Версия за печат

00145-2011-0080

BG-Перник: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районно управление "Социално осигуряване" гр. Перник, ул. "Отец Паисий" 50, За: Аделина Николова, България 2300, Перник, Тел.: 076 649315, E-mail: pernik@nssi.bg

Място/места за контакт: Аделина Николова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавно обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Държавно обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: РУ"СО Перник, гр. Перник, ул. "Отец Паисий" 50
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО Перник

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща стойност на артикулите по Приложение 2; тежест: 60
Показател: Обща стойност на артикулите по Приложение 1; тежест: 30
Показател: Срок за възстановяване на рекламационни стоки; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 16 от 07.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за нуждите на РУ"СО" Перник
V.1) Дата на сключване договора
16.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.10.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, ЕИК 121798467, Община Столична, Район "Лозенец", бул. "Христо Смирненски" 53, България 1164, София, Тел.: 02 9346690

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5850 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5850 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор