I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Център за развитие на човешките ресурси, ул. "Граф Игнатиев" №15, ет. 3, За: Ива Донова, България 1000, София, Тел.: 02 9155010, E-mail: idonova@hrdc.bg, Факс: 02 9155049
Място/места за контакт: ул. "Граф Игнатиев" №15, ет. 3
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hrdc.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Организиране и провеждане на събития (конференции, семинари, обучения и др.) на територията на Република България
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 20
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Стара Загора
Код NUTS:
BG344
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Национална среща по секторна програма „Еразъм” и Тематичен мониторинг на тема „Измерване на въздействието на Интензивните програми” 02– 03 февруари 2012 г., град Стара Загора.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
63500000
Описание:
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
16731.2 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 159 - 262617 от 20.08.2011 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 1/12 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Национална среща по секторна програма „Еразъм” и Тематичен мониторинг на тема „Измерване на въздействието на Интензивните програми” 02– 03 февруари 2012 г., град Стара Загора.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Шанс-13" ЕООД ЕИК 831700478, гр. София, район Овча купел, ул. Киевска 1А, ет. 7, ап. 24, България 1000, София, Тел.: 0700 13014
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 16731.2 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16731.2 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ