Версия за печат

00692-2011-0022

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Света Анна" София АД, ж.к. "Младост 1", ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Росица Алексиева /Жени Човалинова, Република България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759130

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Болнична аптека на УМБАЛ "Света Анна" - София АД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна писмена заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от подписването на договора при периодично извършващи се заявки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Плащането се извършва в левове, по банков път, отложено в срок не по-малък от 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, от доставката и представяне на следните документи: Фактура, Приемно предавателен протокол, писмена заявка от Възложителя и Сертификат за качество.Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ “Света Анна” - София АД.Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 10 календарни дни от получаване на писмена заявка от Възложителя по факс.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

24455000

Описание:

Дезинфектанти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
189875.7 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Цена - К1; тежест: 80
Показател: Срок на доставка - К2; тежест: 10
Показател: Време за експозиция - К3; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 122 от 02.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24.1 / Наименование:Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Живас" ООД, ЕИК 831076655, бул. "Асен Йорданов" № 14, Република България 1592, София, Тел.: 02 9817823, E-mail: zhivas@mail.techmo-link.com, Факс: 02 9802507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21840 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 24.2 / Наименование:Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Медицинска Техника Инженеринг" ООД, ЕИК 831641528, ж.к. Младост 1, бл. 28 б, Република България 1407, София, Тел.: 02 4627131, E-mail: medtech-eng@mte.medicalnet-bg.org, Факс: 02 4627115

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15768 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 24.3 / Наименование:Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Соломед" ООД ЕИК 832018046, ж.к. Бъкстон, ул. "Казбек" № 49, Република България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9559300

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52149.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 24.4 / Наименование:Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Пачико Дарра" ЕООД ЕИК 130461207, ул. "Атанас Узунов", № 41, Република България 1505, София, Тел.: 02 8724782, Факс: 02 8724782

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 82852.5 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 24.5 / Наименование:Доставка на дезинфектанти за нуждите на УМБАЛ "Свeта Анна" - София АД.
V.1) Дата на сключване на договора
16.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Хигиенно-медицинска индустрия" ЕООД ЕИК 81481757, ул. "Сан Стефано", № 23 В, Република България 1000, София, Тел.: 02 9434084, E-mail: hmi@infotel.bg, Факс: 02 9461681

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 17265.6 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически и квалификационни изисквания в обявлението, документацията за участие или във всеки друг документ, свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба срещу решение на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Когато с жалбата е поискана временната мярка процедурата за възлагане на обществена поръчка спира до влизане в сила на определението, с което се отхвърля искането за временна мярка, или с решението по жалбата, ако е наложена временната мярка. Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор