Версия за печат

02538-2012-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Бисер Янков, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036033, E-mail: bjankov@prb.bg, Факс: 02 9316129

Място/места за контакт: бул. "Витоша" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/main/bg/Public_procurement/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари за потребностите на ПРБ по три обособени самостоятелни позиции- 1. Доставка на канцеларски материали; 2. Доставка на копирна хартия; 3.Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Съдебна палата, гр. София, бул. Витоша № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на канцеларски материали, копирна хартия и консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари за потребностите на ПРБ по три обособени самостоятелни позиции- 1. Доставка на канцеларски материали; 2. Доставка на копирна хартия; 3.Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000, 30125000, 30124000, 30237000, 30234000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Части и аксесоари за офис техника
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Носители за съхраняване на информация

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на доставките се определя със заявки на Възложителя според нуждите на Прокуратурата на Република българия по следните обособени позиции: 1. Доставка на канцеларски материали; 2. Доставка на копирна хартия; 3.Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция (по образец-Приложение № 6 към документацията), издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 59 и чл. 60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Прогнозната стойност на обществената поръчка е по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 – 13 000 (тринадесет хиляди) лева без включен ДДС; Обособена позиция 2 – 28 000 (двадесет и осем хиляди) лева без включен ДДС; Обособена позиция 3 – 108 000 (сто и осем хиляди) лева без включен ДДС. Размерът на гаранцията за участие е, както следва: По обособена позиция 1 – 130 (сто и тридесет) лева; По обособена позиция 2 – 280 (двеста и осемдесет) лева; По обособена позиция 3- 1080 (хиляда и осемдесет) лева. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в документацията и сключения договор за изпълнение на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участниците в него следва да определят едно лице, което да представлява обединението, за което сключват споразумение помежду си, което прилагат към офертата. Всеки участник може да представи само една оферта за дадена обособена позиция. Всеки участник може да участва за една или повече обособени позиции. Не се допуска представянето на различни варианти за дадена обособена позиция. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнители; в случаите когато участникът предвижда такива, той трябва да посочи и вида на работите, които подизпълнителите ще извършват, и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в тази документация. Участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата: 1. Не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, описани в документацията; 2. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП се отнасят и за управителите (когато управителните органи на участника са еднолични) или за членовете на управителните органи на участника (когато управителните органи на участника са колегиални), а когато членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. 3. Представената оферта е непълна или не отговаря на предварително обявените изисквания в тази документация или е представил ценово предложение над обявената прогнозна стойност на поръчката; 4. Представената оферта не отговаря на изискванията чл. 57, ал. 2 от ЗОП. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно на участниците офертите, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансовото състояние на участника по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП: заверена справка за реализиран общ оборот общо за последните три години - 2009г., 2010г. и 2011г. - не по-малък от 1,5 (едно цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на обществена поръчка
Минимални изисквания: -участникът да е реализирал общ оборот общо за последните три години - 2009г., 2010г. и 2011г. - не по-малък от 1,5 (едно цяло и половина) пъти от прогнозната стойност на обществена поръчка. (Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.);
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможност, опит и квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП: -списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години (2008г., 2009г. и 2010г.), включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение; -заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент; - Декларация, че предлаганите стоки/продукти по обособена позиция № 3 - Консумативи за копирни машини и принтери, за факс апарати и компютърни аксесоари - са нови, оригинални, нерециклирани с доказан произход и с указан капацитет; - в случай, че участникът не е производител на стоката, която предлага – наличие на пълномощно за това от самия производител, договор за дистрибуция, писмо от производителя или друг документ относно правата на участника да продава неговата продукция; - Други документи, които участниците считат за необходимо да представят, включително каталог (ценова листа) на всички продукти, предлагани от тях /При необходимост от закупуване на продукт, неописан в списъка на съответната обособена позиция, участникът е длъжен да доставя съответния продукт по цената, съгласно каталога (ценовата листа)/; - за артикулите, описани в техническата спецификация, се изисква предоставяне на мостра. -
Минимални изисквания: през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката; участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 1; тежест: 60
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 1; тежест: 40
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 2; тежест: 75
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 2; тежест: 25
Показател: Предлагана цена по обособена позиция 3; тежест: 80
Показател: Техническа оценка по обособена позиция 3; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.03.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.04.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

Съдебна палата, гр. София, бул. "Витоша" № 2, етаж 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали
1) Кратко описание

Периодични доставки въз основа на заявки на Възложителя за срок от 18 месеца от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката се извършва на адреса на Прокуратура на Република България: гр. София, бул. “Витоша” No 2. Количествата и обемът на доставката се определят със заявка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197000

Описание:

Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване

3) Количество или обем

Обемът на доставката се определя със заявки на възложителя в рамките на срока на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
13000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на копирна хартия
1) Кратко описание

Периодични доставки въз основа на заявки на Възложителя за срок от 18 месеца от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката се извършва на адреса на Прокуратура на Република България: гр. София, бул. “Витоша” No 2. Количествата и обемът на доставката се определят със заявка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197630

Описание:

Хартия за печатане

3) Количество или обем

Периодични доставки въз основа на заявки на Възложителя за срок от 18 месеца от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката се извършва на адреса на Прокуратура на Република България: гр. София, бул. “Витоша” No 2. Количествата и обемът на доставката се определят със заявка

Прогнозна стойност, без ДДС
28000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за копирни машини, принтери, факс апарати и компютърни аксесоари
1) Кратко описание

Периодични доставки въз основа на заявки на Възложителя за срок от 18 месеца от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката се извършва на адреса на Прокуратура на Република България: гр. София, бул. “Витоша” No 2. Количествата и обемът на доставката се определят със заявка

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30124300, 30237460, 30237410, 30234200, 30234600

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини
Компютърни клавиатури
Компютърна мишка
Оптични дискове
Флашпамети

3) Количество или обем

Периодични доставки въз основа на заявки на Възложителя за срок от 18 месеца от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. Доставката се извършва на адреса на Прокуратура на Република България: гр. София, бул. “Витоша” No 2. Количествата и обемът на доставката се определят със заявка

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18