Версия за печат

02538-2012-0006

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Прокуратурата на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Галя Христова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219508, E-mail: ghristova@prb.bg, Факс: 02 9370307

Място/места за контакт: бул. "Витоша" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: наздор за законност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО осем самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доизграждане, поддържане и развитие на приложния софтуер на централната компонента (ядро) на ЕИСПП / Дейност № 2 от посочения по-горе проект/; Обособена позиция № 2 – Разработване и изграждане на конвертори, филтри и информационна система, като елемент на ведомствена комуникационна компонента за свързване на системата на МВР за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. / Дейност №4 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 3 - Свързване на системата на Прокуратурата на Република България – Унифицирана информационна система за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП, включително разработване и изграждане конвертори и филтри, като елемент на ведомствена комуникационна компонента. /Дейност №5 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 4 - Подобряване на обслужването от страна на Прокуратурата на Република България чрез усъвършенстване на функционалностите на съществуващата Унифицирана Информационна Система. /Дейност №6 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 5 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа СУСД / Система за управление на съдебните дела /, включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 8 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 6 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа АСУД /Автоматизирана система за управление на делата/ , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 10 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 7 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа ДИС /Деловодна информационна система/ на Военно-апелативен съд София и военните съдилища в гр.София и Плевен , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 11 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 8 - Актуализиране на съществуващите и разработване на допълнителни справки (типови, тематични, статистически и абонаментни) и изходи от ядрото на ЕИСПП чрез развойна среда. /Дейност № 12 от посочения по-горе проект/

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО осем самостоятелно обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доизграждане, поддържане и развитие на приложния софтуер на централната компонента (ядро) на ЕИСПП / Дейност № 2 от посочения по-горе проект/; Обособена позиция № 2 – Разработване и изграждане на конвертори, филтри и информационна система, като елемент на ведомствена комуникационна компонента за свързване на системата на МВР за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. / Дейност №4 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 3 - Свързване на системата на Прокуратурата на Република България – Унифицирана информационна система за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП, включително разработване и изграждане конвертори и филтри, като елемент на ведомствена комуникационна компонента. /Дейност №5 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 4 - Подобряване на обслужването от страна на Прокуратурата на Република България чрез усъвършенстване на функционалностите на съществуващата Унифицирана Информационна Система. /Дейност №6 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 5 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа СУСД / Система за управление на съдебните дела /, включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 8 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 6 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа АСУД /Автоматизирана система за управление на делата/ , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 10 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 7 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа ДИС /Деловодна информационна система/ на Военно-апелативен съд София и военните съдилища в гр.София и Плевен , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 11 от посочения по-горе проект/ Обособена позиция № 8 - Актуализиране на съществуващите и разработване на допълнителни справки (типови, тематични, статистически и абонаментни) и изходи от ядрото на ЕИСПП чрез развойна среда. /Дейност № 12 от посочения по-горе проект/

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
2841664 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от двете форми – парична сума или банкова гаранция. Участникът и определеният изпълнител сами избират формата на гаранциите. Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: Размерът на гаранцията за участие е както следва: По обособена позиция 1 – 5500 (пет хиляди и петстотин) лева; По обособена позиция 2 – 5800 (пет хиляди и осемстотин) лева; По обособена позиция 3- 2400 (две хиляди и четиристотин) лева; По обособена позиция 4- 7400 (седем хиляди и четиристотин) лева. По обособена позиция 5- 1600 (хиляда и шестстотин) лева. По обособена позиция 6- 830 (осемстотин и тридесет) лева. По обособена позиция 7-1250 (хиляди двеста и петдесет) лева. По обособена позиция 8- 3300 (три хиляди и триста) лева. Размерът на гаранцията за участие е съобразен със законовото изискване на чл. 59, ал. 2 от ЗОП – абсолютна сума не по-голяма от 1 на сто от стойността на обособената позиция. Прогнозните стойности на обособените позиции без ДДС са както следва: За обособена позиция 1 - 558 333 лева; По обособена позиция 2 -583 333 лева; По обособена позиция 3- 248 333 лева; По обособена позиция 4- 743 333 лева. По обособена позиция 5- 166 666 лева. По обособена позиция 6- 83 333 лева. По обособена позиция 7-125 000 лева. По обособена позиция 8- 333 333 лева. 1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция (по образец-Приложение № 6 към документацията), издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и освобождаване, съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение по договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя (по образец - Приложение 7 към документацията). Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. или парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договорите по всяка обособена позиция, без включен ДДС. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се освобождава и задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. и внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и обособената позиция, за която се внася. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, т. 2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Договорената цена се заплаща на три части в зависимост от етапите за всяка обособена позиция по техническатата спецификация и съгласно проекта на договора от документацията за участие, както следва: 20 % от договорената цена без ДДС, до 20 календарни дни от датата на приключване на Етап 1 и след представяне на фактура. - (30 % от договорената цена без ДДС, до 20 календарни дни от датата на приключване на Етап 2 и след представяне на фактура. Окончателно плащане ще се извърши от Възложителя до 20 календарни дни от представяне на фактурата в оригинал от Изпълнителя, по банков път, в лева, по сметка на Изпълнителя. Окончателното плащане ще се извършва след подписан приемо-предавателен протокол за приемане на поръчката от Възложителя. Във фактурите, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава във връзка с изпълнението на настоящия договор, следва да бъде указано, че разходът се извършва „по проект, № КС-11-33-3 от 23.11.2011г.. по Оперативна програма „Административен капацитет”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физчески или юридически лица, както и техни обединения, като представя следния документ: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Наличието на което и да е обстоятелство по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване на участника от обществената поръчка, независимо за коя от обособените позиции участва. Това означава, че възложителят отстранява от участие участник, който: 1. е в открито производство впо несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължания, свързани с плащането на вноски за социалното осигуравяне или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. За участникът не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и по чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности. По отношение на участника не трябва да е налице конфликт на интереси по смисъла на чл. 19,3 от Общите условия към договорите/заповедите за безвъзмездна помощ по Оперативна програма "Административен капацитет"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците представят следните документи: заверена от участника справка за оборота на услугите, които са обект на обособената позиция (специализиран оборот), за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си -(2009 г., 2010 г. и 2011 г.)-за всяка от обособените позиции за които участва
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Във връзка с минималните изисквания на Възложителя – Участниците да са реализирали специализиран оборот от дейности, еквивалентни на обекта на обособена позиция за която участва – общо за последните 3 (три години) – (2009 г. , 2010 г. и 2011 г.) – 1.5 /едно цяло и половина/ пъти от прогнозната стойност на обособената позиция. Прогнозните стойности на обособените позиции са: За обособена позиция 1 - 558 333 лева; По обособена позиция 2 -583 333 лева; По обособена позиция 3- 248 333 лева; По обособена позиция 4- 743 333 лева. По обособена позиция 5- 166 666 лева. По обособена позиция 6- 83 333 лева. По обособена позиция 7-125 000 лева. По обособена позиция 8- 333 333 лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Да се представи списък на основните договори за услуги, с предмет, сходен на предмета на обособената позиция, за която участват, изпълнени през последните три години (2009г., 2010 г. и 2011 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец за всяка от обособените позиции за която участникът участва 2. Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, по обособената позиция.-представя се за всяка от обособените позиции за които участва. 3. Документите по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП са посочени подробно в Приложение Б, неразделна част от настоящето обявление за всяка обособена позиция поотделно.представи списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция, от които да е видно, че съответният експерт отговаря на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). Минималните изисквания за опит на всеки от експертите следва да бъде посочени в автобиографията по дейности-предмет на обособената позиция.- прилага се за всияка от обособените позиции за които участва
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Във връзка с минималните изисквания на Възложителя- През последните 3 (три) години участниците да са изпълнили минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на обособената позиция, придружен със съответни брой препоръки за добро изпълнение; 2. Във връзка с минималните изисквания на Възложителя - Участниците да имат внедрена система за управление за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция, за която участва. 3.Участникът следва да разполага с минималния брой експерти посочени подробно в съответното приложение Б, неразделна част от настоящето обявление за всяка обособена позиция пооделно.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (ТП) на участника- в процент ; тежест: 60
Показател: Ценова оферта на участника - в процент; тежест: 40
Показател: подпоказател на ТП- п.1.1. Проучване и проектиране- в точки; тежест: 15
Показател: подпоказател на ТП -п.1.2. Реализиране - в точки ; тежест: 25
Показател: подпоказател на ТП0 - п. 1.3. - Тестване- в точки; тежест: 10
Показател: подпоказател на ТП- п. 1.4. - Внедряване- в точки; тежест: 10
Показател: подпоказател на ТП- п. 1.5. - Интегриране -в точки; тежест: 10
Показател: подпоказател на ТП- п. 1.6. - Поддръжка-в точки; тежест: 5
Показател: подпоказател на ТП- п. 1.7. - Документиране-в точки; тежест: 5
Показател: подпоказател на ТП - 1.8. Управление на проекта и план за изпълнение- в 15 точки ; подпоказател 1.9- Анализ на риска-в точки-5; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 23 - 037476 от 03.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.04.2012 г.  Час: 10:30
Място

София, Съдебната палата, зала № 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Приоритетна ос ІІІ Качествено административно обслужване и развите на електронното управление. Подприоритет 3.3. "подобряване на обслужване от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационни технологии . Бюджетна линия "проект BG051PO002/11/3.3-03. проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ". Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.“

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е достъпна на интернет-страницата на Възложителя на адрес: www.prb.bg, секция „Обществени поръчки“, раздел процедури по ОПАК-процедури по ЗОП, чрез предоставяне парола за достъп на електронна поща: gbonchev@prb.bg както и се предоставя безплатно на хартиен носител на адрес: гр. София, Съдебна палата, бул. „Витоша” № 2, ет. 4, стая № 58.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 - Доизграждане, поддържане и развитие на приложния софтуер на централната компонента (ядро) на ЕИСПП / Дейност № 2 от посочения по-горе проект/;
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ ПО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
558333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

а)Ръководител по изпълнение на дейността,който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция с мин 5 г опит в управлението на подобни дейности-предмет на обособ.позиция;да притежава сертификат по Управление на ИТпроекти(ProjectManagementProfessional или еквивалентен)-доказва се с копие от валиден сертификат или еквивал.документб)Експерт „Хардуер,комуникации и виртуализация”с мин 5 г опит в областта на системнатаархитектура,мрежи,комуникации и виртуализация-посочва се в автобиографията(CV),сертификат за преминато обучение по технологии в областта на системната архитектура и мрежова инфраструктура-доказва се с валиден сертификат ;опит в администриране и настройка на системен софтуер,хардуер и виртуализация-посочва се в CVв)Експерт в Системи за управление„Базиданни“,с 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на базиданни-посочва се в CV;сертифициранпрофесионалист от текущо използваната базата данни(MicrosoftSQLServer),с валиден сертификат към датата на подаване на офертата;Опит като член на ИТекипи(екипи за разработка на информационни системи)-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на софтуер-посочва се в CV.Опит в администриране и настройка на СУБД-посочва се в CVг)Експерт по„Бизнесанализ”,който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните задачи по обособ.позиция с мин 5 г опит в анализ и моделиране на бизнес процеси-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на J2EEприложения-посочва се в CV.Опит при работа със специализиран софтуер за описание и моделиране на бизнеспроцеси,сходни с предмета на настоящата обособена позиция-посочва се в CVд)Експерт„Софтуерна архитектура”с мин 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Да е сертифициран професионалист от IBMWebShereApplicationServer на сървъра за приложения-представя се копие от валиден сертификат;Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в изграждане на модули,работещи върху IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereMQSeries-посочва се в CVе)Експерт по„Приложен софтуер”,който отговаря за надграждане на софтуера, експлоатиран в ядрото наЕИСПП с мин 5 г опит в разработването на приложен софтуер-посочва се CV.Опит като член на екипи,свързани с програмиране на приложенсофтуер,сходен с предмета на настоящия проект-посочва се CV.Опит в използването на интегрирани среди за моделиране и разработване на J2EEприложения-посочва се CV.Опит в разработването на приложен софтуер в публичния сектор-посочва се в CVж)Експерт„QA инженер”,отговарящ за провеждане и тестови изпитания,съгласно техническото задание с мин 5 г опит във функционално тестване на приложения-посочва се в CV.Опит в планиране и разработване на Методика за тестване,тестови планове и тестови сценарии-посочва се в CV.Опит в описване на грешки и тяхното проследяване и анализиране на грешки в разработени приложни софтуери-посочва се в CV.Опит в организация, провеждане и документиране на тестове-посочва се в CVз)Експерт по BusinessIntelligenceсофтуер и приложения,отговарящ за реализиране изискванията към статистическите и други справки от системата с мин 5 г опит в проектиране,изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Опит като член на ИТекипи, разработвали Warehouseбазаданни и BusinessIntelligenceприложения-посочва се в CV.Опит при разработка на софтуер за синхронизация на оперативни бази с Warehouseбазиданни-посочва се в CV.Опит в настройка и експлоатация на компонентите на BusinessIntelligenceсреда-посочва се в CV.Всеки един от посочените експерти трябва да има висшеобразование,обр.-квалификац.степен магистър или еквивал.степен в обл. на компютърнитеилиинформационни технологии,информатика и математика или еквивал.област-доказва се с копие от диплома


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 – Разработване и изграждане на конвертори, филтри и информационна система, като елемент на ведомствена комуникационна компонента за свързване на системата на МВР за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. / Дейност №4 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
583333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Във връзка с минималните изисквания на Възложителя: В екипа на участника да има най-малко следните експерти: a) 2 (двама) сертифицирани специалиста по бази данни, изискуеми в техническите спецификации, които да се включат в разработването на Автоматизираната информационна система “Разследване в полицията” (АИС “РП) и модулите за връзка с ЕИСПП-представа се валиден сертификат или друг еквивалентен документ. Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование - образователна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома; Минимум 5 години опит областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-посочва се в автобиографията. б) 2 (двама) специалиста-членове на проектния екип, Изисквания за образование, квалификация и опит: Висше образование - образователна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома; Минимум 5 години опит в областта на проектиране и разработване на софтуерни продукти- посочва се в автобиографията. да се представи списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция, от които да е видно, че съответният експерт отговаря на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). Минималните изисквания за опит на всеки от експертите следва да бъде посочени в автобиографията по дейности-предмет на обособената позиция.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 3 - Свързване на системата на Прокуратурата на Република България – Унифицирана информационна система за регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП, включително разработване и изграждане конвертори и филтри, като елемент на ведомствена комуникационна компонента. /Дейност №5 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
248333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Във връзка с минималните изисквания на Възложителя: В екипа на участника да има най-малко следните експерти: а) Ръководител на екипа, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция.Изисквания за образование, квалификация и опит:висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни -доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ;опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията – посочва се в автобиографията.опит в изпълнението на проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. б) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата. участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи-посочва се в автобиографията.в) Експерт информационни системи, който отговаря за Надграждане на Унифицираната информационна система (УИС) Изисквания за образование, квалификация и опит –да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област - доказва се с копие от диплома; валиден сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена Унифицираната информационна система (УИС)-представя се сертификат или еквивалентен документ,валиден сертификат за администриране на използваната база данни-представя се сертификат или еквивалентен документ най-малко 5 години практически опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти, обхващащи автоматизация на процеси чрез информационни системи-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор - посочва се в автобиографията. г) Експерт интеграция на информационни системи, който отговаря за взаимодействие на Унифицираната информационна система (УИС) с външни системи. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област - доказва се с копие от диплома.д) Експерт управление на качеството и тестване на информационни системи и интеграция Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома. да се представи списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция, от които да е видно, че съответният експерт отговаря на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). Минималните изисквания за опит на всеки от експертите следва да бъде посочени в автобиографията по дейности-предмет на обособената позиция.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 4 - Подобряване на обслужването от страна на Прокуратурата на Република България чрез усъвършенстване на функционалностите на съществуващата Унифицирана Информационна Система. /Дейност №6 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
743333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

а)Ръководител на екипа,който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. висше образование,образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област-доказва се с копие от диплома;владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP,MSF,Prince2 или друга еквивалентна-доказва се с валиден сертификат;опит в разработване/управление/изпълнение на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията.участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията.б)Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности.висше образование, образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалентна област-доказва се с копие от диплома,владеене на световни продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS,WebSphereBusinessModeler или други подобни доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ;опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси,консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията;опит в изпълнението на проекти свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията.в)Правен консултант с висше образование,образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право”-доказва се с копие от дипломата. участие в най-малко два проекта, включващи анализ и проучване на административни структури,и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове,и/или разработване на стратегически документи-посочва се в автобиографията г)Експерт информационни системи, който отговаря за Надграждане на Унифицираната информационна система(УИС) за подобряване на функционирането й и изграждане на механизъм за мониоринг на системата и изграждане на механизъм за мониоринг на системата висше образование, образоват.-квалификац.степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика или еквивалалентна област-доказва се с копие от диплома сертификат за добро владеене на технологията,с която е разработена Унифицираната информационна система(УИС)-представя валиден сертификат или друг еквивалентен документ,сертификат за администриране на използваната база данни-представя се валиден сертификат или друг еквивалентен документ, опит в областта на информационните технологии-посочва са в автобиографията,опит в изпълнението на проекти, обхващащи автоматизация на процеси чрез информационни системи-посочва са в автобиографията, опит в изпълнението на проекта за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията.д)Експерт хранилище за данни и бизнес разузнаване, който отговаря за усъвършенстване на хранилището за данни и система за справки;висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата.е)Експерти управление на качеството и тестване на информационни системи и интеграция-минимум 2 бр.-автобиографии;висше образование,образоват.-квалификац. степен „бакалавър” еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата. ж)трима експерти софтуерен инженер. висше образование, еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика-доказва се с копие от дипломата. най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 5 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа СУСД / Система за управление на съдебните дела /, включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 8 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
166666 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалент в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се с валиден сертификат; минимум 3 години опит в областта на информационни технологии-посочва се в автобиографията; участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор- посочва се в автобиографията б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационни технологии, информатика и математика - доказва се с копие от диплома владеене на световни продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се със валиден сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор–посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата. участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи- посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП Изисквания за образование, квалификация и опит- да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалнетна стапен в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-сертификат или друг еквивалентен документ минимум 3 години попит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор– посочва се в автобиографията. д) експерт- софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит-да притежава: висше образование в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се със валиден сертификат или друг еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 6 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа АСУД /Автоматизирана система за управление на делата/ , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 10 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
83333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата; владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се с валиден сертификат или друг еквивалентен документ; минимум 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията; участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор. б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се с валиден сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в атобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата; участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи –посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. Изисквания за образование, квалификация и опит – да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквавалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии икономика, математика или еквивалентна област– доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система- копие от валиден сертификата или друг еквивалентен документ. минимум 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията. д) експерти - софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование, образователно-квалификационна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се със сертификат; най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 7 - Надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система от типа ДИС /Деловодна информационна система/ на Военно-апелативен съд София и военните съдилища в гр.София и Плевен , включително разработване и изграждане конвертор и филтри към нея, като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. /Дейност № 11 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
125000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

В екипа на участника трябва да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция. Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика икономика или еквивалентна област- доказва се с копие от дипломата; владеене на поне една методология за управление на жизнения цикъл на проекти като PMBOK, PMP, MSF, Prince2 или друга еквивалентна – доказва се със валиден сертификат или друг еквивалентен документ; минимум 3 години опит в областта на информационните технолигии-посочва се в автобиографията участие в изпълнението на проекти, обхващащи дейности по разработване и автоматизирането на системи за оптимизиране на работните процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. б) Експерт по бизнес анализ, който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните дейности. Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование в областта на компютърните или информационните технологии, икономика, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата; владеене на продукти за моделиране на бизнес процеси като ARIS, Web Sphere Business Modeler или други подобни доказва се със сертификат или еквивалентен документ; най-малко 3 години опит в извършване на анализа и моделиране на работните процеси, консултантски дейности за подобряване организацията на работа и управление на проекти за бизнеса и администрацията-посочва се в автобиографията; опит в изпълнението проекти, свързани с моделиране и управление на бизнес процеси в публичния сектор-посочва се в автобиографията. в) Правен консултант Изисквания за образование, квалификация и опит: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен по „право” – доказва се с копие от дипломата; участие в проекти, включващи анализ и проучване на административни структури, и/или планиране и осъществяване на структурни промени, и/или разработване на нормативни актове, и/или разработване на стратегически документи –посочва се в автобиографията. г) Експерт информационни технологии, който отговаря за надграждане и свързване на съществуващата деловодна информационна система като елемент на ведомствени комуникационни компоненти, съобразно чл.379 ал.2 от ЗСВ при регистриране на събития и обекти по наказателния процес към ядрото на ЕИСПП. Изисквания за образование, квалификация и опит–да притежава: висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна област – доказва се с копие от дипломата. сертификат за добро владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-валиден сертификат или друг еквивалентен документ минимум 3 години опит в областта на информационните технологии-посочва се в автобиографията. опит в изпълнението на проекти за разработка и внедряване на проекти в публичния сектор-посочва се в автобиографията. д) експерти - софтуерен инженер Изисквания за образование, квалификация и опит висше образование, образователно-квалификационна степен в областта на компютърните или информационните технологии, математика или еквивалентна – доказва се с копие от дипломата. сертификат за владеене на технологията, с която е разработена съществуващата деловодна информационна система-доказва се с валиден сертификат или друг еквивалентен документ. най-малко 3 години опит в областта на информационните технологии- посочва се в автобиографията.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 8 - Актуализиране на съществуващите и разработване на допълнителни справки (типови, тематични, статистически и абонаментни) и изходи от ядрото на ЕИСПП чрез развойна среда. /Дейност № 12 от посочения по-горе проект/
1) Кратко описание

Обществената поръчката е част от проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЕДИННАТА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ НА ПРЕСТЪПНОСТТА КАТО НАЦИОНАЛНА ИНТЕГРИРАНА БАЗА ДАННИ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация по обособената позиция посочена в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
333333 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

а)Ръководител по изпълнение на дейността,който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обособената позиция с мин 5 г опит в управлението на подобни дейности-предмет на обособ.позиция;да притежава сертификат по Управление на ИТпроекти(ProjectManagementProfessional или еквивалентен)-доказва се с копие от валиден сертификат или еквивал.документб)Експерт „Хардуер,комуникации и виртуализация”с мин 5 г опит в областта на системнатаархитектура,мрежи,комуникации и виртуализация-посочва се в автобиографията(CV),сертификати за преминато обучение по технологии в областта на системната архитектура и мрежова инфраструктура-доказва се с валиден сертификат или др еквивал.документ;опит в администриране и настройка на системен софтуер,хардуер и виртуализация-посочва се в CVв)Експерт в Системи за управление„Базиданни“,с 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на базиданни-посочва се в CV;сертифициранпрофесионалист от текущо използваната базата данни(MicrosoftSQLServer),с валиден сертификат към датата на подаване на офертата;Опит като член на ИТекипи(екипи за разработка на информационни системи)-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на софтуер-посочва се в CV.Опит в администриране и настройка на СУБД-посочва се в CVг)Експерт по„Бизнесанализ”,който отговаря за извършване на необходимите анализи в отделните задачи по обособ.позиция с мин 5 г опит в анализ и моделиране на бизнес процеси-посочва се в CV.Опит в използване на интегрирана среда за моделиране и разработка на J2EEприложения-посочва се в CV.Опит при работа със специализиран софтуер за описание и моделиране на бизнеспроцеси,сходни с предмета на настоящата обособена позиция-посочва се в CVд)Експерт„Софтуерна архитектура”с мин 5 г опит в проектиране, изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Да е сертифициран професионалист от IBMWebShereApplicationServer на сървъра за приложения-представя се копие от валиден сертификат;Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в изграждане на модули,работещи върху IBMWebShereApplicationServer-посочва се в CV.Опит в инсталиране,конфигуриране,администриране и поддържане на IBMWebShereMQSeries-посочва се в CVе)Експерт по„Приложен софтуер”,който отговаря за надграждане на софтуера, експлоатиран в ядрото наЕИСПП с мин 5 г опит в разработването на приложен софтуер-посочва се CV.Опит като член на екипи,свързани с програмиране на приложенсофтуер,сходен с предмета на настоящия проект-посочва се CV.Опит в използването на интегрирани среди за моделиране и разработване на J2EEприложения-посочва се CV.Опит в разработването на приложен софтуер в публичния сектор-посочва се в CVж)Експерт„QA инженер”,отговарящ за провеждане и тестови изпитания,съгласно техническото задание с мин 5 г опит във функционално тестване на приложения-посочва се в CV.Опит в планиране и разработване на Методика за тестване,тестови планове и тестови сценарии-посочва се в CV.Опит в описване на грешки и тяхното проследяване и анализиране на грешки в разработени приложни софтуери-посочва се в CV.Опит в организация, провеждане и документиране на тестове-посочва се в CVз)Експерт по BusinessIntelligenceсофтуер и приложения,отговарящ за реализиране изискванията към статистическите и други справки от системата с мин 5 г опит в проектиране,изграждане и внедряване на информационнисистеми-посочва се в CV.Опит като член на ИТекипи, разработвали Warehouseбазаданни и BusinessIntelligenceприложения-посочва се в CV.Опит при разработка на софтуер за синхронизация на оперативни бази с Warehouseбазиданни-посочва се в CV.Опит в настройка и експлоатация на компонентите на BusinessIntelligenceсреда-посочва се в CV.Всеки един от посочените експерти трябва да има висшеобразование,обр.-квалификац.степен магистър или еквивал.степен в обл. на компютърнитеилиинформационни технологии,информатика и математика или еквивал.област-доказва се с копие от диплома