Версия за печат

00145-2011-0092

BG-Шумен: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване", бул. "Симеон Велики" № 60, За: Димитър Чакъров, България 9700, Шумен, Тел.: 054 855890, E-mail: Shumen@nssi.bg, Факс: 054 855840

Място/места за контакт: ТП на НОИ гр. Шумен
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на денонощна физическа охрана и охрана със СОТ на обекти на РУСО гр. Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 23
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ТП на НОИ гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Осигуряване на денонощна физическа охрана и охрана със СОТ на административната сграда на РУСО гр. Шумен и охрана със СОТ на прилежащите и три гаража и архивохранилище, находящо се на пл. Възраждане 4

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79000000, 79700000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Детективски и охранителни услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
16900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 21.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОП-2 / Обособена позиция №: / Заглавие:Текуща доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
20.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
20.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ловец 01" ЕООД ЕИК: 125539444, ул. Цар Освободител № 34, вх. А, ет. 1,, България 9000, Търговище, Тел.: 0893 362918

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16900 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16900 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 7%
Кратко описание
Охрана със СОТ

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор