Версия за печат

00119-2011-0010

BG-Казанлък: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, ул."Розова долина" № 6, За: Кристина Манева, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Кристина Манева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Кетъринг обслужване на Дневен център за деца с увреждания гр. Казанлък.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Кетъринг обслужване на Дневен център за деца с увреждания гр. Казанлък - готвене на храна за деца на възраст от 3 до 18 години.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
60000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 13.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д07-2 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за обществена поръчка "Кетъринг обслужване на Дневен център за деца с увреждания гр.Казанлък"
V.1) Дата на сключване договора
06.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.11.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Йоги 5" ООД ЕИК 123687992, ул."Райна княгиня" № 9, РБ 6100, Казанлък, Тел.: 0431 65335

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 60000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор