Версия за печат

02749-2011-0002

BG-гр. Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

„Групова практика за първична медицинска помощ – Сливен” ООД, ул. Димитър Пехливанов 5, За: Галина Пенкова, Република България 8800, гр. Сливен, Тел.: 044 618000, E-mail: mbal_hadjidimitar@abv.bg, Факс: 044 618502

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbalhadgidimitar.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и инсталиране на програмен продукт - болнична информационна система

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: „Групова практика за първична медицинска помощ – Сливен” ООД, гр. Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и инсталиране на програмен продукт - болнична информационна система

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48814200, 48814400

Описание:

Система за управление на данни за пациенти
Система за клинична информация


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54820 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Време за реакция (в часове); тежест: 20
Показател: Срок за настройване на информационната система (в календарни дни) ; тежест: 10
Показател: Срок заинсталиране на информационната система и провеждане на обучение на персонала за работа с нея в календарни дни; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗМС-02-18-Su-02/30.01.201 / Наименование:Доставка и инсталиране на програмен продукт - болнична информационна система
V.1) Дата на сключване на договора
30.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Контракс“ ЕАД, ул. „Тинтява“ № 13, България 1000, София, Тел.: 02 9609777

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54820 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира по Договор ЗМС-02-18/01.06.2011 „Повишаване на конкурентоспособността на „Групова практика за първична медицинска помощ –Сливен” ООД чрез инвестиции в управление на качеството и информационната сигурност”, финансиран от ОП Конкурентоспособност

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл. чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор