Версия за печат

00145-2011-0107

BG-Ловеч: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване" гр.Ловеч, Бул. "България" №44, За: Жасминап Вълчева-Началник сектор "ЧРУС", РБългария 5500, Ловеч, Тел.: 068 685090, E-mail: Jasmina.Valcheva@Lovech.nssi.bg, Факс: 068 623298

Място/места за контакт: Жасмина Вълчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: РУСО Ловеч, бул."България" №44
Код NUTS: BG315
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч през 2012 г. по видове и количества, съгласно Приложение №1, което е неразделна част от договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3379 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 17 от 07.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 184 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за дейността на ТП на НОИ гр.Ловеч
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Бенстар" ООД гр.Плевен; ЕИК 114600294, Ул. "Димитър Константинов" №13, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 064 800077, Факс: 064 802842

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 7200 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3379 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.02.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор