Версия за печат

00661-2012-0003

BG-Белене: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белене, Област Плевен, ул." България"№ 35, За: Цветомир Цветанов - ст. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 31061, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмета на процедурата е: „Укрепване на десен бряг на р. Дунав в участъка на гр. Белене, общ. Белене, обл. Плевен, в УПИ XVII, кв.8 „в” по плана на гр. Белене”, община Белене.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: община Белене
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката: „Укрепване на десен бряг на р. Дунав в участъка на гр. Белене, общ. Белене, обл. Плевен, в УПИ XVII, кв.8 „в” по плана на гр. Белене”, община Белене. В настоящата поръчка е предвидено да бъдат извършени строително-монтажни дейности по изграждане на една качествена и отговаряща на нуждите на населението инфраструктура, предотвратяваща риска от наводнение на гр. Белене. За подобряване състоянието на десния бряг на река Дунав в участъка на Долни Дунав, обхващаш 800 м. при гр. Белене е необходимо да се извършат следните дейности: 1. Първоначално отнемане на наличния хумус и неравности на десния бряг на реката, за подготовка на леглото за направа на насипа; почистване на строителната площадка от наноси и храсти; отстраняване на наличния хумус и стифиране на берми, встрани от строителния участък; 2. Откопаване и създаване на просек за монтаж на първо и второ ниво на габионите; Замерване и маркиране по оси на съоръженията; Направа на изкопи и подготовка на земната почва за монтаж на габионите; 3. Монтиране на две ивици от габиони, разположени един до друг във височина по цялото протежение на нарушения бряг; Направа на насип от ломен камък; Запълване на габионите с ломен камък и едър чакъл. Габионите представляват модули с правоъгълна форма. Запълват се с речен или кариерен камък с подходяща фракция, съобразена с растежа на мрежата. В настоящия случай, габионите да бъдат фабрично произведени и доставени от избрания изпълнител на СМР. На място ще се запълват с ръчно подреден ломен камък отговарящ на следните изисквания: якост на натиск – 200 кг/кв. см. коефициент на размекване – 0,90. коефициент на мразоустойчивост при 25 кратно замразяване – 0,75. размер на камъка – от 15-30 см. Доставка на габиони за първи ред; сглобяване и подготовка на първи ред от габиони; зареждане с ръчно подреден ломен камък; насипване и тромбоване на земния насип зад ивицата от първия ред габиони, до горно ниво габион; Доставка на габиони за втори ред; сглобяване и подготовка на втори ред от габиони; зареждане с ръчно подреден ломен камък; насипване и тромбоване на земния насип зад ивицата от втория ред габиони, до горно ниво на кота било насип; 4. Повдигане общото ниво със земни маси и средно ломен камък, до образуване на укрепен скат със естествен откос; Запълване със земни маси на пластове и валиране на участъка между габионите и брега; Земните маси за насипа ще се извозят от кариера на община Белене, находяща се в района на село Деков, с показатели съгласно посочените в работния проект в частта: „Качество на влаганите материали за обект „Укрепване десен бряг на река Дунав в участъка на гр. Белене, община Белене, област Плевен””. 5. Заздравяване на насипа на откоса с геотекстил; Полагане на геотекстил; 6. Засипване, валиране и затревяване на откоса; 7. В участъка подлежащ на интервенция, съществува канализационен колектор за дъждовни води. Колектора създава предпоставка за обратно навлизане на води от река Дунав. Необходимо е да се извърши тампониране на колектора от към водния откос с 0,200 куб. м. бетон, съгласно предписанията на работния проект.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В настоящата поръчка е предвидено да бъдат извършени строително-монтажни дейности по изграждане на една качествена и отговаряща на нуждите на населението инфраструктура, предотвратяваща риска от наводнение на гр. Белене. За подобряване състоянието на десния бряг на река Дунав в участъка на Долни Дунав, обхващаш 800 м. при гр. Белене е необходимо да се извършат следните дейности: 1. Първоначално отнемане на наличния хумус и неравности на десния бряг на реката, за подготовка на леглото за направа на насипа; почистване на строителната площадка от наноси и храсти; отстраняване на наличния хумус и стифиране на берми, встрани от строителния участък; 2. Откопаване и създаване на просек за монтаж на първо и второ ниво на габионите; Замерване и маркиране по оси на съоръженията; Направа на изкопи и подготовка на земната почва за монтаж на габионите; 3. Монтиране на две ивици от габиони, разположени един до друг във височина по цялото протежение на нарушения бряг; Направа на насип от ломен камък; Запълване на габионите с ломен камък и едър чакъл. Габионите представляват модули с правоъгълна форма. Запълват се с речен или кариерен камък с подходяща фракция, съобразена с растежа на мрежата. В настоящия случай, габионите да бъдат фабрично произведени и доставени от избрания изпълнител на СМР. На място ще се запълват с ръчно подреден ломен камък отговарящ на следните изисквания: якост на натиск – 200 кг/кв. см. коефициент на размекване – 0,90. коефициент на мразоустойчивост при 25 кратно замразяване – 0,75. размер на камъка – от 15-30 см. Доставка на габиони за първи ред; сглобяване и подготовка на първи ред от габиони; зареждане с ръчно подреден ломен камък; насипване и тромбоване на земния насип зад ивицата от първия ред габиони, до горно ниво габион; Доставка на габиони за втори ред; сглобяване и подготовка на втори ред от габиони; зареждане с ръчно подреден ломен камък; насипване и тромбоване на земния насип зад ивицата от втория ред габиони, до горно ниво на кота било насип; 4. Повдигане общото ниво със земни маси и средно ломен камък, до образуване на укрепен скат със естествен откос;Запълване със земни маси на пластове и валиране на участъка между габионите и брега; Земните маси за насипа ще се извозят от кариера на община Белене, находяща се в района на село Деков, с показатели съгласно посочените в работния проект в частта: „Качество на влаганите материали за обект „Укрепване десен бряг на река Дунав в участъка на гр. Белене, община Белене, област Плевен””. 5. Заздравяване на насипа на откоса с геотекстил; Полагане на геотекстил; 6. Засипване, валиране и затревяване на откоса; 7. В участъка подлежащ на интервенция, съществува канализационен колектор за дъждовни води. Колектора създава предпоставка за обратно навлизане на води от река Дунав. Необходимо е да се извърши тампониране на колектора от към водния откос с 0,200 куб. м. бетон, съгласно предписанията на работния проект.

Прогнозна стойност без ДДС
583254.83 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

28.02.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5 800.00 лева /пет хиляди осемстотин лева/ и може да се представи под формата на банкова гаранция (образец № 15.1) или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК”. В платежното нареждането за плащане трябва да бъде записан следния текст: "Гаранция за участие в открит конкурс за избор на изпълнител на СМР с предмет: „Укрепване на десен бряг на р. Дунав в участъка на гр. Белене, общ. Белене, обл. Плевен, в УПИ XVII, кв.8 „в” по плана на гр. Белене”. В документацията за обществената поръчка участникът прилага оригинали на платежното нареждане или банковата гаранция с подпис и печат на съответната банка. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Община Белене и със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с легализация, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция,тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция - Образец № 15.2 или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Гаранция за изпълнение на договор за СМР с предмет: „Укрепване на десен бряг на р. Дунав в участъка на гр. Белене, общ. Белене, обл. Плевен, в УПИ XVII, кв.8 „в” по плана на гр. Белене”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Белене и със срок на валидност – 30 календарни дни след получаване на разрешението за ползване на обекта. Участникът, определен за изпълнител на малката обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на малка обществена поръчка. Участникът определен за Изпълнител на настоящата обществена поръчка, заплаща Гаранцията за изпълнение, чрез превод или внасяне по платежна сметка, в случай, че стойността и е равна на или надвишаваща 15 000 (петнадесет хиляди лева) лв., съгласно изискванията на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за ограничаване на плащанията в брой. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане – Образец № 15.3 / Запис на заповед – Образец 15.4 - от документацията за участие, или друго обезпечение за пълния размер на аванса, в размер до 30 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Проектът се финансира по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG161PO001/4.1-04/2010/027, Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Oперация 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/4.1-04/2010 „Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини” 1. Плащането на дължимото възнаграждение към Изпълнителя по договора за строителство се извършва, както следва: - Авансово плащане – 30 (тридесет) % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на предоставяне на средствата за авансово плащане от Министерството на регионалното развитие и благоустройството по Договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG161PO001/4.1-04/2010/027 по Оперативна програма “Регионално развитие” (2007-2013) и след представяне на банкова гаранция / запис на заповед или друго обезпечение за пълния размер на аванса. Възстановяването на авансовото плащане става с пропорционално приспадане от средствата, актувани с всеки протокол обр. 19. - Междинни плащания – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на двустранен протокол, съгласно условията на този договор за приемане на работата. - Окончателно плащане в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на получаване на разрешението за ползване на обекта. - ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството. - ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на настоящия договор и текста: „Разходът е по договор за безвъзмездна финансова помощ по ОПРР с рег. №: BG161PO001/4.1-04/2010/027 „Мерки за предотвратяване на наводнения в град Белене”. - Плащането по договора ще се извършва по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в представените от него фактури. - ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да замени даден вид строителна работа и заложени материали в процеса на изпълнение на поръчката, без да се променя общата стойност на обекта след техническо предписание на авторския надзор и строителния контрол. - При установяване на по-големи количества СМР от предвидените в Приложение № 4 към договора, същите се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, само ако са предварително съгласувани с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, строителния контрол и авторския надзор, и се заплащат по вече утвърдените единични цени след представяне на отчетни документи. Заплащането на непредвидените разходи за строителни и монтажни работи са разходите, свързани с увеличаване на заложени количества строителни и монтажни работи и/или добавяне на нови количества или видове строителни и монтажни работи, които към момента на разработване и одобряване на технически или работен инвестиционен проект обективно не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за въвеждане на обекта в експлоатация. - Непредвидените разходи се отчитат и заплащат на окончателното плащане по договора. - Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора трябва да отговарят на правилата за допустимост съгласно ПМС № 62/21.03.2007 г. и ПМС № 245/09.10.2007 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица и е определен за изпълнител на обществената поръчка, той следва да се регистрира като юридическо лице в срок от 20 (двадесет) календарни дни, след изтичане срока за обжалване на решението за избор на изпълнител. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Ако участникът определен за изпълнител е обединение и не се регистрира като юридическо лице в горепосочения срок, Възложителят ще сключи договор с втория класиран участник.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват писмено споразумение, което трябва да съдържа като минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни по закон, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Участниците в обединението / консорциума следва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложено нотариално заверено копие от учредителния акт за създаването на обединение / консорциум или в учредителния акт на обединението липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на гореизисканите условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. !!! Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се по отделно съдържанието на всеки плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите и се преобразуват в .pdf формат. Сканираното съдържание се записва на 3 оптични електронни носителя (СD/DVD), като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Приложимите количествено-стойностна сметка, единичните анализни цени към нея, или други калкулации се привеждат във табличен вид на ексел (.xls) версия 2003 г., като освен сканирани и подписани на хартия, всякакви таблици със сметки и изчисления, се записват на диска от съответния плик и в електронен формат. Дисковете се надписват с неизтриваем маркер с името на кандидата и документите от кой плик се съдържа на тях.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура за възлагане на малка обществена поръчка всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки, съответно Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки и предварително обявените от Възложителя условия, посочени в документацията за участие. Представят се: 1. Представя се удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие, или се посочва ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК (за българско юридическо лице) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод*. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строеж ІV-та група І-ва категория, ведно с талон приложение към удостоверението, удостоверяващ неговата валидност, към дата не по-ранна от датата на подаване на офертата – заверено от участника копие или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице; 3. Списък на документите съдържащи се в офертата - по образец; 4. Административни сведения за участника - по образец ; 5. Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката-по образец; 6. Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-по образец; 7. Документ за закупена тръжна документация (оригинал или заверено копие от участника); 8. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 9. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2 и 4 от ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по образци; 10. Документ за регистрация по ЗДДС - заверено копие; 11. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника - съгласно документацията за участие; 12. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника- съгласно документацията за участие; 13.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); 14. Декларация за участие на подизпълнител - по образец; 15.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - по образец; 16.Проект на договор по образец – не се попълва нищо в него, само се парафира и подпечатва на всяка страница; 17. Декларация от членовете на обединението (в случай, че има такова) - по образец; 18. Декларация за оглед на обекта - по образец; 19. Декларация за спазването на изискването за минимална цена на труда - по образец; 20.Техническо предложение за изпълнение на поръчката- по образец, с приложени към него: •Линеен график за изпълнение на поръчката (във формат на участника). 21. Ценово предложение и приложена КСС към него - по образец; •Всички документи от офертата следва да бъдат сканирани и записани на CD/DVD дискове при окончателното й окомплектоване и подписване според указанията на раздел III т.2 от Документацията
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителство за последните 3 (три) календарни години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2008, 2009 и 2010г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 8. 2. Документ, издаден от банка (или евкивалентна финансова институция) или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие; участниците могат да представят - „извлечения от сметки, официални банкови заявления и/или всеки друг (чл. 50 ал. 2 ЗОП) допустим документ от банка, който удостоверява посоченото обстоятелство, независимо от това дали е наименован „удостоверение”, „извлечение”, „справка” или по друг начин, съобразно практиката на съответната банка (еквивалентна финансова институция); 3. Заверено от кандидата копие на застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за строителство да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура. Когато кандидатът предвижда да използва подизпълнители, изброените по – горе документи се представят от всеки от тях, а изискванията за оборот се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2008, 2009 и 2010г.) оборот от строителство в размер не по-малък от 1 000 000 (един милион) лева без ДДС. 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. 3. Участникът да има сключена застраховка „Професионална отговорност” валидна към датата на отваряне на офертата. Същата трябва да е в сила минимум 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на изпълнението на договора. В случай, че участникът кандидатства като обединение/консорциум, изискванията трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението/консорциум като цяло. Когато кандидатът предвижда да използва подизпълнители, изброените по – горе документи се представят от всеки от тях, а изискванията за оборот се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата – попълва се Образец № 9 придружен с препоръки (референции) от възложители или инвеститори, за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка – заверени от участника копия. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. За договорите, които участникът е посочил като такива със сходен предмет с предмета на настоящата процедура, задължително трябва да бъдат представени препоръки за добро изпълнение. 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи, ведно с талон приложение към удостоверението, удостоверяващ неговата валидност, към дата не по-ранна от датата на подаване на офертата – заверено от участника копие или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, когато участникът е чуждестранно лице; 3.Сертификат за въведена система на управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент – представя се заверено от участника копие. 4.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен – представя се заверено от участника копие. 5. Сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент – представя се заверено от участника копие. 6.Списък на техническите лица. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, опита им (трудови договори) - Образец № 10 от Документацията; Копията на документите за професионалната квалификация, стаж, трудови договори и дипломите се подписват задължително от притежателите им, вкл. и автобиографиите, и всички се заверяват с подпис и печат на лицето подписващо офертата на участника! 7.Кандидатите за трябва да разполагат със строително оборудване, транспортни средства и механизация за целия срок на изпълнение на СМР.
Минимални изисквания: 1.През последните 5 години до датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил договори с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност не по-малка от прогнозната стойност на настоящата поръчка. . *Под сходен с предмета на настоящата поръчката следва да се разбира договори за изпълнение на строително-монтажни работи на обекти от хидротехническата инфраструктура. 2. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV-та група, І-ва категория, съгласно § 2, ал. 1 и ал. 2 от Преходните и Заключителни разпоредби на Закона за камарата на строителите и чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В случай, че участват чуждестранни физически или юридически лица вписването в съответен регистър* на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Ако участникът е обединение/консорциум, което е юридическо лице, изискването за такава регистрация се прилага за обединението като цяло. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, регистрация в Централния професионален регистър на строителя трябва да притежава поне единия от участниците в обединението за обекти ІV-та група строежи І-ва категория или еквивалентен документ, по смисъла на чл. 3 ал.2-4 от Закона за камарата на строителите (изм. ДВ бр. 15, от 23.02. 2010 г.) * - представя се официален превод в случай, че документа не е на български език. 3. Участникът трябва да представи валиден в своя срок сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с област на приложение строителство; 4. Участникът трябва да представи валиден в своя срок сертификат за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14 001:2004 или еквивалент, с област на приложение строителство; 5. Участникът трябва да представи валиден в своя срок сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с област на приложение строителство; 6.В техническия състав на участника за изпълнение на настоящата поръчка да са включени следните специалисти: -ръководител на обекта (1 бр.)– назначен на трудов договор и да отговаря на условията по чл. 163а от ЗУТ, да има специфичен професионален опит от минимум 5 (пет) години трудов стаж и квалификация като строителен инженер и позиция ръководител на строеж или заместник ръководител при строителство на обекти, включващи строително – монтажни работи, попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка. - координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – поне 1 (един) човек, който да има минимум 3 (три) години трудов стаж на тази позиция, квалификация строителен инженер. Ръководителят на обекта и лицето по здравословни и безопасни условия на труд трябва да са различни лица! В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени поне от един от участниците в обединението. 7. Mинимално строително оборудване, транспортни средства и механизация с които трябва да разполага участника за целия срок на изпълнение на СМР: -Багер – еднокошов, хидравличен 2 броя -Транспортна техника - самосвали 2 броя -Транспортна техника – бордови камиони 2 броя -Булдозер 1 брой -Влекач – 90/110 к.с. 1 брой -Кран – товароподемност минимум 10 тона 1 брой -Валяк 1 брой -Електроагрегат 1 брой Представят се заверени копия на документи, доказващи собственост или договор за покупка, лизинг, наем или ползване на друго валидно правно основание, доказващ наличността на оборудването за срока за изпълнение на обекта; документи за регистрация на техниката-талони, технически прегледи за 2011 г. или годност.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 06.03.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10 лв. и е платима в каса ЦИОГ при Община Белене всеки работен ден от 08:00 часа до 16:30 часа . Документацията за участие се получава на адреса на управление на община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, стая №: 14, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена или може да бъде изпратена на съответния участник по куриер за негова сметка. Плащане за закупуване на документацията може да бъде направено и по банков път: BG 74 STSA 9300 8459 4547 00; BIC: STSA BGSF, БАНКА ДСК-клон гр. Белене. Код за вид плащания: 44 80 07 Документацията за участие в процедурата може да бъде намерена и на интернет адреса на Възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
13.03.2012 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

DA
Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.03.2012 г.  Час: 14:00
Място

Зала № 26 /Заседателната зала/ на Общината, ул. “България” 35 , гр. Белене 5930

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По смисъла на чл. 68 ал. 3 ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е в изпълнение на дейност по проект „Мерки да предотвратяване на наводнения в гр. Белене”, и се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013), Приоритетна ос 4: „Местно развитие и сътрудничество”, Oперация 4.1: „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/4.1-04/2010 „Подкрепа за дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в 178 малки общини”, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № BG161PO001/4.1-04/2010/027;

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е открита с Решение № 103/20.02.2012 г. на Кмета на Община Белене. Обявлението е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчкио по електронен път - с електронен подпис, поради което съгласно чл.35, ал.3 и ал. 4 от НВМОП се използва съкратен срок за подаване на оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ