Версия за печат

00193-2011-0015

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Румяна Симеонова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9653550

Място/места за контакт: Весела Горанова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на абонатни станции на обекти блокове № 2, 4, 12, 54А, 54Б, 54В, 59А, 59Б, 59В, 59Г от Студентски общежития на Технически университет – София и включването им към системата за дистанционен контрол.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Технически университет - София, СОС
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обектът на поръчката включва подмяна на абонатни станции на обекти блокове № № 2, 4, 12 (само дефектирало обурудване), 54А, 54Б, 54В, 59А, 59Б, 59В, 59Г от Студентски общежития на Технически университет – София и изграждане на система за дистанционен контрол - мониторинг, управление и идентифициране на аварийни ситуации в абонатните станции на Студентските общежития. Обектът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: демонтажни работи на съществуващите абонатни станции в рамките на съответното помещение; доставка на необходимите материали и оборудване; монтажни работи; циментова замазка по под и подмяна на ел. инсталация за осветление в рамките на съответното помещение; всички дейности, свързани с удостоверяване на действително извършени видове работи, в т.ч. съставяне на необходимите протоколи за успешно проведени единични, комплексни и 72-часови изпитвания; гаранционно обслужване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44622000, 44622100, 45232142, 42961000, 38800000, 39715210

Описание:

Система за топлообмен
Оборудване за топлообмен
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на топлообменни станции
Система за управление и контрол
Оборудване за управление на промишлени процеси и оборудване за дистанционно управление
Оборудване за централно отопление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
186453.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 5 от 23.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №: / Заглавие:Подмяна на абонатни станции на обекти блокове № 2, 4, 12, 54А, 54Б, 54В, 59А, 59Б, 59В, 59Г от Студентски общежития на Технически университет – София и включването им към системата за дистанционен контрол
V.1) Дата на сключване договора
12.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ИТА КОМ" ООД, ЕИК:130515847, София, о-на Столична, район Студентски, бул. "Климент Охридски" № 4, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8688120, Факс: 02 864136

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 186453.8 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 186453.8 BGN без ДДС
В Брой месеци 66
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител. Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице - в случаите по т. 1 и 3 и всеки заинтересован участник - в случаите по т. 2. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение се обжалва. В тридневен срок от получаването й възложителят е длъжен да изпрати до Комисията за защита на конкуренцията становище по жалбата, подкрепено при необходимост с доказателства.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

13.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор