Версия за печат

00138-2011-0015

BG-Шумен: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шумен, бул. "Славянски" 17, За: Данаил Данчев, Р. България 9700, Шумен, Тел.: 054 857620, Факс: 054 800400

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси в администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование чрез дейности за подобряване и прецизиране на управлението на човешките ресурси в общинската администрация“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси в администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование чрез дейности за подобряване и прецизиране на управлението на човешките ресурси в общинската администрация“ по проект „Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси в администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование.” в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 10-21-34/01.06.2011г. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос II. Управление на човешките ресурси ., подприоритет 2.1. „Модерно управление на човешките ресурси в държавната администрация”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000, 80570000, 80522000, 80521000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Семинари за обучение
Услуги, свързани с програми за обучение


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
355004.97 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Технически – Степен на съответствие на Техническата оферта на Участника с Техническото задание ;; тежест: 60
Показател: Предложена цена ;; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 1 от 23.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10-21-34-C10 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Община Шумен – модерно и ефективно управление на човешките ресурси в администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КОНСОРЦИУМ „СИЕЛА ИПР” ДЗЗД, ЕИК:176234366, район Подуене, ж.к. „Хаджи Димитър, ул. “Владимир Вазов” № 9, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9541030

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 355004.97 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Община Шумен - модерно и ефективно управление на човешките ресурси в администрацията с акцент върху структурите с компетенции в здравеопазване и образование” в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № 10-21-34/01.06.2011 г. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос ІІ. Управление на човешките ресурси, подприоритет 2.1. „Модерно управление на човешките ресурси в държавната администрация”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор