Версия за печат

00496-2012-0001

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Ралица Калинова, Весела Ангелова, РБългария 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: v.asenova@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно поддържане, комплексна системно - техническа помощ и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66 ", използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСп и 147 ДСП".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Централно управление на АСП и съответните териториални структури на АСП в страната /28 РДСП и 147 ДСП".
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Абонаментно поддържане, комплексна системно - техническа помощ и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66 ", използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСп и 147 ДСП". Предметът обхваща: анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие, провeрка на физическата цялост на базите; проверка на логическата комплексност на базите; пренастройка на инсталацията с дефиниране на нови сметки и предефиниране на съществуващи сметки; дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони; преинсталиране и параметризиране/настройка; дефиниране на потребиттели, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата; дефиниране на потребители, роли в системата и правата им на достъп до функциите на системата; дефиниране и зареждане стуктурата на организацията в системата; оказване на помощ при отстраняване на проблемни ситуации; настройка на видове документи и дневници по ДДС; обучение на служители на възложителя да създават периоди, да ги отключват и заключват, да зареждат и преизчисляват салда; комплексна системно - техническа помощ, ежемесечен съпорт, текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използащи софтуера."

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
63690 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФС01-19 / Наименование:"Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66", използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28РДСп и 147 ДСП/".
V.1) Дата на сключване на договора
01.02.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Диуеър" ЕООД, ЕИК 121796200, ул. "Панайот Волов" № 11, РБългария 1527, София, Тел.: 02 0461540, E-mail: dware@dware.bg, Факс: 02 9461644

URL: www.dware.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 69480 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 63690 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

6. възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуална собственост, или на изключителни права, придобити по силата на закон или на административен акт;