Версия за печат

02538-2012-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Прокуратура на Република България, бул. "Витоша" № 2, За: Георги Герджиков, Нина Илковска, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9316129, E-mail: nilkovska@prb.bg, Факс: 02 9316129

Място/места за контакт: Георги Герджиков, Нина Илковска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.prb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на мебели и обзавеждане на кабинети, находящи се на 4-ти етаж на Съдебната палата за нуждите на Върховна касационна прокуратура, при следните четири самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1-Изработка и доставка на мебели; Обособена позиция 2-Доставка на столове; Обособена позиция 3-Доставка на метални шкафове; Обособена позиция 4-Доставка на мека мебел”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на мебели и обзавеждане на кабинети, находящи се на 4-ти етаж на Съдебната палата за нуждите на Върховна касационна прокуратура, при следните четири самостоятелно обособени позиции: Обособена позиция 1-Изработка и доставка на мебели; Обособена позиция 2-Доставка на столове; Обособена позиция 3-Доставка на метални шкафове; Обособена позиция 4-Доставка на мека мебел”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническото задание по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
214000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от двете форми – парична сума или банкова гаранция. Участникът и определеният изпълнител сами избират формата на гаранциите. Гаранциите, определени от Възложителя с обявлението за откриване на процедурата са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменима банкова гаранция (по образец-Приложение № 6 към документацията), издадена от банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл. 59 и чл. 60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранциите за участие по обособени позиции са, както следва: По обособена позиция 1 – 1 380 (хиляда триста и осемдесет) лева; По обособена позиция 2 – 350 (триста и петдесет) лева; По обособена позиция 3 - 220 (двеста и двадесет) лева; По обособена позиция 4- 190 (сто и деветдесет) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на ПРБ BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01, BIC код - BNBGBGSD, БНБ – Централно управление, или безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (по образец - Приложение 7 към документацията). Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 % от стойността на договорите по всяка обособена позиция, без включен ДДС, и е със срок на валидност от подписване на договора до подписването на последния приемно-предавателен протокол за фактическото предаване на мебелите за съответната обособена позиция от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Гаранцията трябва да бъде представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва видът на гаранцията и обособената позиция, за която се внася. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранциите т. т. 1, т. 2, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва в български лева, по банков път, по сметка на Изпълнителя, при условия и срокове, посочени в проекта на договор в документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доставката ще се осъществи на 4 етапа (съгласно документацията за участие), които се определят от Възложителя, съобразно потребностита му по предварителна заявка. Обзавеждането на кабинетите, предмет на поръчката е пряко обвързано с ремонта на етаж 4 на Съдебната палата, извършван от Министерство на правосъдието. Етапите, посочени в процедурата са съобразени изцяло с Изпълнителя на ремонта, поради което Възложителят-Прокуратура на Република България не се ангажира с конкретизиране на етапите и закупуване на цялото обзавеждане, предмет на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в ЗОП, както и обявените от Възложителя изисквания в документацията за участие. Участник в настоящата процедура може да бъде българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка участник поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и ако представената оферта не отговаря на изискванията чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на оборота участникът следва да представи заверена справка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.
Минимални изисквания: Във връзка с минималното изискване на Възложителя - участникът да е реализирал общ оборот общо за последните три години - 2009г., 2010г. и 2011г. - не по-малък от 321000 лв. (триста двадесет и една хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставка/монтаж на мебели, изпълнени през последните три години (2009г., 2010г. и 2011г.), включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да бъдат представени декларации по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП и съответни препоръки към тях за всяка от съответните позиции. Валиден сертификат на участника ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция. Валидни сертификати на участника за качество на предлаганото офис обзавеждане, за съответната обособена позиция: За обособена позиция 1- Сертификат за качество на ПДЧ плоскостите или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; за ниска емисия на формалдехиди E1, за износоустойчивост; устойчивост на светлина и др., издадени от акредитирана институция; Сертификат за качество на вложения обков или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; издаден от акредитирана институция; За обособена позиция 2 - Сертификат или еквивалент, удостоверяващ качеството на столовете (работни и посетителски), изпитвания за устойчивост на натоварване на седалка, облегалка, колела и др. издаден от акредитирана институция; Сертификат за дамаската на столовете или еквиваленти, удостоверяващ качеството на вложените материали: износоустойчивост (EN ISO 12947/2 по Martindale); устойчивост на светлина (EN ISO 105 - В02) и устойчивост на пламък EN1021/1-2, издаден от акредитирана институция.
Минимални изисквания: Във връзка с минималното изискване на Възложителя- през последните 3 години участникът да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори за доставка/монтаж на мебели, изпълнени през последните три години (2009г., 2010г. и 2011г.), включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнение, съгласно образец-Приложение № 4.4. от документацията. В случай, че участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да бъдат представени декларации по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП и съответни препоръки към тях за всяка от съответните позиции. 1.3.1. Във връзка с минималните изисквания на Възложителя-участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. Участниците следва да разполагат със следните сертификати за качество на предлаганото офис обзавеждане, за съответната обособена позиция: а) За обособена позиция 1- Сертификат за качество на ПДЧ плоскостите или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; за ниска емисия на формалдехиди E1, за износоустойчивост; устойчивост на светлина и др., издадени от акредитирана институция; Сертификат за качество на вложения обков или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; издаден от акредитирана институция; б) За обособена позиция 2 - Сертификат или еквивалент, удостоверяващ качеството на столовете (работни и посетителски), изпитвания за устойчивост на натоварване на седалка, облегалка, колела и др. издаден от акредитирана институция; Сертификат за дамаската на столовете или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали: износоустойчивост (EN ISO 12947/2 по Martindale); устойчивост на светлина (EN ISO 105 - В02) и устойчивост на пламък EN1021/1-2, издаден от акредитирана институция. За доказване на това изискване се представят заверени от участника копия на изброените в т. 1.3.1 сертификати.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.03.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.04.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Витоша" № 2, Съдебна палата, ет. 4, зала № 2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присътват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се предоставя безплатно на хартиен носител на адрес: гр. София, Съдебна палата, бул. „Витоша” № 2, ет. 4, стая № 58. Същата е достъпна и на интернет-страницата на Възложителя, на адрес: www.prb.bg, Раздел „Обществени поръчки”, подменю процедури/ЗОП и след ригистриране на e-mail nilkovska@prb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Изработка и доставка на мебели".
1) Кратко описание

Изработка и достакна на мебели за нуждите на Върховна касационна прокуратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
138000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18
5) Допълнителна информация

Доставката ще се осъществи на 4 етапа (съгласно документацията за участие), които се определят от Възложителя, съобразно потребностита му по предварителна заявка. Обзавеждането на кабинетите, предмет на поръчката е пряко обвързано с ремонта на етаж 4 на Съдебната палата, извършван от Министерство на правосъдието. Етапите, посочени в процедурата са съобразени изцяло с Изпълнителя на ремонта, поради което Възложителят-Прокуратура на Република България не се ангажира с конкретизиране на етапите и закупуване на цялото обзавеждане по обособената позиция.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на столове".
1) Кратко описание

Доставка на столове за нуждите на Върховна касационна прокуратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39110000

Описание:

Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
35000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18
5) Допълнителна информация

Обзавеждането на кабинетите, предмет на поръчката е пряко обвързано с ремонта на етаж 4 на Съдебната палата, извършван от Министерство на правосъдието. Етапите, посочени в процедурата са съобразени изцяло с Изпълнителя на ремонта, поради което Възложителят-Прокуратура на Република България не се ангажира с конкретизиране на етапите и закупуване на цялото обзавеждане по обособената позиция.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на метални шкафове".
1) Кратко описание

Доставка на метални шкафове за нуждите на Върховна касационна прокуратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39120000

Описание:

Маси, шкафове, бюра и библиотеки

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18
5) Допълнителна информация

Обзавеждането на кабинетите, предмет на поръчката е пряко обвързано с ремонта на етаж 4 на Съдебната палата, извършван от Министерство на правосъдието. Етапите, посочени в процедурата са съобразени изцяло с Изпълнителя на ремонта, поради което Възложителят-Прокуратура на Република България не се ангажира с конкретизиране на етапите и закупуване на цялото обзавеждане по обособената позиция.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на мека мебел".
1) Кратко описание

Доставка на мека мебел за нуждите на Върховна касационна прокуратура.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39130000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

Съгласно Техническото задание по всяка от обособените позицци, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
19000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18
5) Допълнителна информация

Обзавеждането на кабинетите, предмет на поръчката е пряко обвързано с ремонта на етаж 4 на Съдебната палата, извършван от Министерство на правосъдието. Етапите, посочени в процедурата са съобразени изцяло с Изпълнителя на ремонта, поради което Възложителят-Прокуратура на Република България не се ангажира с конкретизиране на етапите и закупуване на цялото обзавеждане по обособената позиция.