Версия за печат

00087-2012-0010

BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Цекова, българия 1000, София, Тел.: 02 9377345, E-mail: dtzekova@sofia.bg, Факс: 02 9377504

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул."Московска" №33, За: Фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592, Факс: 02 9810653

Място/места за контакт: Фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас “GSM” и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 5
Основно място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас "GSM" и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи за нуждите на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64212000

Описание:

Мобилни радиотелефонни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно месечната абонаментна такса и проведената телефония от потребителите

Прогнозна стойност без ДДС
478000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Гаранция за участие в откритата процедура - 4 700 /четири хиляди и седемстотин/ лв., представена в една от следните форми: I.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130333300 8301 BIC - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или I.2 Банкова гаранция за срока на валидност на предложението /оригинал/. II. Гаранция за изпълнение, в размер на 3% от прогнозната стойност на договора, в една от следните форми: II.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 3300 830 BIC - SОMBBGSF,Общинска банка, клон Врабча, ул. Врабча №6 на името на Столична община, дирекция "Финанси", или II.2. Банкова гаранция за срока на договора /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя в момента на сключване на договора за обществена поръчка. След изтичане на срока на скюлчения договор за възлагане на обществена поръчка Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от бюджета на Столична община, районните администрации и поделенията на Столична община на бюджетна издръжка Плащането ще се извършва ежемесечно, съгласно издадената фактура, не по-късно от 30 (тридесет) дни от датата на издаване на фактурата. Всяка фактура се придружава с подробно извлечение за ползваните услуги от всяка SIM карта.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.: Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47 ал. 1.ал. 2 и ал.5 от ЗОП. Наличие на обстоятелствата по чл.69, ал.1.от ЗОП Непредставяне на документи и чл.56 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т.1, 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51, ал.1, т.т. 1, 6 и 9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2 и 3 ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; -всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на оферта. Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка) Документите по чл.56 ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 56 ал.1 т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители и документите и данните по чл. 56, ал. 5 от ЗОП и чл. 24, ал. 2 от ППЗОП.а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал. 5 от ЗОП се представят за всеки от тях. 3. Копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквиваленти в областта на настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и баланси за 2009, 2010 и 2011 г., оформени съгласно Закона за счетоводството и Счетоводните стандарти; 2. справка по Образец №6 за оборота от изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас “GSM” и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи) за 2009, 2010 и 2011г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности част от отчета за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011 г.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. положителен финансов резултат за 2009, 2010 и 2011 г. сумарно, както и 2. реализирани приходи от договори за изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас “GSM” и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи) минимум от 500 000 (петстотин хиляди) лева за всяка от трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – Декларация, съдържаща списък на основните договори на участника, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение за настоящата процедура, включващи начална и крайна дата на изпълнения договор, неговия точен предмет, стойност без ДДС, препоръка за качествено и навременно изпълнение и контактна информация (име, позиция и телефон за връзка) на подписалия референцията. Участникът трябва да представи заверени копия на договорите (с гриф "Вярно с оригинала" и подпис на управителя на фирмата). 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №8, професионални биографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НОИ, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката Образец №9. 3. за доказване на наличие на техническо оборудване – Декларация за наличието на собствен технически център за поддръжка в гр.София. Към представената декларация се прилага заверено копие от документ за собственост или договор за наем. 4. Заверено копие на притежаваните от участника валидни сертификати за въведена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на настоящата обществена поръчка. 5. Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ресурс - радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички други включени в стандарт GSM и/или UMTS, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията - оригинал или нотариално заверено копие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършването на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с предоставяне на цифрова мобилна телефонна услуга клас “GSM” и свързани специализирани услуги по ползването на мобилни телефонни мрежи) за последните 3 години (2009, 2010 и 2011). Участникът да има минимум 5 (пет) успешно изпълнени договора с подобен обем (минимум 250 000 лв.) за последните три години (2009, 2010, 2011) за доставка на мобилна телефонна услуга за корпоративна група, придружени от препоръки за добро изпълнение; 2. опит и квалификация на лицата, които ще изпълняват поръчката; 3. наличие на най–малко един собствен технически център за поддръжка в гр.София, като се декларира неговият адрес; 4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, в областта на настоящата обществена поръчка; 5. Участникът да притежава Разрешение за ползване на индивидуално определен ограничен ресурс – номера, за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез обществена електронна мрежа, с предоставен индивидуално определен ресурс - радиочестотен спектър и предоставяне на обществена телефонна услуга и всички други включени в стандарт GSM и/или UMTS, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценови критерии; тежест: 60
Показател: Технически критерии; тежест: 20
Показател: Допълнителни услуги и преференции; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 14 - 022314 от 21.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.03.2012 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие, с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул. "Париж" №3, партер, стая №1 от датата на обнародване в Държавен вестник, след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и запалащане в касата на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч.; петък и всеки последен ден от месеца - 10.00ч. до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

гр.София, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях лица на фирмите-участнички, както и представители на средствата за масово одведомяване и юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е повторно възлагане на услугата на същия изпълнител чрез процедура на договаряне при условията на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а, ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc. bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ