02538-2012-0006
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Прокуратурата на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Галя Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219508, E-mail: ghristova@prb.bg, Факс: 02 9370307
Място/места за контакт: бул. "Витоша" № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: наздор за законност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО осем самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доизграждане, поддържане и развитие на приложния софтуер на централната компонента (ядро) на ЕИСПП / Дейност № 2 от посочения по-горе проект/; Обособена позиция № 2 – Разработване и изграждане на конвертори, филтри и информационна система, като елемент на ведомствена комуникационна компонента за свързване на системата на МВР за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. / Дейност №4 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 3 - Свързване на системата на Прокуратурата на Република България – Унифицирана информационна система за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП, включително разработване и изграждане конвертори и филтри, като елемент на ведомствена комуникационна компонента. /Дейност №5 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 4 - Подобряване на обслужването от страна на Прокуратурата на Република България чрез усъвършенстване на функционалностите на съществуващата Унифицирана Информационна Система. /Дейност №6 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 5 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа СУСД / Система за управление на съдебните дела /, включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 8 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 6 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа АСУД /Автоматизирана система за управление на делата/ , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 10 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 7 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа ДИС /Деловодна информационна система/ на Военно-апелативен съд София и военните съдилища в гр.София и Плевен , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 11 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 8 - Актуализиране на съществуващите и разработване на допълнителни справки (типови, тематични, статистически и абонаментни) и изходи от ядрото на ЕИСПП чрез развойна среда. /Дейност № 12 от посочения по-горе проект/
Възлагане на обществена поръчка
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО осем самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доизграждане, поддържане и развитие на приложния софтуер на централната компонента (ядро) на ЕИСПП / Дейност № 2 от посочения по-горе проект/; Обособена позиция № 2 – Разработване и изграждане на конвертори, филтри и информационна система, като елемент на ведомствена комуникационна компонента за свързване на системата на МВР за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. / Дейност №4 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 3 - Свързване на системата на Прокуратурата на Република България – Унифицирана информационна система за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП, включително разработване и изграждане конвертори и филтри, като елемент на ведомствена комуникационна компонента. /Дейност №5 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 4 - Подобряване на обслужването от страна на Прокуратурата на Република България чрез усъвършенстване на функционалностите на съществуващата Унифицирана Информационна Система. /Дейност №6 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 5 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа СУСД / Система за управление на съдебните дела /, включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 8 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 6 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа АСУД /Автоматизирана система за управление на делата/ , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 10 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 7 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа ДИС /Деловодна информационна система/ на Военно-апелативен съд София и военните съдилища в гр.София и Плевен , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 11 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 8 - Актуализиране на съществуващите и разработване на допълнителни справки (типови, тематични, статистически и абонаментни) и изходи от ядрото на ЕИСПП чрез развойна среда. /Дейност № 12 от посочения по-горе проект/
48000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от двете форми – парична сума или банкова гаранция. Участникът и определеният изпълнител сами избират формата на гаранциите. Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: Размерът на гаранцията за участие е както следва: По обособена позиция 1 – 5500 (пет хиляди и петстотин) лева; По обособена позиция 2 – 5800 (пет хиляди и осемстотин) лева; По обособена позиция 3- 2400 (две хиляди и четиристотин) лева; По обособена позиция 4- 7400 (седем хиляди и четиристотин) лева. По обособена позиция 5- 1600 (хиляда и шестстотин) лева. По обособена позиция 6- 830 (осемстотин и тридесет) лева. По обособена позиция 7-1250 (хиляди двеста и петдесет) лева. По обособена позиция 8- 3300 (три хиляди и триста) лева. Размерът на гаранцията за участие е съобразен със законовото изискване на чл. 59, ал. 2 от ЗОП – абсолютна сума не по-голяма от 1 на сто от стойността на обособената позиция. Прогнозните стойности на обособените позиции без ДДС са както следва: За обособена позиция 1 - 558 333 лева; По обособена позиция 2 -583 333 лева; По обособена позиция 3- 248 333 лева; По обособена позиция 4- 743 333 лева. По обособена позиция 5- 166 666 лева. По обособена позиция 6- 83 333 лева. По обособена позиция 7-125 000 лева. По обособена позиция 8- 333 333 лева. 1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция (по образец-Приложение № 6 към документацията), издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и освобождаване, съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение по договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя (по образец - Приложение 7 към документацията). Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. или парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договорите по всяка обособена позиция, без включен ДДС. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се освобождава и задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. и внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и обособената позиция, за която се внася. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, т. 2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Договорената цена се заплаща на три части в зависимост от етапите за всяка обособена позиция по техническатата спецификация и съгласно проекта на договора от документацията за участие, както следва: 20 % от договорената цена без ДДС, до 20 календарни дни от датата на приключване на Етап 1 и след представяне на фактура. - (30 % от договорената цена без ДДС, до 20 календарни дни от датата на приключване на Етап 2 и след представяне на фактура. Окончателно плащане ще се извърши от Възложителя до 20 календарни дни от представяне на фактурата в оригинал от Изпълнителя, по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя. Окончателното плащане ще се извършва след подписан приемо-предавателен протокол за приемане на поръчката от Възложителя. Във фактурите, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава във връзка с изпълнението на настоящия договор, следва да бъде указано, че разходът се извършва „по проект, № КС-11-33-3 от 23.11.2011г.. по Оперативна програма „Административен капацитет”.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
НЕ
Български
90
София, Съдебната палата, зала № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Приоритетна ос ІІІ Качествено административно обслужване и развите на електронното управление. Подприоритет 3.3. "подобряване на обслужване от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационни технологии . Бюджетна линия "проект BG051PO002/11/3.3-03. проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ". Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.“
Документацията за участие е достъпна на интернет-страницата на Възложителя на адрес: www.prb.bg, секция „Обществени поръчки“, раздел процедури по ОПАК-процедури по ЗОП, чрез предоставяне парола за достъп на електронна поща: gbonchev@prb.bg както и се предоставя безплатно на хартиен носител на адрес: гр. София, Съдебна палата, бул. „Витоша” № 2, ет. 4, стая № 58.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
24.02.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
а)Ръководител по изпълнение на дейността,който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция с мин 5 г опит в управлението на подобни дейности-предмет на обособ.позиция;да притежава сертификат по Управление на ИТпроекти(ProjectManagementProfessional или еквивалентен)-доказва се с копие от валиден сертификат или еквивал.документб)Експерт „Хардуер,комуникации и виртуализация”с мин 5 г опит в областта на системнатаархитектура,мрежи,комуникации и виртуализация-посочва се в автобиографията(CV),сертификат за преминато обучение по технологии в областта на системната архитектура и мрежова инфраструктура-доказва се с валиден сертификат ;опит в администриране и настройка на системен софтуер,хардуер и виртуализация-посочва се в CVв)Експерт в Системи за управление„Базиданни“,с 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на базиданни-посочва се в CV;сертифициранпрофесионалист от текущо използваната базата данни(MicrosoftSQLServer),с валиден сертификат към датата на подаване на офертата;Опит като член на ИТекипи(екипи за разработка на информационни системи)-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на софтуер-посочва се в CV.Опит в администриране и настройка на СУБД-посочва се в CVг)Експерт по„Бизнесанализ”,който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните задачи по обособ.позиция с мин 5 г опит в анализ и моделиране на бизнес процеси-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на J2EEприложения-посочва се в CV.Опит при работа със специализиран софтуер за описание и моделиране на бизнеспроцеси,сходни с предмета на настоящата обособена позиция-посочва се в CVд)Експерт„Софтуерна архитектура”с мин 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Да е сертифициран професионалист от IBMWebShereApplicationServer на сървъра за приложения-представя се копие от валиден сертификат;Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в изграждане на модули,работещи върху IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereMQSeries-посочва се в CVе)Експерт по„Приложен софтуер”,който отговаря за надграждане на софтуера, експлоатиран в ядрото наЕИСПП с мин 5 г опит в разработването на приложен софтуер-посочва се CV.Опит като член на екипи,свързани с програмиране на приложенсофтуер,сходен с предмета на настоящия проект-посочва се CV.Опит в използването на интегрирани среди за моделиране и разработване на J2EEприложения-посочва се CV.Опит в разработването на приложен софтуер в публичния сектор-посочва се в CVж)Експерт„QA инженер”,отговарящ за провеждане и тестови изпитания,съгласно техническото задание с мин 5 г опит във функционално тестване на приложения-посочва се в CV.Опит в планиране и разработване на Методика за тестване,тестови планове и тестови сценарии-посочва се в CV.Опит в описване на грешки и тяхното проследяване и анализиране на грешки в разработени приложни софтуери-посочва се в CV.Опит в организация, провеждане и документиране на тестове-посочва се в CVз)Експерт по BusinessIntelligenceсофтуер и приложения,отговарящ за реализиране изискванията към статистическите и други справки от системата с мин 5 г опит в проектиране,изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Опит като член на ИТекипи, разработвали Warehouseбазаданни и BusinessIntelligenceприложения-посочва се в CV.Опит при разработка на софтуер за синхронизация на оперативни бази с Warehouseбазиданни-посочва се в CV.Опит в настройка и експлоатация на компонентите на BusinessIntelligenceсреда-посочва се в CV.Всеки един от посочените експерти трябва да има висшеобразование,обр.-квалификац.степен магистър или еквивал.степен в обл. на компютърнитеилиинформационни технологии,информатика и математика или еквивал.област-доказва се с копие от диплома
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
Във връзка с минималните изисквания на Възложителя: В екипа на участника да има най-малко следните експерти: a) 2 (двама) сертифицирани специалиста по бази данни, изискуеми в техническите спецификации, които да се включат в разработването на Автоматизираната информационна система “Разследване в полицията” (АИС “РП) и модулите за връзка с ЕИСПП-представа се валиден сертификат или друг еквивалентен документ. Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование - образователна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома; Минимум 5 години опит областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-посочва се в автобиографията. б) 2 (двама) специалиста-членове на проектния екип, Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование - образователна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома; Минимум 5 години опит в областта на проектиране и разработване на софтуерни продукти- посочва се в автобиографията. да се представи списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция, от които да е видно, че съответният експерт отговаря на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). Минималните изисквания за опит на всеки от експертите следва да бъде посочени в автобиографията по дейности-предмет на обособената позиция.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
Във връзка с минималните изисквания на Възложителя: В екипа на участника да има най-малко следните експерти: а) Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция.Изисквания за образование, квалификация и опит:висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни -доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ;опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията – посочва се в автобиографията.опит в изпълнението на проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. б) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата. участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи-посочва се в автобиографията.в) Експерт информационни системи, който отговаря за Надграждане на Унифицираната информационна система (УИС) Изисквания за образование, квалификация и опит –да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област - доказва се с копие от диплома; валиден сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена Унифицираната информационна система (УИС)-представя се сертификат или еквивалентен документ,валиден сертификат за администриране на използваната база данни-представя се сертификат или еквивалентен документ най-малко 5 години практически опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти, обхващащи автоматизация на процеси чрез информационни системи-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор - посочва се в автобиографията. г) Експерт интеграция на информационни системи, който отговаря за взаимодействие на Унифицираната информационна система (УИС) с външни системи. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област - доказва се с копие от диплома.д) Експерт управление на качеството и тестване на информационни системи и интеграция Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома. да се представи списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция, от които да е видно, че съответният експерт отговаря на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). Минималните изисквания за опит на всеки от експертите следва да бъде посочени в автобиографията по дейности-предмет на обособената позиция.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
а)Ръководител на екипа,който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. висше образование,образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област-доказва се с копие от диплома;владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP,MSF,Prince2 или друга еквивалентна-доказва се с валиден сертификат;опит в разработване/управление/изпълнение на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията.участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията.б)Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности.висше образование, образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област-доказва се с копие от диплома,владеене на световни продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS,WebSphereBusinessModeler или други подобни доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ;опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси,консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията;опит в изпълнението на проекти свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията.в)Правен консултант с висше образование,образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право”-доказва се с копие от дипломата. участие в най-малко два проекта, включващи анализ и проучване на административни структури,и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове,и/или разработване на стратегически документи-посочва се в автобиографията г)Експерт информационни системи, който отговаря за Надграждане на Унифицираната информационна система(УИС) за подобряване на функционирането й и изграждане на механизъм за мониоринг на системата и изграждане на механизъм за мониоринг на системата висше образование, образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалалентна област-доказва се с копие от диплома сертификат за добро владеене на технологията,с която е разработена Унифицираната информационна система(УИС)-представя валиден сертификат или друг еквивалентен документ,сертификат за администриране на използваната база данни-представя се валиден сертификат или друг еквивалентен документ, опит в областта на информационните технологии-посочва са в автобиографията,опит в изпълнението на проекти, обхващащи автоматизация на процеси чрез информационни системи-посочва са в автобиографията, опит в изпълнението на проекта за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията.д)Експерт хранилище за данни и бизнес разузнаване, който отговаря за усъвършенстване на хранилището за данни и система за справки;висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата.е)Експерти управление на качеството и тестване на информационни системи и интеграция-минимум 2 бр.-автобиографии;висше образование,образоват.-квалификац. степен „бакалавър” еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата. ж)трима експерти софтуерен инженер. висше образование, еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата. най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се с валиден сертификат; минимум 3 години опит в областта на информационни технологии-посочва се в автобиографията; участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор- посочва се в автобиографията б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома владеене на световни продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се със валиден сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор–посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата. участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи- посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП Изисквания за образование, квалификация и опит- да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалнетна стапен в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-сертификат или друг еквивалентен документ минимум 3 години попит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор– посочва се в автобиографията. д) експерт- софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит-да притежава: висше образование в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се със валиден сертификат или друг еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата; владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се с валиден сертификат или друг еквивалентен документ; минимум 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията; участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор. б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в атобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата; участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи –посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. Изисквания за образование, квалификация и опит – да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии икономика, математика или еквивалентна област– доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система- копие от валиден сертификата или друг еквивалентен документ. минимум 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията. д) експерти - софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование, образователно-квалификационна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се със сертификат; най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика икономика или еквивалентна област- доказва се с копие от дипломата; владеене на поне една методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се със валиден сертификат или друг еквивалентен документ; минимум 3 години опит в областта на информационните технолигии-посочва се в автобиографията участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се със сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата; участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи –посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. Изисквания за образование, квалификация и опит–да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-валиден сертификат или друг еквивалентен документ минимум 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията. д) експерти - софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование, образователно-квалификационна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се с валиден сертификат или друг еквивалентен документ. най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията.
Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ
48000000
Описание:
съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие
а)Ръководител по изпълнение на дейността,който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция с мин 5 г опит в управлението на подобни дейности-предмет на обособ.позиция;да притежава сертификат по Управление на ИТпроекти(ProjectManagementProfessional или еквивалентен)-доказва се с копие от валиден сертификат или еквивал.документб)Експерт „Хардуер,комуникации и виртуализация”с мин 5 г опит в областта на системнатаархитектура,мрежи,комуникации и виртуализация-посочва се в автобиографията(CV),сертификати за преминато обучение по технологии в областта на системната архитектура и мрежова инфраструктура-доказва се с валиден сертификат или др еквивал.документ;опит в администриране и настройка на системен софтуер,хардуер и виртуализация-посочва се в CVв)Експерт в Системи за управление„Базиданни“,с 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на базиданни-посочва се в CV;сертифициранпрофесионалист от текущо използваната базата данни(MicrosoftSQLServer),с валиден сертификат към датата на подаване на офертата;Опит като член на ИТекипи(екипи за разработка на информационни системи)-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на софтуер-посочва се в CV.Опит в администриране и настройка на СУБД-посочва се в CVг)Експерт по„Бизнесанализ”,който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните задачи по обособ.позиция с мин 5 г опит в анализ и моделиране на бизнес процеси-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на J2EEприложения-посочва се в CV.Опит при работа със специализиран софтуер за описание и моделиране на бизнеспроцеси,сходни с предмета на настоящата обособена позиция-посочва се в CVд)Експерт„Софтуерна архитектура”с мин 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Да е сертифициран професионалист от IBMWebShereApplicationServer на сървъра за приложения-представя се копие от валиден сертификат;Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в изграждане на модули,работещи върху IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereMQSeries-посочва се в CVе)Експерт по„Приложен софтуер”,който отговаря за надграждане на софтуера, експлоатиран в ядрото наЕИСПП с мин 5 г опит в разработването на приложен софтуер-посочва се CV.Опит като член на екипи,свързани с програмиране на приложенсофтуер,сходен с предмета на настоящия проект-посочва се CV.Опит в използването на интегрирани среди за моделиране и разработване на J2EEприложения-посочва се CV.Опит в разработването на приложен софтуер в публичния сектор-посочва се в CVж)Експерт„QA инженер”,отговарящ за провеждане и тестови изпитания,съгласно техническото задание с мин 5 г опит във функционално тестване на приложения-посочва се в CV.Опит в планиране и разработване на Методика за тестване,тестови планове и тестови сценарии-посочва се в CV.Опит в описване на грешки и тяхното проследяване и анализиране на грешки в разработени приложни софтуери-посочва се в CV.Опит в организация, провеждане и документиране на тестове-посочва се в CVз)Експерт по BusinessIntelligenceсофтуер и приложения,отговарящ за реализиране изискванията към статистическите и други справки от системата с мин 5 г опит в проектиране,изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Опит като член на ИТекипи, разработвали Warehouseбазаданни и BusinessIntelligenceприложения-посочва се в CV.Опит при разработка на софтуер за синхронизация на оперативни бази с Warehouseбазиданни-посочва се в CV.Опит в настройка и експлоатация на компонентите на BusinessIntelligenceсреда-посочва се в CV.Всеки един от посочените експерти трябва да има висшеобразование,обр.-квалификац.степен магистър или еквивал.степен в обл. на компютърнитеилиинформационни технологии,информатика и математика или еквивал.област-доказва се с копие от диплома