Версия за печат

00044-2012-0011

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония № 3, За: инж. Елена Йорданова/инж. Соня Ангелова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.yordanova@api.government.bg, Факс: 02 9173262

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.government.bg/index.php.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Агенция "Пътна инфраструктура", бул Македония № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9520525

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВОТО НА ОБЕКТ: АВТОМАГИСТРАЛА “СТРУМА” ЛОТ 2, УЧАСТЪК ДУПНИЦА – БЛАГОЕВГРАД” ОТ КМ 322+000 ДО КМ 359+000

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: Област Благоевград Област Кюстендил
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Определяне на изпълнител за проектиране и строителство на автомагистрала "Струма", Лот 2 "Дупница - Благоевград" от км 322+000 до км359+000. 1. Проект. услуги включват: - Преглед и корекция на всички несъответствия и непълноти по идейния пр-т на фаза технически пр-т; - Изработ. на техн. проекти за следните три подобекта, по следния ред: а. Подобект от 327+500 до 344+000; б. Подобект от 322+000 до 327+500; в. Подобект от 344+000 до 359+000. Основните проект. дейности: а. Извършване на доп. инж-геолож проучвания, съгласно „Норми за инженерно- геоложки и хидроложки проучвания” -1993г.; б. Изработване на тех. проект, включващ част пътна за директно трасе, пътни възли и част големи съоръжения и отговарящ на изискванията по Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.( Наредба №4); в. Извършване на подробни инж-геолож. проучвания за тунелно съор-е с приблизителна дължина L=150м и изработване на техн. проект за него (в случай, че такъв е предвиден в идейния проект); г. Изработ. на проекти за озеленяване и ландшафтно оформяне на АМ, както и при необходимост проекти за рекултив. на изоставени трасета; д. Изработване на проекти за укрепителни мероприятия, в случай, че в проектната разработка се докаже необходимост от тях; е. Изработ. на проекти за реконструкция на засегнатите от проекта инж. мрежи и съгласув. им със съответните експлоатационни др-ва; ж. Изработ. на проекти за изпълнение на високи насипи и дълбоки изкопи(ако има такива) , оформяне на земното легло и постигане на проектната носимоспособност; з. Изработ. на проекти за съор-я под АМ за прекарване на довеждаща инфр-ра (ВиК, електрозахранване и др.) до площадките на обсл. зони и площадката за разполагане на трафик център; и. Проектите за изграждане на площадките за отдих, организиране на обслужващи зони и разполагане на трафик центъра, ще бъдат неразделна част от технически проект, като обхватът му ще бъде определен със Заданието за проектиране на обекта; й. Съгл-е и получаването на вс. документи, свързани с одобряването на инв. проекти; к. Изработ. на проект за Безопасност и здраве съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за мин. изис-я за здрав. и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; л. По време на стр-вото, при необходимост, изработ. на проекти за временни пътни връзки при изпълнение на големите съор-я. 2. Целият обект се изгражда на три подобекта, посочени по-горе, поради констатираните археологически обекти при предварителните проучвания от 2007г. В участъка от км 327+500 до км 344+000, няма регистрирани археологически структури, за което той е предвиден пръв за изграждане. Стр. услуги включват още: - Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от Строежа, която се отклонява от изготвените проекти; - Орган. на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, в съответствие с изискването на бъл. законодателство; - Отстраняване на дефекти и недостатъци, установени при предаването на обектите /строежа и въвеждането им в експлоатация; - Мероприятия, свързани с опазването на околната среда и мерките за намаляване на вредните въздействия върху нея, описани в Решение по ОВОС № 1-1/15.01.2008 г.; - Доставка и влагане в строит. на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти; - Осиг. на терени за нуждите на строителството–за временно строителство, складиране на материали и техника в случаите, когато същите са извън територията на строежа; - Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; - Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; - Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове; - Изпълнение на мерките за информация и публичност.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233110

Описание:

Строителни и монтажни работи на автомагистрали

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Автомагистрала „Струма” Лот 2 е с габарит 29 м (15 м пътни платна – 2 x 2 x 3,75 м; 3,5 м разделителна ивица; 2 аварийни ленти с ширина по 2,5 м; водещи ивици 4 x 0,75 м; банкети по 1,25 м). Проектната скорост е 120 км/ч. Началото на автомагистралата в разглеждания участък започва от края на АМ „Струма” Лот 1 при км 322+000 (близо до с. Блатино, северозападно от гр. Дупница) и завършва на около 400м след пътен възел „Благоевград”(пресичане с път ІІІ-106). Крайната точка е с координати X=4526532,7160 и Y=8475879,4960 (Координатна система 1970г.). Дължината на участъка е приблизително 37 км, като тя ще бъде окончателно уточнена след изработване на идейния проект Теренът е от хълмист до равнинен. Трасето започва с обход на гр. Дупница, западно от съществуващия път Е-79, пресича р. Джерман южно от Дупница и продължава в ивицата между реката и съществуващата железопътна линия. Идентифицирани са следните пресичания на магистралата с други пътища: o пресичане с път ІI-62; o пътен възел „Дупница - Юг”; o пресичане с път към с. Блажево; o пътен възел „Бобошево” (с път III-104); o път към с. Мурсалево; o пътен възел „Кочериново” (с път ІІІ-107); o пътен възел „Благоевград (с път ІІІ-106); o местен път за с. Бяло поле, с.Рилци и с. Бучино; o пресичания с 2 селскостопански пътя.

Прогнозна стойност без ДДС
200000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

27


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите представят гаранцията за участие в обществената поръчка в размер на 1 000 000 (един милион) лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 365 дни след изтичане на срока за подаване на Заявление. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от кандидата, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане на петгодишния гаранционен срок за строително-монтажни работи, без пътни съоръжения, за целия обект. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят под формата на банкова гаранция – в оригинал, или парична сума, преведена по следната банковата сметка на възложителя (администрацията на АПИ): /БНБ - централно управление, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC: BNBG BGSD/. Kaндидатите и участникът, определен за изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато гаранциите са под формата на банкова гаранция, същите следва да бъдат издадени по приложените към документацията образци, или да съдържат същите или по-добри условия за възложителя. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на десет на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 90 деветдесет дни след изтичане на времето за завършване на целия Обект. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя, само ако в Техническата оферта участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане в размер на десет на сто от цената на договора. Размерът на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се намалява автоматично със сумата на всяка удръжка за възстановяване на авансовото плащане, направена при условията на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същият се начислява върху цената за изпълнение на договора. Плащането на цената за изпълнение на договора се извършва в съответствие с предложената от участника ценова оферта, при условията на договора за възлагане на обществена поръчка, както следва: (a) Авансово плащане ако е поискано в Техническата оферта и след издаване на съответната гаранция (b) Междинни плащания за изпълнението на всеки отделен Етап или на част от Етап, дължими след издаване на Сертификати за приемане на Етап, съответно на Сертификат за частично приемане на Етап, и Акт за междинно плащане . Междинните плащания са равни на стойността на съответния Етап, посочени в офертата на изпълнителя или на съответната част от стойността на Етапа, в случаите на плащане въз основа на Сертификат за частично приемане на Етап.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението и в него задължително следва да е посочен представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

I. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават документите по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП или същите не включват всички изброени случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правна стойност, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица; 3. Удостоверение за регистрация в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи от първа категория; Когато участникът е обединение, документът се представя от поне един от партньорите в обединението. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. 4. Оригинал на гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с раздел ІІІ.1.1) от настоящото обявление за поръчка; 5. Нотариално заверени копия от действащи договори (трудови, консултантски или др.) между участника и лицата, посочени от него в представената техническа оферта, от които се вижда, че тези лица са обвързани с участника за изпълнение на функциите им. Договорите по тази точка трябва да бъдат безсрочни или сключени за срока на изпълнение на проектирането и строителството. 6. Заверени от участника копия от валидни полици за застраховки професионална отговорност по чл. 171 и 173 от ЗУТ в качеството на проектант и строител (a) застраховка в качеството на проектант за минималната застрахователна сума за първа категория строежи;(b) застраховка в качеството на строител за застрахователна сума не по-малка от 5 (пет) на сто от Договорната цена, с лимит на отговорността за отделно събитие в размер на не по-малко от 25 (двадесет и пет) на сто от общата застрахователна сума; застраховка за финансов риск в размер на 10 (десет) на сто от договорната цена, без лимит на отговорността за отделно събитие; Застраховка Срещу Злополуки с Лица и Щети Върху Имущество, като Минимална сума на единичното събитие на застраховката срещу злополуки с лица и щети върху имущество е 100 000 лева за всяко събитие, както и застраховка срещу отговорност за искове, щети, загуби и разходи (включително съдебни хонорари и разноски), произтичащи от телесна повреда, болест, заболяване или смърт на което и да е лице, наето от Изпълнителя или който и да е друг от Персонала на Изпълнителя. II. Изпълнителят потвърждава следните гаранционни срокове-1.За изпълнените СМР на обекта, с изключение на съоръженията, – 5 (пет) години. 2. Гаранционен срок на изпълнените съоръжения – 10 (десет) години. III. Общите условия на договора са Общите договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга на Фидик, официален от английски превод на БААИК, превода Николай В. Атанасов, 2002).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 46, чл. 47 и чл. 48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации за отсъствие на обстоятелствата, представени по реда и начина, описан в документацията за участие. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 се прилагат и за подизпълнителите, а декларациите за отсъствие на обстоятелствата се представят за всеки един от тях. Когато кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. От участие в процедурата се отстранява кандидат: 1. който не е представил някой от необходимите документи по т. III.2.2. и III.2.3.от Обявлението 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и 5 от ЗОП 3. който е представил заявление, което не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя или е представил оферта в етапа на предварителен подбор; 4. който не е представил списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива 5. при непредставена декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката 6. при липса на нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява кандидата в процедурата (оригинал) 7. Заявлението или част от него не са подписани от управляващия и представляващ кандидата съгласно актуалната му регистрация. Когато към заявлението са приложени копия от документи, същите следва да бъдат заверени „вярно с оригинала" от съответния кандидат. 8. Не е представено някое от изискуемите приложения към заявлението 9. Който не е подал заявление и приложения към него на български език 10.Във всички останали случаи, когато не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непълноти или нередовности в исканите справки и приложения, ако тези проблеми не бъдат отстранени от кандидата по реда на чл. 68, ал. 8 от ЗОП .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото си състояние кандидатите представят следните документи: 1. заверени копия от съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 фин. години /2009, 2010 и 2011/, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Ако съгласно законодателството на държавата на някоя от финансовите години още не е приключила или срокът за изготвяне на финансови отчети още не е изтекъл, кандидатът представя междинни финансови отчети или незаверени годишни финансови отчети, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на а или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно: 1.1. заверено копие на балансите за последните 3 финансови/2009, 2010 и 2011/ години.; 1.2. заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови/2009, 2010 и 2011/ години; 1.3. одитни доклади или декларация, че кандидатът не подлежи на задължителен финансов одит по смисъла на Закон за счетоводството. 2. информация за оборота от строителство, което е сходно с обекта на поръчката (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на автомагистрали и/или пътища с габарит не по-малък от Г 10.50, както и пътни съоръжения с габарит не по-малък от 10.50 м (с изключение на пътни принадлежности по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата) за последните три години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се представя във формата на попълнено Приложение А1 Изпълнението на посочените в Приложение А1 договори се доказва с препоръка от възложителя по съответния договор, сертификат за завършване, сертификат за получено окончателно плащане или друг документ, издаден от лице, различно от кандидата, доказващо изпълнението на договора; 3. достъпът до финансови ресурси се доказва с удостоверение от банка, която има присъден инвестиционен рейтинг от призната от БНБ по реда на чл. 40, ал. 2, т. 2 от Закона за кредитните институции агенция за външна кредитна оценка, доказващо наличие на финансови ресурси. Кредитният рейтинг се посочва в самото удостоверение или в друг документ, издаден от банката или от кредитната агенция. Удостоверението трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансови ресурси по тази точка не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране), с изключение на условието кандидатът да бъде избран за изпълнител. 4. Когато по обективни причини кандидатът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидат в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: а) реализирани приходи от договори за строителство, (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на автомагистрали и/или пътища с габарит не по-малък от Г 10.50, включително и пътни съоръжения към тях, както и други пътни съоръжения с габарит не по-малък от 10.50 м (с изключение на договори за пътни принадлежности по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата), общо за последните три години /2009, 2010 и 2011/ в размер не по-малко от 300 (триста) млн. лв. без ДДС; б) да има достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по малък от 30 000 000 /тридесет милиона/ лева. Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието кандидатът да бъде избран за изпълнител. В случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по – горе следва да бъдат изпълнени общо от обединението или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.За доказване на технически си възможности и квалификация по настоящата т. 1, кандидатите представят информацията във формата на попълнено Прил. № А2. Изпълнението на посочените в Прил. А2 договори се доказва с референции (препоръки) от възложителите по договорите, от които са видни предмета на съответния проект, обхвата и обема на работа, стойността на договора, както и Актове Образец 15 (или Сертификат за завършване), удостоверяващи изпълнението на обектите изброени в т. 1. дясно; 2. списък на лицата по т. III.2.3) т.3 дясна колона. 3. За лицата по т. III.2.3) т.3 дясна колона се представят от копия от дипломи и копия от трудови книжки (или еквивалентен документ, показващ трудовия или осигурителния стаж). В случаите, когато в образователната система на държавата на участника няма степен „магистър”, той е длъжен да докаже, че образователната степен, която има съответства на образователната степен „магистър” съгласно българското законодателство.Ако в образователната система на учебното заведение, издало дипломата, липсва посочване на конкретната специалност, следва да се приложи и копие от дипломата в частта й, където са посочени изучаваните дисциплини. Специфичният опит на лицата по т. III.2.3) т.3.1 дясна колона се доказва, като за всеки конретен проект се представи препоръка от някой от участниците в процеса на строителството по смисъла на ЗУТ, от трето лице или от лицето, представляващо компанията, към която са работели към конкретния момент на изпълнение на проекта. 4. декларации по Закона за защита на личните данни от лицата по т. III.2.3) т.3.1 дясна колона; 5. трудово-биографични справки от лицата по т. III.2.3) т.3 дясна колона; 6. в случай че участник – чуждестранно лице, е посочил в офертата си, че ще изпълни обществената поръчка с определен брой работници и служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, същият следва да представи декларация по образец, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите си по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на посочения брой работници и служители. 7.документ за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн, както и докумeнт за това, че участникът съответства на екологичен стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен). 8. Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. В този случай участникът няма да бъде отстранен от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой отдокументите по чл. 48, ал. 2, чл. 50, ал. 1 и 2, чл. 51 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. за последните 5 г. /2007- 2011/ да е изпълнил: договор/договори за ново стр-во и/или реконструкция на АМ и/или пътища с носимоспособност на пътната конструкция от 11.5 тона на ос, с обща дължина минимум 30 км, с приравнен габарит Г10.50 метра (достатъчен е и един договор); Когато кандидатът е обединение от физ. и юридически лица, всеки един от членовете на обединението трябва да е изпълнил договор/договори за стр-во на АМ и/или пътища с носимоспособ. на пътната конструкция от 11.5 тона на ос. 2. да разполага с екип за изпълнение на проектирането и стр-вото: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на стр-вото, включително за осигуряване на контрола на качеството (ръководни служители) и работници и служители (специалисти и технически правоспособен персонал). 3.1 Мин. състав на ръководните служители, със следните квалиф. и проф. опит: А. Ръководител на обекта: висше образование по специалност в областта на пътното строителство; да е работил в областта на строителството на пътища за период не по-малък от 10 год.;да има специфичен опит като ръководител на подобни обекти с габарит не по-малък от Г 10.50, вкл. пътни съоръжения към тях за период не по-малък от 8 год. Б. Зам. ръководителят на обекта: висше образование по специалност в областта на пътното строителство; да е работил в областта на строителството на пътища за период не по-малък от 10 год.;да има специфичен опит на подобни обекти с габарит не по-малък от Г 10.50, вкл. пътни съоръжения към тях за период не по-малък от 5 год. 3.2 Мин. изисквания към състава на проектантския екип: В. Ръководител на проектантския екип: образователна степен “магистър” по специалност “Транспортно строителство” или аналогична специалност;с общ проф. опит в пътния сектор – мин. 10 год.; спец. проф. опит в проектирането на пътища–мин. 6 год.; да е бил ръководител на екип за изработване на мин. 2 пътни проекта с обща дължина 30 км при приравнен габарит Г 10,50. Г. Пътен инженер:образователна степен “магистър” по спец. “Транспортно строителство” или аналогична специалност;с общ проф. опит в пътния сектор-мин. 10 год.; със спец. Проф. опит в проектирането на пътища – мин. 6 год.; да е бил водещ проектант при изработване на мин. 2 пътни проекта с обща дължина 30 км при приравнен габарит Г 10,50. Д. Конструктор: образ. степен “магистър” по спец. “Транспортно строителство” или аналогична специалност;с общ професионален опит в пътния сектор мин. 10 год.;със спец. Проф. опит в проектирането на големи съоръжения мин. 6 год.; да е бил водещ проектант при изработване на мин 2 проекта за нови пътни съоръжения с отвор мин 20 м. Е. Геодезист: образов. степен “магистър” по спец. „Инженер геодезист” или еквивалентна;с общ проф. опит като геодезист – мин. 10 год;със спец. проф. опит като инженер-геодезист в областта на пътното проектиране мин. 6 год.; да е участвал в полско-измервателни работи при проектирането поне на 2 пътни обекта с обща дължина мин.10 км за всеки проект. Ж. Геолог: образов. степен “магистър”; спец.–„Инженер-геолог” или еквивалентна; общ професионален опит: участие в проучвателни дейности като геолог мин. 10 години; спец. проф. опит: упражняване на професията геолог в областта на извършване на инженерно –геоложки проучвания за пътни обекти, мин 6 години; да е участвал в инженерно-геоложки проучвания на мин.2 пътни проекта с обща дължина 30 км. 4.Кандидатът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен), както и внедрена система за опазване на околната среда ISO14001:2004 (или екв.)
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
Предвиден максимален брой на операторите

8

Обективни критерии за ограничаване на броя на кандидатите

Когато броят на кандидатите, които отговарят на изискванията за подбор, посочени в обявлението и в настоящата документация, надвишава обявения максимален брой на лицата, които ще бъдат поканени да представят оферти, на основание чл. 79, ал. 5 от ЗОП, комисията извършва подбор въз основа на следните обективни и недискриминационни критерии: а)степента на съответствие на кандидатите с критериите за допустимост се оценява по следния начин: -за всеки 10 млн. лева оборот от договори със сходен предмет над минимума, посочен в т.ІІІ.2.2, дясно, на кандидата се присъжда 1 т., но общо не повече от 25 т.; -за всеки 5 км изпълнени обекти над минимума, посочен в т.ІІІ.2.3, дясно, на кандидата се присъжда 1 т., но общо не повече от 20 т. б)точките, присъдени на кандидатите по реда на буква „а”, се събират и кандидатите се класират в низходящ ред по броя точки; г)в случай, че има кандидати, получили равен брой точки, кандидатите с по-висок оборот в съответствие с изискванията на т. ІІІ.2.3 се класират на по-предна позиция; в)покани се изпращат на най-високо класираните кандидати, като броят на поканените кандидати съответства на определения в обявлението.


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Техническо предложение (5-те подпоказателя, формиращи този критерий, са посочени непосредствено по-долу); тежест: 35
Показател: Подпоказател 1 - Съответствие между Графика за изпълнение и Описание на начина и последователността на извършване на дейностите и технологията на изпълнение (обектът следва да е разделен километрично, с посочени ключови моменти по време, периоди за одобрение, взаимовръзката между отделните действия, използване на оборудването съгласно условията на възложителя); тежест: 7
Показател: Подпоказател 2 - Съответствие между Графика за изпълнение и Описание на необходимата строителна техника за изпълнението на проекта, действия за реакция при отказ/ инциденти със строителни машини;; тежест: 7
Показател: Подпоказател 3-Съответствие между графика за изпълнение и Описание на организация на строителната площадка (складиране на материали и оборудване, пътища за влизане и излизане от обекта и др.); тежест: 7
Показател: Подпоказател 4- Съответствие между графика за изпълнение и Описание на плана за използване на материалите, производство/ доставка на материали, аргументиран подход за доставка на асфалтовите смеси; тежест: 7
Показател: Подпоказател 5- Съответствие между графика за изпълнение и Описание на организация на човешките ресурси необходими за изпълнение на проекта, разполагане на персонала; тежест: 7
Показател: Срок; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 43 - 070177 от 03.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.04.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14,00 до 17,00 часа всеки работен ден. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14,00 часа до 17,00 часа. При поискване от заинтересованото лице възложителятще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.04.2012 г.  Час: 12:30
Място

Административната сграда на АПИ, ет. 7, ст. 702

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Срокът посочен в този раздел е за получаване на заявленията за участие в предварителния подбор на кандидатите. Имат право да присъстват кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, при представяне на документ за принадлежност към конкретната медия/организация.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт" - ОП-Т; Operational Programme Transport - OP-T

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по процедурата е публикувана на електронната страница на Агенция "Пътна инфраструктура": www.api.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ