Версия за печат

02538-2012-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" №2, За: Галя Христова, Мирослава Райковска, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219508, E-mail: ghristova@prb.bg

Място/места за контакт: бул. "Витоша" №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Осъвременяване на техническата и системна инфраструктура на централната компонента (ядро) и комуникационните компоненти за връзка на ядрото на ЕИСПП с ведомствените автоматизирани информационни системи (ВАИС) по Оперативна програма „Административен капацитет”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София и гр. Пловдив
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата обществена поръчка е осъвременяване на техническата и системна инфраструктура на централната компонента (ядро) и комуникационните компоненти за връзка на ядрото на ЕИСПП с ведомствените автоматизирани информационни системи (ВАИС) по Оперативна програма „Административен капацитет” чрез извършване на доставка хардуер, инсталиране и настройка и изграждане на Recovery Center на централната компонента (ядро) на ЕИСПП

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническа спецификация: Хардуер: Сървъри за бази данни-2 бр., Сървъри за услуги-2 бр., Сървърен шкаф – 1 бр; Компютър (мениджмънт станция) – 1 бр., Дисков масив-2 бр., SAN комутатори – 2 бр. Базов софтуер: Windows Server 2008 R2 Enterprise-2 бр, Windows Server 2008 R2 Datacenter-4 бр, System Center Management Suite Datacenter-2 бр, System Center Management Suite Enterprise-2бр, System Center Configuration Manager Server – Management Console -1 бр, System Center Operations Manager Server – Management Console-1 бр, Microsoft SQL 2008 Server Standart – 4 бр, Cisco Security Manager 1 бр. , Ъпгрейд към последната версия IBM Websphere Application Server Network-8 бр. Изграждане на Recovery Center на централната компонента (ядро) на ЕИСПП

Прогнозна стойност без ДДС
453333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от двете форми – парична сума или банкова гаранция. Участникът и определеният изпълнител сами избират формата на гаранциите. Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: Размерът на гаранцията за участие е както следва: 4533 лв (четири хиляди петстотин тридесет и три лева) Размерът на гаранцията за участие е съобразен със законовото изискване на чл. 59, ал. 2 от ЗОП – абсолютна сума не по-голяма от 1 на сто от стойността на поръчката. Прогнозната стойност на поръчката е без ДДС са както следва: 453 333 лв (четиристотин петдесет и три хиляди триста тридесет и три лева) лв 1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция (по образец-Приложение № 6 към документацията), издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и освобождаване, съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение по договора в оригинал, издадена от банка в полза на възложителя (по образец - Приложение № 7 към документацията). Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. или парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договора, без включен ДДС. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се освобождава и задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите по т. 1, т. 2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща сумите дължими по договора, в български лева, по банков път в срок до 5 дни след извършване на доставката, инсталиране и тестване и след представянет на: 1. подписан приемо-предавателен протокол за извършената доставка, инсталиране и тестване от двете страни, 2. оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, като представи следните документи: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;2. Нотариално заверено изрично пълномощно, когато участникът се представлява от трето лице;3. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 и ал. 5 от ЗОП-съгласно образци , приложения към документацията.Възложителя отстранява от участие участник, за които са налице обсотятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 3. Споразумение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, в писмена форма с нотариална заверка на подписите и с точно разписани отговорности и представителство на участниците;5. Декларация ОПАКза липса на конфиликт на интереси по смисъла на чл. 19.3 от Общите условия към договорите/заповедите за безвъзмездна помощ по ОПАК- образец –Приложение № 3.5.към документацията за участие; 6. Декларация относно липсата на обстоятелствата по чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности- приложение № 3.6 от документацията за участие.7.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата-оригинал или копие за внесена парична суми и оригинал при банкова гаранция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: представя заверена от участника справка за оборота на доставките на стоки, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си -(2009 г., 2010 г. и 2011 г.)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците да са реализирали специализиран оборот от дейности, еквивалентни на обекта на настоящата поръчка общо за последните 3 (три) години - 1.5 /едно цяло и половина/ пъти от прогнозната стойност на поръчката. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването посочено по горе се отнася до обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.представи списък на основните договори, с предмет, сходен на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2009г., 2010г. и 2011 г), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец (Приложение № 4 от документацията); 2. Представя се заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката; 3.Представя се списък на членовете на екипа придружен с подробни автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обществената поръчка, от които да е видно, че съответният експерт отговора на изискванията на Възложителя (с приложени копия от документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката)
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. През последните 3 години участниците да са изпълнили минимум 2 /два/ договора, сходни с предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение, 2. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката; 3.В екипа на участника да има най-малко следните експерти: а) Ръководител по изпълнение на дейността, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на поръчката. Изисквания за образование, квалификация и опит: - Висше образование - образователна степен магистър-или еквивалент доказва се с копие от диплома; - Минимум 5 години опит в управлението на подобни дейности-предмет на поръчката. - б) Експерт „Хардуер и комуникации”, притежаващ необходимите образование, квалификация и опит, както следва: - Висше образование - (образователна степен магистър или еквивалент) - доказва се с копие от диплома; - Минимум 5 години опит в областта на хардуер, мрежи и комуникации; - Представяне на документи за преминато обучение по технологии в областта на хардуерна и мрежова инфраструктура-доказва се със сертификат или с друг подходящ подобен документ; - Опит в администриране и настройка на системен софтуер и хардуер описва се в автобиографията. в) Експерт „Базов софтуер“, притежаващ необходимите образование, квалификация и опит, както следва: - Висше образование (образователна степен магистър или еквивалент) - доказва се с копие от диплома; - 5 години опит като член на ИТ екипи (екипи за инсталиране, конфигуриране, администриране и поддържане на сървърни операционни системи, виртуализация и системи за управление на база данни). - Опит в инсталиране, конфигуриране, администриране и поддържане на IBM WebShere Application Server и на IBM WebShere MQ Series,
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (ТП) с подпоказатели посочени от т.3 до ; тежест: 60
Показател: Предложена цена (ПЦ); тежест: 40
Показател: подпоказател на ТП - Технически и програмни средства (ТПС) ; тежест: 45
Показател: подпоказател на ТП - Технически и програмни средства (Сървъри база данни)-таблица 1 от документацията ; тежест: 35
Показател: подпоказател на ТП- Технически и програмни средства (Сървъри за услуги) – Таблица 2 – ; тежест: 35
Показател: подпоказател на ТП - Технически и програмни средства (Дискови масиви) – Таблица 3 - ; тежест: 30
Показател: подпоказател на ТП- Специфични изисквания – Таблица 4 ; тежест: 15
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 23 - 037233 от 03.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.03.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
06.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.04.2012 г.  Час: 10:30
Място

гр. София, Съдебната палата, зала № 2, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Поръчката е част от обществените поръчки поръчките по проект „Доизграждане и усъвършенстване на ЕИСПП и интегриране на ведомствените информационни системи с ядрото на ЕИСПП” по Договор № КС-11-33-3 от 23.11.2011г. с УО на ОПАК. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.“

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е достъпна на интернет-страницата на Възложителя на адрес: www.prb.bg, секция обществени поръчки, раздел процедури по ОПАК-процедури по ЗОП, чрез предоставяне парола за достъп на електронна поща: ghristova@prb.bg както и се предоставя безплатно на хартиен носител на адрес: гр. София, Съдебна палата, бул. „Витоша” № 2, ет. 4, стая № 58.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ