Версия за печат

00481-2011-0001

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Център за психично здраве-Стара Загора"-ЕООД, ул."Армейска"№16, За: Пенка Проданова, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 620350, E-mail: cpzstz@abv.bg, Факс: 042 620350

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ХОСПИТАЛИЗИРАНИ БОЛНИ ЗА НУЖДИТЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПСИХИЧНО ЗДРАВЕ - СТАРА ЗАГОРА - ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: "ЦПЗ-Стара Загора"-ЕООД
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на ПРЯСНО ПРИГОТВЕНА И ТОПЛА храна за хоспитализирани болни чрез периодични ежедневни доставки, включваща супа, основно ястие и десерт, въз основа на заявки по примерно меню на изпълнителя за периода от подписването на договора до 31.12.2012г. - три пъти дневно: до 7.30 закуска, до 11.30 обяд и да 17.30 вечеря за срока на изпълнение. Общо количество храна - по заявка в зависимост от броя на хоспитализираните болни.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

80000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
95000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: предложена единична цена; тежест: 70
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:Доставка на готова храна за хоспитализирани болни за нуждите на ЦПЗ-Ст.Загора-ЕООД
V.1) Дата на сключване на договора
21.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПЛАМЕН ПЕТРОВ-П" ООД, ул."Захари Княжевски"№83,вх.А,ет.3,ап.6, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 601553, Факс: 042 601533

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 95000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Център за психично здраве-Стара Загора"-ЕООД, ул."Армейска"№16, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 620350, E-mail: cpzstz@abv.bg

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор