Версия за печат

00661-2012-0004

BG-Белене: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, Област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1 - 02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13

Място на изпълнение: Община Белене, Област Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1 - 02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции” .

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1 - 02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”, със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Изработка (отпечатване), доставка, монтаж (където е приложимо), подготовка и провеждане (където е приложимо) на визуализационни и рекламни материали и събития, както следва билбордове - 3 бр.; стартираща пресконференции - 1 бр.; брошури - 300 бр.; плакати - 50 бр.; папки с лого - 100 бр.; химикалки с лого - 100 бр.; банер (транспарант) с информация за проекта - 1 бр.; тениски - 500 бр.; шапки - 500 бр.; Обособена позиция 2: Изработка, отпечатване и доставка на: - богато илюстрована брошура за историята и археологията на античен Димум на български и английски език в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия” - 2 000 бр.; - дипляна за историята на античен Димум на български и английски език в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1 - 02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции” - 2000 бр.; Обособена позиция 3: Подготвяне и пускане на уеб - сайт за проекта и историята на античен Димум - 1бр.

Прогнозна стойност без ДДС
45350 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

01.09.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: • За обособена позиция 1: Изработка (отпечатване), доставка, монтаж (където е приложимо), подготовка и провеждане (където е приложимо) на визуализационни и рекламни материали и събития – 100 (сто) лева; • За обособена позиция 2: Изработка, отпечатване и доставка на богато илюстрована брошура за историята и археологията на античен Димум на български и английски език в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия” – 300 (триста) лева. • За обособена позиция 3: Подготвяне и пускане на уеб - сайт за проекта и историята на античен Димум – 50 (петдесет) лева. и може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 16) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белене:IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК”.Гаранция за участие в открит конкурс за избор на изпълнител за услуга по информация и публичност на проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.” обособена позиция.......посочвате номера на обособената позиция, за която кандидатствате.............. в изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG161PO001/3.1.02/2009/009".В случай, че се участва за повече от една обособена позиция, кандидатът следва да представи отделни гаранции (парични или банкови) за всяка една позиция. В документацията за обществената поръчка участникът прилага оригинали на платежното нареждане или банковата гаранция с подпис и печат на съответната банка. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция,тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 17 или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на договор за услуга за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.” обособена позиция............посочвате номера на обособената позиция.......... ". Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Белене и със срок на валидност – 30 календарни дни след приемането на извършената работа по съответната позиция. Участникът, определен за изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в условията за участие и (проекто) договора за възлагане на малка обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Проектът се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.1-01/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”; Схема на плащане към изпълнителя, съгласно (проекто) договора: а). Възнаграждението включва авансово плащане и окончателно плащане на дължимата сума. Авансовото плащане е в размер на .................. лв. (30 на сто от сумата по чл.2.1 от (проекто) договора), което се заплаща по банкова сметка посочена в чл. 3 от (проекто) договора до 5 /пет/ работни дни от датата на сключване на договора след представяне на оригинал на фактура съгласно клаузата на чл. 7.10 от (проекто) договора. б). 70% (седемдесет на сто) окончателно плащане от сумата по чл. 2, ал. 1 от (проекто) договора по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 5 (пет) работни дни след датата на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изготвените и доставените материали, или проведени събития, упоменат в чл. 1, ал. 1 на от (проекто) договора, и представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласно клаузата на чл. 7.10 от от (проекто) договора. Единичните цени са посочени в приложението по чл. 19.3 от (проекто) договора е са неразделна част от него. Посочените цени са в съответствие с ценовото предложение на изпълнителя. Договорените единични цени са окончателни и не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Възложителят не дължи каквото и да е плащане при никакви условия извън уговорената цената по чл.2, ал.1 от (проекто) договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за спечелил обществената поръчка, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 20 (двадесет) календарни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът е обединение и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят ще сключи договор с втория класиран участник.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват писмено споразумение, което трябва да съдържа като минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни по закон, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено нотариално заверено копие от учредителния акт за създаването на обединение / консорциум или в учредителния акт на обединението липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на гореизисканите условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. На основание чл. 42, ал.1 от Закона за авторското право и сродните му права, имуществените и неимуществени авторски права върху всички продукти, както и приложенията към тях и всички останали материали, създадени по и/или във връзка с изпълнението на договора (където е приложимо), принадлежат изцяло на Възложителя, в същия обем, в който биха принадлежали на автора. Изпълнителят няма възможност да предявява последващи претенции за авторски права при повторно издаване/преиздаване/публикуване на материалите, резултат на настоящата поръчка. Без съгласието на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ , Изпълнителят няма право да предоставя документи, информация на физически и юридически лица относно изпълнението на поръчката. Със сключването на договора за изпълнение на обществената поръчка, Изпълнителят предоставя на Община Белене изключителните права за България и чужбина върху всички изготвени продукти и материали от изпълнението на дейностите по тази поръчка. Дизайнът и визията на информационните материали, дневният ред на събитията и уебсайтът се одобряват първо с писмено съгласие от Възложителя на етап подготовка (предпечатна подготовка) преди да бъдат проведени, отпечатани и/или пуснати в интернет пространството, и следва да са съобразени с изискванията на насоките за информация и публичност на ОПРР. Без писменото съгласие и одобрение на Възложителя, всяко събитие или отпечатан или изработен материал или пуснат уебсайт, са за сметка на определеният Изпълнител и разходите за изготвянето (провеждането) им няма да бъдат възстановени (платени) при никакви обстоятелства. Ценовото предложение на участник подаден за съответната обособена позиция не трябва да надхвърля посочените в документацията прогнозните стойности за обособените позиции и техните ориентировъчни стойности по пера. В предлаганата цена участниците включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват съгласно техническите спецификации. Участник, предложил цена, по-висока от стойността регламентирана в указанията на документацията, за съответната обособена позиция или за дадено перо, за която кандидатства, ще бъде отстранен от по-нататъшно участие за същата обособена позиция. Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани и записани на електронен носител при окончателното й окомплектоване и подписване където е приложимо, и поставени в пликовете на офертата съгласно указанията на раздел III т.2.1 от Документацията за участие. При изпълнението на обществената поръчка да извършва отчитане на извършената работа, което включва изготвянето на заключителен доклад.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура за възлагане на малка обществена поръчка всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки, съответно Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и предварително обявените от Възложителя условия, посочени в документацията за участие. 1.Списък на документите - Образец № 1; 2. Административни сведения за участника - Образец № 2; 3. Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; 4. Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4 5. Регистрационни документи: Представя се удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие, или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК (за българско юридическо лице) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод*. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.; 6. Документ за закупена документация за участие (оригинал или заверено копие от участника); 7. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 16); 8. Декларации за липсата на обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и 4 от ЗОП – Образец № 5; - чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП – Образец № 6; - чл. 47, ал. 5 от ЗОП – Образец № 7.; 9.Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС) – представя се заверено копие или декларация, че не е регистриран; 10. Справка за оборота от услуги за последните 3 (три), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 8. 11. Списък на основните договори за услуги, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка - Образец № 9. За договорите, посочени от участника като договори с предмет, подобен на предмета на настоящата процедура задължително се представят и Препоръки (Референции) от други възложители, за добро изпълнение на договорите – представят се заверени от участника копия. 12 .Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 13.Декларация за участието на подизпълнители – Образец № 10; 14.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Образец № 11; 15. Декларация от членовете на обединението – Образец № 12; 16.Техническо предложение - Образец № 13; 17.Проекто договор - Образци № 14 и/или 14.1.; 18. Ценово предложение - Образци №15.1, 15.2 или 15.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка за оборота от услуги за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 8. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2009, 2010 и 2011г.) документално доказан общ оборот без ДДС в размер не по-малко от: • При участие само за обособена позиция 1 - 20 000.00 лева; • При участие само за обособена позиция 2 - 60 000.00 лева; • При участие само за обособена позиция 3 - 10 000.00 лева; • При участие за две или всички позиции – общия оборот да е не по-малко от сбора на сумите от съответните позиции. 2. Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2009, 2010 и 2011г.) документално доказан оборот от услуги, сходни с обекта на поръчката, без ДДС в размер не по-малко от : • При участие само за обособена позиция 1 - 15 000.00 лева; • При участие само за обособена позиция 2 - 45 000.00 лева; • При участие само за обособена позиция 3 - 7 000.00 лева; • При участие за две или всички позиции специфичния оборот от сходни услуги да е не по-малко от сбора на сумите от съответните позиции. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за услуги, изпълнени от участника през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), включително стойностите, датите и получателите (възложителите) - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка - Образец № 9. 2. За обособена позиция 2 се изисква кандидатът да разполага с привлечен поне 1 брой археолог, със завършено висше образование в специалност „история” със специализация археология или еквивалентно направление.
Минимални изисквания: 1. През последните 3 (три) – 2009, 2010 и 2011 години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договори за услуги с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от общата прогнозната стойност на позицията, за която кандидатства по тази поръчка. Договорите трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от кандидата. Под "договори за услуги с предмет, подобен на предмета на поръчката" възложителят ще приема договори: - на кандидати по обособена позиция 1 договори за изпълнени мерки по информация и публичност, рекламен маркетинг или професионален опит в подготовката и печата на рекламно-информационни материали, участие в провеждането на информационни кампании. Участниците могат да представят мостри, описание и/или фотографски снимки (каталог) на рекламни материали (папки, химикалки, бележници, брошури,листовки, плакати, чанти и др.) изработени по други подобни поръчки, и да са в състояние да докажат автентичност, ако възложителят изисква това. - на кандидатите по обособена позиция 2 - договори за отпечатване на рекламно-информационни материали и/или договори за публикуване на научно-популярно изследване с археологическа и историческа тематика; - на кандидатите по обособена позиция 3 - договори за изработване и/или дизайн и/или поддръжка на уебсайтове. Не се прилагат копия на договори, а се представят препоръки (Референции) от възложителите, за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка и/или URL на създадените и/или поддържани уебсайтове. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на изпълнение, дата или място на публикуване-съответно за публикацията на изследването, наименование и стойност, както и дали услугата е изпълнено професионално и в съответствие с изискванията за прилагане на съответния Възложител - представя се заверено от участника копие. За обособена позиция 2, археологът следва да има опит като такъв минимум 10 (десет) години и поне едно публикувано научно-популярно изследване през последните 5 (пет) години в областта на паметниците на културата с национално значение в обем не по-малък от посочения в раздел III “Технически изисквания” на Техническите задания към документацията по тази позиция. Доказва се с декларация свободен текст подписана от археолога и кандидата заедно, в която се декларира че археолога ще е на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката. От археолога се изисква да представи копия на документа за завършено висше образование, копие от документ доказващ специализацията, стажа/опита съобразно минимално изисквания такъв, документа, доказателство за научната публикация или публикации или копие от нея. Археолога представя и негово CV с описан професионален опит. Документите изисквани от археолога се подписани първо лично от него и след това заверяват с печат и подпис на кандидата за настоящата процедура. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

За обособена позиция 2 се изисква кандидатът да разполага с привлечен поне 1 брой археолог, със завършено висше образование в специалност „история” със специализация археология или еквивалентно направление.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.03.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 20 лв. е платима в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 часа до 16:30 часа . Документацията за участие се получава на адреса на управление на община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, стая №: 14, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена или може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка. Плащане за закупуване на документацията може да бъде направено и по банков път: BG 74 STSA 9300 8459 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене.Вид плащания код: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.03.2012 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.04.2012 г.  Час: 14:00
Място

Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проектът се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.1-01/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 117/24.02.2012 год. на Кмета на Община Белене. Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработка (отпечатване), доставка, монтаж (където е приложимо), подготовка и провеждане (където е приложимо) на визуализационни и рекламни материали и събития, както следва:
1) Кратко описание

• билбордове – 3 броя; • стартираща - 1 брой; • брошури – 300 броя.; • плакати – 50 броя; • папки с лого – 100 броя; • химикалки с лого – 100 броя; • банер (транспарант) с информация за проекта – 500 броя;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

Съгласно техническите спецификации или образци (където и ако са приложими)

Прогнозна стойност, без ДДС
10350 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Изпълнението започва да тече от датата на сключване на договора за малка обществена поръчка и е с краен срок до: - за пресконференцията – 45 календарни дни след сключване на договора; - за изработката на рекламните материали – 30 календарни дни след сключване на договора;


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработка, отпечатване и доставка на:
1) Кратко описание

- богато илюстрована брошура за историята и археологията на античен Димум на български и английски език в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия” - 2 000 броя; - дипляна за историята на античен Димум на български и английски език в изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Димум – античната митница на Мизия”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1 - 02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции” - 2000 броя;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

2000 броя; 2000 броя;

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 130

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Подготвяне и пускане на уеб - сайт за проекта и историята на античен Димум
1) Кратко описание

„Изработване на динамичен уеб - сайт за проекта и историята на античен „Димум”. Сайта да предлага подробна и пълна информация за изпълнението на проекта и античния кастел „Димум” чрез различни канали на информация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
5000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 28.06.2013 г. 
5) Допълнителна информация

До 60 календарни дни след сключване на договора уебсайтът трябва да е достъпен онлайн. Поддръжката и актуализирането с нова информация е до края на проекта „Димум-античната митница на Мизия”;