Версия за печат

00479-2011-0008

BG-Балчик: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. 21-ви септември №6, За: Николай Ангелов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Кмет
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на независим строителен надзор във връзка с изпълнение на СМР по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PО001/1.1-09/2010/013”, финансиран от ОП „Регионално развитие" 2007-2013г." за одобрен проект: „Повишаване енергийната ефективност на образователната инфраструктура на територията на Община Балчик”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG33
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е услуга. Предмет на поръчката е упражняване на независим строителен надзор в процеса на извършване на строителни и монтажни работи (СМР) за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура, на територията на гр. Балчик, както следва: ЦДГ 1 "Здравец" (Подобект 1) ЦДГ 3 "Чайка" (Подобект 2) ЦДГ, с. Пряспа (Подобект 3) ЦДГ "Пролет", с Безводица (Подобект 4) ЦДГ "Радост", с. Стражица (Подобект 5) ЦДГ "Звънче", с. Църква (Подобект 6) ОУ "Г.С. Раковски", физ. салон, с. Сенокос (Подобект 7) СОУ "Х. Ботев", физ. салон, гр. Балчик (Подобект 8) ЦДГ "Първи юни", с Оброчище (Подобект 9) ОДЗ 2 "Знаме на мира" (Подобект 10) ОУ "Г.С. Раковски", с. Сенокос (Подобект 11) ОУ "Св. Св. Кирил и Методий" (Подобект 12) ОУ "В.Левски", с. Соколово (Подобект 13) СОУ "Х. Ботев",гр. Балчик (Подобект 14) СОу 'Христо смирненски", с. Оброчище (Подобект 15) ОУ "Св. Св. Кирил и Методий", стара сграда (Подобект 16) В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши следните дейности: Упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ и приложимите подзаконови нормативни актове по време на строителните работи, така че да се гарантира изпълнението им в съответствие с проектите, изискванията на българското законодателство и на възложителя. Издаване на всички актове, протоколи и други документи по време на строителството, необходими за въвеждане в експлоатация на всички Подобекти, в съответствие с действащото българско законодателство. Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в проекта на договор – част от настоящата документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000, 50800000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Различни услуги по ремонт и поддържане


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11700 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 104 / Наименование:Договор BG161PO001/1.1-09/2010/013-U-7 за изпълнение на малка обществена поръчка
V.1) Дата на сключване на договора
16.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ДЕОМИД”ЕООД, ЕИК:103842150, Гр. Варна 9005, ЖК„Чайка'', бл. 50, вх. Б, ап. 2, РБългария 9005, Варна, Тел.: 052 780537, E-mail: deomid@abv.bg, Факс: 052 300358

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11700 BGN без ДДС
В Брой месеци 3
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010: „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинска образователна инфраструктура в градските агломерации”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор