Версия за печат

00516-2011-0006

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", Бул. "Кн. Ал. Дондуков" № 3, За: Георги Милчин - главен секретар на ИА ГИТ, Република България 1000, София, Тел.: 02 8101756, E-mail: gmiltchin@gli.government.bg, Факс: 02 8101797

Място/места за контакт: гр. София, бул. "Кн. Ал. Дондуков" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gli.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ЛОГИСТИЧНО ОСИГУРЯВАНЕ ПРОВЕЖДАНЕТО НА ОБУЧЕНИЯ НА АСИСТЕНТИ В ИНСПЕКЦИОННАТА ДЕЙНОСТ ПО ПРОЕКТ BG051PO001- 6.1.07 „ПОДОБРЯВАНЕ КОНТРОЛА НА ТРУДА”, ФИНАНСИРАН ПО ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, ПО КОЙТО БЕНЕФИЦИЕНТ Е ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Гр. Русе и гр. Сливен
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмета на поръчката е логистично осигуряване на провеждането на теоретично и практическо обучение на назначените за асистенти в инспекционната дейност. Цялостно логистично осигуряване на обученията, предмет на настоящата поръчка осигуряване на хотели и учебни зали; при необходимост осигуряване на консумативи за участниците, цялостна логистична организация на настаняването в хотелите, регистрацията на участниците, осигуряване на кафе-паузи, обяд и вечеря за участниците в обучението, подготовка и техническо оборудване на залите, разпределение на консумативи и материали, възстановяване на транспортните разходи на участниците в съответното обучение.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
64606 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 190 - 310267 от 04.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 23 / Обособена позиция №: / Заглавие:Логистично осигуряване провеждането на обучения на асистенти в инспекционната дейност по проект BG051PO001- 6.1.07 „ПОДОБРЯВАНЕ КОНТРОЛА НА ТРУДА”, финансиран по програма „Развитие на човешките ресурси” и по който бенефициент е Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.12.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение „Персонал консулт – Олвекс интернешънъл”, гр. София, ул. «Драгоман» № 16, Република България 1618, София, Тел.: 0887 438114, E-mail: g.popov@einet.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 91280 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 64606 BGN без ДДС
В брой месеци: 5
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансирането ще бъде осигурено по договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001- 6.1.07 „ПОДОБРЯВАНЕ КОНТРОЛА НА ТРУДА”, по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд и Република България.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ