Версия за печат

00496-2011-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Лиляна Кирчева-Арсова, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: l.arsova@asp.government.bg, Факс: 02 9350535

Място/места за контакт: Отдел "Правно-нормативно обслужване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

национална или федерална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, канцеларски материали, и офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” с обособени позиции както следва: ЛОТ 1 (Обособена позиция 1) Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”; ЛОТ 2 (Обособена позиция 2) Доставка на канцеларски материали, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”; ЛОТ 3 (Обособена позиция 3) Доставка на офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: до адреса на 285 Общини-партньори по Проекта, съгласно Приложение 17 от документацията и на адреса на Възложителя, при спазване на изисквания за доставка, съгласно Техническата спецификация (Приложение № 3) от документацията
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на обществената поръчка е доставка на стоки, съгласно чл. 3, ал. 1 т. 1 от ЗОП – 100% рециклирана копирна хартия, канцеларски материали, и офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проекта. Предмет са индивидуализираните стоки, обект на доставка, по конкретните Лотове (обособени позиции). В случаите на различие между описанието на предмета на обществената поръчка и посочения в обявлението код, съгласно Общия терминологичен речник (CPV), за верни се считат данните от описанието на предмета на поръчката Технически параметри, екологични изисквания и др. са подробно описани в Приложение № 1 и № 3 от Документацията 1. ЛОТ 1 (Обособена позиция 1) 1.1. Рециклирана копирна хартия ЕКО ПРОДУК.: Материал: 100% рециклирана копирна хартия подходяща за копирни машини, лазерни и местиленоструйни принтери Количество: 6 575 броя пакети. Единична пределна цена на 1 брой опаковка – 6.60 лв., с доставка, без ДДС. 2. ЛОТ 2 (Обособена позиция 2) 2.1. Класьори за документи от рециклиран материал ЕКО ПРОДУКТ. Количество: 2 330 броя класьори, Единична пределна цена на 1бр. класьор с доставка – 5,00 лв., с доставка, без ДДС. 2.2. Папки за документи, Количество: 760 броя опаковки, с минимум 50 бр. папки за документи в един пакет; Единична пределна цена на 1бр. опаковка (с минимум 50 бр. папки) – 10,99 лв., с доставка, без ДДС. 2.3. Папки джоб за документи; Количество: 20 броя опаковки, с минимум 100 бр. папки джоб за документи в една опаковка, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проекта; Единична пределна цена на 1бр. опаковка (с минимум 100 бр. папки джоб за документи) – 6,99 лв., с доставка, без ДДС. 2.4. Химикалки от рециклиран материал ЕКО ПРОДУКТ; Количество: 9 855 броя химикалки, Единична пределна цена на 1бр. химикалка от рециклиран материал – 0,50 лв., с доставка, без ДДС. 2.5. Кубчета със самозалепващи листчета от рециклиран материал ЕКО ПРОДУКТ Количество: 300 броя кубчета на самозалепващи листчета, (всяко кубче с минимум 100 самозалепващи листчета) Единична пределна цена на 1бр. кубче със самозалепващи листчета от рециклиран материал – 1,30 лв., с доставка, без ДДС. 2.6. Тетрадки от рециклиран материал ЕКО ПРОДУКТ; Количество: 9 000 броя тетрадки, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проекта; Единична пределна цена на 1бр. тетрадка от рециклиран материал – 0,47 лв., с доставка, без ДДС. 2.7. Книга за начален инструктаж по задължителен образец, съгласно Приложение № 1 към чл. 11, ал. 5 от Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г.; Количество: 285 броя книги за начален инструктаж; Единична пределна цена на 1бр. книги за начален инструктаж – 3,82 лв., с доставка, без ДДС. 3. ЛОТ 3 (Обособена позиция 3) 3.1. Дискове CD-R Количество: 295 броя опаковки /кутии с по 10 бр. дискове CD-R в 1 опаковка/кутия, Единична пределна цена на 1бр. опаковка (кутия) с 10 бр. дискове CD-R – 3,80 лв., с доставка, без ДДС. 3.2. Тонер касети Количество: 1455 бр. броя тонер касети различни модели (оригинални или съвместими) нови, нерециклирани с известен произход, съгласно Приложение № 20 и Приложение № 19. Единична пределна цена на 1бр. тонер касета (средно общо за различни видове, оригинален или съвместим) нови, нерециклирани с известен произход – 123,15 лв. , с доставка, без ДДС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 30000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
233572.85 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 30573.75, Най-висока оферта: 177757.57 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 202 - 328794 от 17.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: BG-09-ДЗОП-2 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, канцеларски материали, и офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” за ЛОТ 1 (Обособена позиция
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.01.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Мениджмънт Бизнес Машин” ООД, с ЕИК: 000708921,, бул Витоша № 146, в. Б, ет. 5, Бизнес център България,, Република България 1436, София, Тел.: 02 9555602, E-mail: d.vasileva@mbm-bg.com

URL: http://www.mbm-bg.com/.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 43395 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 30573.75 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 30573.75, Най-висока оферта: 41093.75 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: BG09-ДЗОП-3 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, канцеларски материали, и офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” за ЛОТ 2 (Обособена позиция
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.01.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация „Панда”, с ЕИК 000885099, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139, Република България 1784, София, Тел.: 029766 896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg

URL: https://www.office1.bg/.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 31969.7 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26993 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 26993, Най-висока оферта: 35531.1 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: BG09-ДЗОП-1 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на 100% рециклирана копирна хартия, канцеларски материали, и офис консумативи, свързани с предоставянето на социалната услуга и администриране на Проект „Подкрепа за достоен живот” в рамките на схема за директно предоставяне за безвъзмездна финансова помощ BG 051РO001 - 5.2.09 „Алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013” за ЛОТ 3 (Обособена позиция
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.01.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“Плесио Компютърс”ЕАД, с ЕИК: 131262158,, ул. Ангел Кънчев № 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9397149, E-mail: viliev@plesio.bg

URL: http://www.plesio.bg/.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 180295.25 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 176006.1 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 176006.1, Най-висока оферта: 177757.57 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект „Подкрепа за достоен живот” по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 051PO001-5.2.09 „Алтернативи”. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ