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 833313, Факс: 054 833113

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 227795 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

За настоящото обявление за възложена поръчка е попълнен онлайн формуляр и изпратен за публикуване в ОВ на ЕС с ID:2012-028496/23.02.2012г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ