Версия за печат

02718-2011-0150

BG-с.Михалково: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЦДП - Смолян ТП "Държавно горско стопанство - Михалково", с.Михалково, За: Ганка Митрева, България 4820, с.Михалково, Тел.: 030472 316, E-mail: dgs_mihalkovo@abv.bg, Факс: 030472 314

Място/места за контакт: ЮЦДП ТП "ДГС-Михалково"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ucdp-smolian.com.

Адрес на профила на купувача: www.dgsmihalkovo.ucdp-smolian.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горитеДруго (моля пояснете): Дейности по чл.165, ал.1 от Закона за горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП "ДГС-Михалково".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с.Михалково, общ.Девин, обл.Смолян
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП "ДГС-Михалково". Очакваното количество и обем на поръчката е съгласно "Пълното описание на предмета на поръчката", което е неразделна част от договора. Възложителят си запазва правото в процеса на изпълнение на договора да заявява количества и артикули според своите потребности, като максичалната обща стойност не може да надхвърля 12000 лева без включен ДДС, раздалени по обособени позиции.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30000000, 22000000, 22800000, 22900000

Описание:

Принадлежности за офиса
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Различни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11403.71 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 7 от 21.12.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП "ДГС-Михалково"
V.1) Дата на сключване договора
17.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД, ЕИК 201718799, ж.к."Борово", бл.231, ет.14, ап.69, България 1680, София, Тел.: 0878 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4910.09 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 4/1 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Периодична доставка на офис консумативи и офис техника необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП "ДГС-Михалково"
V.1) Дата на сключване договора
17.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ХОРЕКА ЛОГИСТИК" ООД, ЕИК201718799, ж.к."Борово", бл.231, ет.14, ап.69, България 1680, София, Тел.: 0878 383064, E-mail: info.horeka@mail.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6493.62 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор