I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" №66, За: проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м. ; г-н Борис Лозанов; г-н Рангел Христозов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Доставка – закупуване и въвеждане в експлоатация на „Интегрирана система за висококачествена интраоперативна визуализация и компютърно навигирана хирургия в реално време”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, бул. «Пещерско шосе» №66.
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Доставка – закупуване и въвеждане в експлоатация на „Интегрирана система за висококачествена интраоперативна визуализация и компютърно навигирана хирургия в реално време”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
2769108 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 70
Показател: Гаранционен срок на системата ; тежест: 20
Показател: Срок за изпълнение на доставката ; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 143 - 237328 от 28.07.2011 г.
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 165 - 272756 от 30.08.2011 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: ОП-42-12 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка – закупуване и въвеждане в експлоатация на „Интегрирана система за висококачествена интраоперативна визуализация и компютърно навигирана хирургия в реално време”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Дружество по ЗЗД „ПСД Комерс ООД – Вес Корект ЕООД“ ЕИК:176189946, район Красно село, бул. Цар Борис III №21 ат.4, ап.6, Република България 1612, София, Тел.: 02 9305727, Факс: 02 8556173
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 2769108 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Във връзка с Договор 2ТМГ-02-16/11.03.2011 г. за безвъзмездна финансова помощ, схема BG161РО003-2.1.07: „Техническа модернизация в големи предприятия” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013 г.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ