Версия за печат

00081-2011-0039

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: Валентин Вълканов, България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 303584

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Създаване на условия за подобряване на работата в звената по човешки ресурси в Общинска администрация Варна, в това число в образованието и здравеопазването. Изследване на добрите практики. Популяризиране на дейностите на проекта”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Република България – Североизточен район за планиране, област с административен център гр. Варна, община Варна; Република Франция, Департамент Нор и Кралство Холандия, община Дордрехт.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на договор Д12-9200/26/13.01.2012г. следва да се създадат условия за подобряване на работата в звената по човешки ресурси в Общинска администрация Варна, в това число в образованието и здравеопазването. Изследване на добрите практики. Популяризиране на дейностите на проекта” по проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в общинска администрация на Община Варна за модерна политика в областта на образованието и здравеопазването” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Договор № 10-21-35/09.06.2011г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80500000, 80570000, 80522000, 80521000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала
Семинари за обучение
Услуги, свързани с програми за обучение

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
415000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Степен на съответствие на предложението на Участника с Техническото задание на Възложителя ; тежест: 70
Показател: Предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в откритата процедура са одобрени с Решение №2591/18.07.2011г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 137 - 228159 от 20.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д-12-9200/26/ История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Създаване на условия за подобряване на работата в звената по човешки ресурси в Общинска администрация Варна, в това число в образованието и здравеопазването. Изследване на добрите практики. Популяризиране на дейностите на проекта”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Ивент Дизайн ООД, ЕИК 175152418, ул. "Св. Седмочисленици" 9, офис 12, България 1421, София, Тел.: 02 9502666, Факс: 02 9502665

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 415000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

по проект „Подобряване на управлението на човешките ресурси в общинска администрация на Община Варна за модерна политика в областта на образованието и здравеопазването” по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Договор № 10-21-35/09.06.2011 г. Приоритетна ос II. „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.1 „Модерно управление на човешките ресурси в държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/10/2.1-04.”

VI.2) Допълнителна информация

За това обявление за възложена поръчка е попълнен и подаден онлайн формуляр в базата ID : 2012-010345

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгл.чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ