I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите / ТД на НАП - В. Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 412, За: Диляна Петрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617246, E-mail: d.uzunova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987
Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, ет.4, стая 412
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административните сгради на ТД на НАП - В. Търново, Дирекция ОУИ - В. Търново, офис Видин, офис гр. Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана и офис Плевен;
Код NUTS:
BG3
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 39263000
Описание:
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
19285.09 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Процедурата е открита с Решение №29/31.10.2011г. на и.д. директор на ТД на НАП Велико Търново
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 041 - 066670 от 01.03.2011 г.
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 211 - 344543 от 03.11.2011 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ТД на НАП – В. Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч, офис Монтана, офис Плевен и Дирекция ОУИ – В. Търново.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
Кооперация "Панда", ЕИК 000885099, бул. "Цариградско шосе" №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766879, E-mail: aleksandra.aleksandrova@office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 19285.09 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ