Версия за печат

00113-2011-0005

BG-Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р Никола Василиев"АД, гр.Кюстендил, пл."17-ти януари" №1, За: Бойко Георгиев - отговорник по ЗОП - гл.счетоводител, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550266/227/; 078 550261/227/, E-mail: mbal_kn@abv.bg, Факс: 078 550231

Място/места за контакт: счетоводството - Бойко Георгиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbalkn.com.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали и медицински формуляри”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: в гр.Кюстендил, сградата на МБАЛ "Д-р Н.Василиев" АД, пл."17-ти януари" №1
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Доставка на канцеларски материали и медицински формуляри”, включваща две обособени позиции

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22800000, 22820000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Формуляри


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
28896.86 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: К1 – Предложена най-ниска цена; тежест: 85
Показател: К2 – Разсрочено плащане; тежест: 12
Показател: К3 - Срок на изпълнение на доставката; тежест: 3
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:“Доставка на канцеларски материали и медицински формуляри”
V.1) Дата на сключване на договора
31.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”Лалка Стоева - Ангора”, БУЛСТАТ 040621673, ул.”Полк.Ст.Манов”3, Република България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550808, Факс: 078 550808

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 28896.86 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор