I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Южноцентрално държавно предприятие - гр.Смолян, Териториално поделение Държавно ловно стопанство "Чепино", кв."Индустриален", За: инж.Димитър Маргаритов, РБългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 51836, Факс: 0359 51836
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Сеч на маркирана дървесина, извоз до временен склад и рампиране по сортименти по БДС от държавни горски територии, включени в обект №1 от ЛФ 2012 на ТП ДЛС "Чепино".
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение:
Държавна горска територия на ТП ДГС "Чепино".
Код NUTS:
BG423
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Сеч на маркирана дървесина, извоз до временен склад и рампиране по сортименти по БДС от държавни горски територии, включени в обект №1 от ЛФ 2012 на ТП ДЛС "Чепино".
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77200000
Описание:
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
36750 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 31.10.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 16 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:Сеч, извоз до временен склад , кубиране и рампиране на маркирана дървесина.
V.1)
Дата на сключване договора
31.01.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
03.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Фейзал"ЕООД, ул."Свобода"№74, РБългария 4600, Сърница, Тел.: 0359 51836
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25340 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 17 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Сеч, извоз до временен склад , кубиране и рампиране на маркирана дървесина.
V.1)
Дата на сключване договора
01.02.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
03.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Ибър СТ"ЕООД, ул."Криволак"№16, РБългария 4600, Велинград, Тел.: 0359 51836
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4860 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 18 / Обособена позиция №:11 / Заглавие:Сеч, извоз до временен склад , кубиране и рампиране на маркирана дървесина.
V.1)
Дата на сключване договора
01.02.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
03.01.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ЕТ"Милушка Перчинкова", ул."Крайречна"№28, РБългария 4600, с.Драгиново, Тел.: 0359 51836
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6550 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор