Версия за печат

00145-2011-0074

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение на Националния осигурителен институт град Стара Загора, бул. "Руски" № 44, За: Златка Колева, РБългария 6000, Стара Загора, Тел.: 042 615390, E-mail: zlatka.koleva@starazagora.nssi.bg, Факс: 042 615340

Място/места за контакт: н-к сектор, адм. "ЧРАСД"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степенДруго (моля пояснете): управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ, гр. Стара Загора

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Стара Загора, бул. "Руски" № 44
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ, гр. Стара Загора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7993.38 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 17 от 07.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИсторияИстория / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодични достваки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ, гр. Стара Загора
V.1) Дата на сключване договора
10.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.09.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, бул."Цариградско шосе" 139, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9766865, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7993.38 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор