00530-2011-0145
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Е.Младжова, гл. юрисконсулт в дирекция МПБП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593311, E-mail: e.mladjova@nra.bg
Място/места за контакт: Централно управление на НАП, дирекция МПБПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка, актуализиране и поддръжка на лицензирани софтуерни продукти от платформата ARIS
Предметът на поръчката „Доставка, актуализиране и поддръжка на лицензирани софтуерни продукти от платформата ARIS” включва два компонента, както следва: 1. Компонент 1 - Доставка на следните лицензи и количества: 1.1. Нов лиценз на софтуерни продукти за ARIS Business Publisher (Арис Бизнес Пъблишер) (100 потребителя), версия 7.1 – 1 бр. лиценз 1.2. Лиценз за актуализиране (update) (от версия 7.02 към версия 7.1) на притежаван от НАП лиценз за ARIS Business Server for Oracle (Арис Бизнес Сървър) (1-25 потребителя) – 1 бр. лиценз 1.3. Лиценз за актуализиране (update) (от версия 7.02 към версия 7.1) на притежаван от НАП лиценз за ARIS IT Architect (Арис ИТ Архитект) – 1 бр. лиценз 2. Компонент 2 - Осигуряване на едногодишна пълна поддръжка на доставените по Компонент 1 лицензи, както и на притежаваните от НАП към момента 10 бр. лицензи на софтуерния продукт ARIS BSC, версия 7.1, включващ ARIS Business Architect – общо за 13 бр. лицензи. Поддръжката на лицензите следва да бъде пълна като осигурява следните услуги: Осигуряване на актуализации, фиксове (поправки) и технически подобрения; Отстраняване на установени дефекти (бъгове/грешки) в софтуерните продукти; Помощ по телефон и помощ по електронна поща – разрешаване на възникнали технически проблеми чрез получаване на помощ по телефон или по електронна поща; Информация за продукти, на които производителят прекратява обновлението и поддръжката им (desupport); Достъп до клиентска онлайн система; Предоставяне на други услуги, включени в обхвата на поддръжка съгласно политиката на производителя на софтуера. При активирането на софтуерната поддръжка Изпълнителят предоставя на получателя на лиценза oторизация за осигурена поддръжка през системата за поддръжка на производителя на софтуера.
48000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
19.01.2012 г.
2
„ТехноЛогика” ЕАД, ЕИК 201593301, ул. „Червена стена” № 46, Република България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: office@technologica.com
URL: www.technologica.com.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Доставка и инсталация на софтуерните лицензи - в срок до 60 дни, след подписване на договора. Срокът по договора обхваща периода до изтичане на срока за гаранционна поддръжка - 12 месеца от датата на инсталацията на доставените софтуерни лицензи.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
27.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г