Версия за печат

00479-2012-0002

BG-Балчик: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21- ви септември" №6, За: арх. Емилия Георгиева, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71042, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Директор дирекция"УТСИ"

Допълнителна информация може да бъде получена на:

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Десислава Костадинова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036

Място/места за контакт: началник отдел"ПОСИ"

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Юлия Петрова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072

Място/места за контакт: касиер -приходи

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Балчик, пл. "21-ви септември" №6, За: Красимира Костава, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046

Място/места за контакт: мл. експерт- деловодител

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на СМР по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.4-06/2010/003, финансиран от ОП “Регионално развитие” 2007 – 2013 г. за ПРОЕКТ: “Защита на морския бряг на гр. Балчик от абразия и ерозия в участъка между буни 204 и 205”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: гр. Балчик, алея "Дамбата".
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят най - общо следва да извърши следните дейности: Упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ и приложимите подзаконови нормативни актове по време на строителните работи, така че да се гарантира изпълнението им в съответствие с проектите, изискванията на българското законодателство и на възложителя. Издаване на всички актове, протоколи и други документи по време на строителството, необходими за получаване на разрешение за ползване, в съответствие с действащото българско законодателство. Осигуряване на своевременно и безпрепятствено издаване на разрешение за ползване на обектите, по реда на действащото законодателство. Извършване на дейностите в срока за съобщаване на дефекти, съгласно действащото българско законодателство, Техническите спецификации към настоящата документация и договора за възлагане на обществената поръчка. Спазване на изискванията за ЗБУТ в строителството Пълният обхват на дейностите, дължими от изпълнителя са посочени в Техническите спецификации и проекта на договор – част от настоящата документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната цена за изпълнение на дейностите е в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди лева), без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 150 (сто и педесет) лв. Сумата представлява 1% от стойността на поръчката без ДДС.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 1.1.3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец № 19. 1.1.5. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG11UNCR 9660 3324 0052 12; BIC UNCRBGSF Банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД , Клон БАЛЧИК 1.1.6. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Упражняване на независим строителен надзор при извършване на СМР по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.4-06/2010/003, финансиран от ОП “Регионално развитие” 2007 – 2013 г,за проект: “Защита на морския бряг на гр. Балчик от абразия и ерозия в участъка между буни 204 и 205” 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец № 20, като в нея е изрично записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най – малко за срока на изпълнение на договора; 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се представя гаранцията. .3. Гаранция за авансово плащане по договора за възлагане на обществената поръчка 2.3.1. Условия и размер на гаранцията за авансово плащане След подписването на договора с избрания участник, преди извършване на авансовото плащане, изпълнителят следва да учреди в полза на Възложителя безусловна и неотменима банкова гаранция, платима при първо поискване от страна на Възложителя, покриваща 100% (сто процента) размера на определеното авансово плащане по договора, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за участие при условията на чл. 28 от НВМОП. Гаранцията за участие се задържа и / или усвоява при наличие на условията на чл. 29 от НВМОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от ОП"Регионално развитие 2007-2013г.", съфинансирана от ЕС, чрез ЕФ за регионално развитие, приоритетна ос1 -Устойчиво и интегрирано градско развитие, операция 0.4- подобряване на физическата среда и превенция на риска, Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.4-06/2010/003 " Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации".Разплащането ще се осъществява от Възложителя, бенефициент на помоща както следва: 2.1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка. 2.2. Авансът е платим в срок до 20 (двадесет) работни дни след подписване на договора за възлагане на обществена поръчка, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора, срещу представена фактура и гаранция за авансово плащане. Авансът се изплаща след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция, покриваща 100% размера на авансовото плащане, със срок на валидност най-малко срока за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. 2. Междинно плащане, в размер на 40% (четиридесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка в срок от 30(тридесет) дни след одобрение от страна на Възложителя на Първият Сертификат за междинно плащане към строителя, съгласно договора за строителство и надлежно представена фактура 2.4. Окончателно плащане, в размер на останалите 40% (четиридесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане в експлоатация на обектите, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ),представен окончателен доклад, съгласно изискванията на ЗУТ , договора за възлагане на обществената поръчка и оригинал на фактура от страна на Изпълнителя. (3) Първият Сертификат за междинно плащане към Строителя, съгласно договора за строителство се издава след достигане на обем на извършени Работи, чиято стойност се равнява на не по-малко от 50% (петдесет) процента реално извършени СМР и до достигане на не повече от 60% (шейсет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите(в т.ч. авансовото плащане). Копие от сключения договор за строителство се представя на Изпълнителя, след сключване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице.В определената от Възложителя дата за сключване на договора, обединението следва да представи в посочения срок документ за регистрация на новоучреденото ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

приложение на чл. 53 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 2. Съдържание на ПЛИК №1: 2.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.2. Оферта за участие – попълва се Образец № 1. 2.3. Административни сведения - попълва се Образец № 2. 2.4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – попълва се Образец № 3. 2.5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4. 2.6. Документ за регистрация на юридическото лице/документ за самоличност на физическото лице. достатъчно е посочването на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. 2.7. Документ за закупена документация за участие. 2.8. Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация – по Образец № 19. 2.9. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълват се Образци № 5, 6, 7 и 8. 2.10. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - попълва се Образец № 9. 2.12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка – попълва се Образец № 10. 2.13. Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация – само за участници, които са обединения/консорциуми. 2.14. Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 11 – само за участници, които са обединения/консорциуми. 2.15. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми. 2.16. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители – попълва се Образец № 12. 2.17. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13 от всеки от подизпълнителите. 2.22. Проект на договор – не се попълва, но се парафира на всяка страница. 2.23. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 2.24. Заверено копие от регистрация по ЗДДС, ако участника е регистриран. 2.25. Техническа оферта. Поставя се в плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" 2.26. Ценова оферта. Поставя се в плик №3 с надпис "Предлагана цена" Комисията предлага за отстраняване от участие в конкурса участник: 1.1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП, при спазване изискванията на чл. 38, ал. 8-11 от НВМОП; 1.2. който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 38, ал. 8-11 от НВМОП, в т.ч.; 1.2.1. който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в конкурса, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; 1.2.2. който не е закупил настоящата документация , към датата на подаване на офертата и/или не е представил гаранция за участие в конкурса; 1.2.3. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и/или 5 от ЗОП и чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС; 1.2.4. който не е заверил по надлежния ред представените с офертата документи, при спазване изискванията на чл. 38, ал. 8-11 от НВМОП; 1.2.5. е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 2.18. Доказателства за икономическото и финансово състояние: 2.18.1. Копия от годишните баланси и отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години съгласно чл. 50, ал. 1 т. 2 ЗОП– подписани и подпечатани от участника на всяка страница.Участници – физически лица представят копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП. 2.18.2. Справка за общия оборот и за оборота от строителен надзор, за последните три приключени финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си/ образец 21/ 2.18.3. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането и строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за упражняване на строителен надзор, за първа категория на обекта или еквивалентен издаден от органи , установени в други държави членки, съгласно националните им закони.Зверено копие от участника. В случай, че участник в конкурса е обединение, документи за икономическо и финансово състояние се представят за всяко физическо или юредическо лице включено в обединението, съгласно чл. 13, ал. 4 от НВМОбП. Изискванията за икономическо и финансово състояние, се прилагат за подизпълнителите, както следва: по отношение на икономическите и финансови възможности - в съответствие с вида и дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника);
Минимални изисквания: да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години ( 2008 , 2009 и 2010г.), в размер равен или над 45 000 лв. (четиридесет и пет хиляди лева) – общ оборот за трите години. да има минимален документално доказан оборот от дейности по строителен надзор равен или над 15 000 лв. (петнадесет хиляди) лева – общ оборот за последните три години, а именно: 2008 г., 2009 г. и 2010г. да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” , съгл. чл.171 от ЗУТ или еквивалентен издаден от органи , установени в други държави членки, съгласно националните им закони. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка. Финансовият резултат за трите години да е положителна величина
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от лиценз по чл. 167 от ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да се извършва дейност по строителен надзор, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Кратка анотация за досегашната дейност на участника. Списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през последните три години (Образец № 14), придружен от препоръки за добро изпълнение. Всяка от препоръките за добро изпълнение задължително трябва да съдържа: обекта на строителен надзор, който трябва да кореспондира с представения списък, стойността и датата. В случай, че не се представят препоръки, следва да се представят копия на цитираните в списъка договори с посочване на стойността, придружени с удостоверения за въвеждане в експлоатация. Списък на правоспособните физически лица- квалифицирани специалисти, наети по трудов или граждански договор за упражняване на строителен надзор на строежа, съгласно изискванията на т. 3, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката. /Списък на ключовите експерти/ Автобиография (Образец № 15), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта. 3.2.2. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; 3.2.3. Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит; 3.2.4. Копия от договори/референции от работодатели/референции от възложители и други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит. В случай, че участник в конкурса е обединение, документи за технически възможности се представят за всяко физическо или юредическо лице включено в обединението, съгласно чл. 13, ал. 4 от НВМОбП. Изискванията по отношение на подизпълнителите за доказване на технически възможности – в съответствие с вида и дела на дейностите, които ще се извършват от подизпълнителя, като подробно посочване на приложимите изисквания към подизпълнителите е посочено на съответните места в документацията.
Минимални изисквания: притежава лиценз по чл. 167 от ЗУТ или документ, удостоверяващ правото да извършват дейност по строителен надзор, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство; докаже опит при изпълнението през последните три години, а именно – 2008, 2009 и 2010 г., на не по-малко 3 (три) договора за упражняване на строителен надзор, придружени с препоръки за добро изпълнение. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по-малко от 3 (три) договора, включващи дейностите, които е посочил, че ще извършва , съобразно вида и дела на тяхното участие – чл. 13, ал. 3 НВМОП. 1.Ръководител надзорен екип Професионална квалификация – строителен инженер (степен магистър). Опит на длъжността Ръководител надзорен екип – ръководил минимум 3 успешно извършени надзора върху обекти , сходни с обекта на поръчката. Под успешно извършени, се разбира въведени в експлоатация. 2. Инженер по качеството и съответствие на материалите; Професионална квалификация - строителен инженер или инженер-химик (степен магистър); Професионален опит – минимум 3 години опит при работа в строителна лаборатория, свързана с изпитания при строителство на инфраструктурни обекти или опит в контрола на материали, участвал в минимум 3 успешно извършени надзора върху обекти; 3. Инженер по част „ ПБЗ” Професионална квалификация – строителен инженер или професионална квалификация строителен техник и притежаване на необходимия сертификат или друг документ за упражняване на позицията за „Координатор по безопасност и здраве”; Професионален опит – минимум 3 годишен опит на подобна позиция и участвал в минимум 3 успешно извършени надзора върху обекти; 4. Геодезист Професионална квалификация – инженер по геодезия (степен магистър); Професионален опит – минимум 3 годишен опит и участие в минимум 3 успешно извършени надзора върху обекти; 5.Инженер по съоръженията Професионална квалификация - строителен инженер със специалност хидротехническо строителство, Професионален опит – минимум 3 годишен опит и участвал в минимум 3 успешно извършени надзора върху обекти, сходни с обекта на поръчката.;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.167 ЗУТ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 21.02.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20 лв./ двадесет лева/ следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик № IBAN:BG38UNCR96608497503315, BIC: UNCRBGSF при Уни Кредит Булбанк –Балчик , код на плащане 44 70 00, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Получаване на закупена документация по банков път става след изпращане по факс на основните данни на учасника и адрес на получаване, чрез куриер за тяхна сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
28.02.2012 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.02.2012 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на община Балчик , ет 1 , заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършването на действията на комисията са публични, като и при отварянето на офертите в това число ценовите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. 3.2. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). 3.3. Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено от ОП"Регионално развитие 2007-2013г.", съфинансирана от ЕС, чрез ЕФ за регионално развитие, приоритетна ос1 -Устойчиво и интегрирано градско развитие, операция 0.4- подобряване на физическата среда и превенция на риска, Схема за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.4-06/2010/003 " Подкрепа на дребномащабни мерки за предотвратяване на наводнения в градските агломерации".

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на интернет-страницата на Община Балчик- www.balchik.bg. Всеки плик съдържа един оригинал и едно копие – на хартиен носител, както и едно копие – на електронен носител на съответните документи, съдържащи се в съответния плик. Копието на електронен носител следва да съдържа сканирана версия на хартиения документ, във формат „PDF”. Всеки сканиран документ следва да представлява 1 (един) общ файл, озаглавен с наивенованието на съответния документ. Копието, съдържащо се на електронния носител ще бъда използвано от Възложителя, при необходимост от представяне на копие от офертите в съответните институции и компетентни органи. Отговорността относно идентичността на документите, съдържащи се в хартиеното и електронното копие е изцяло на участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ