Версия за печат

00530-2011-0112

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Валерия Дoдова, Линда Зидарова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на Централно управление на Национална агенция за приходите /ЦУ на НАП/, находящи се в административните сгради на адреси: гр. София, бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Аксаков” № 21 и в сградата на Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” /ТД на НАП ГДО/ на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 31

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Сървърни помещения на Централно управление на Национална агенция за приходите /ЦУ на НАП/, находящи се в административните сгради на адреси: гр. София, бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Аксаков” № 21 и в сградата на Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” /ТД на НАП ГДО/ на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 31
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на Централно управление на Национална агенция за приходите /ЦУ на НАП/, находящи се в административните сгради на адреси: гр. София, бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Аксаков” № 21 и в сградата на Териториална дирекция на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители” /ТД на НАП ГДО/ на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 31. Предметът на поръчката включва /обхват на услугите и доставките, включително в обекта на поръчката/: - Извършване на месечни, тримесечни, шестмесечни и годишни технически прегледи на климатичната и вентилационна техника, посочена в Приложение № 1 към пълното описание на обекта на поръчката, включващи дейности, определени от производителя като задължителни, по компоненти и с периодичност на поддръжката; - Пролетно/лятно обслужване през месец юни и есенно/зимно обслужване през месец октомври - почистване и измиване на външните тела на климатизаторите и почистване на топлообменните повърхности на кондензатора; - Ремонт на климатичната и вентилационна техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя; - Доставка и монтаж на консумативи и резервни части, съгласно Приложение № 2 (Списък на консумативите и резервните части) към пълно описание на предмета на поръчката. Доставката на консумативи и резервни части се извършва при необходимост от подмяна. Доставката и монтажа на консумативите се извършват в срок до 10 (десет) дни от установяването на необходимостта от подмяната им, което се констатира при ежемесечните профилактични прегледи и се отразява в протокол. Доставените консумативи и резервни части следва да бъдат оригинални, придружени със сертификат. Подробното описание на задължително изискваните от производителя видове дейности и периодичност на профилактиката на климатичната техника се съдържа в документацията за участие

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50730000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на хладилни съоръжения

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща стойност за абонаментното поддържане за 1/един/ месец, без ДДС; тежест: 70
Показател: Часова ставка /лв. за един час/ за вложения труд при извършване на ремонт, без ДДС; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066915 от 01.03.2011 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 199 - 324382 от 15.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на ЦУ на НАП, находящи се в административните сгради на адреси: гр. София, бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47 и ул. „Аксаков” № 21 и в сградата на ТД на НАП ГДО, гр. София, ул. „Аксаков” № 31
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

21.12.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЗЕФИР-КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ” ЕООД, ЕИК 121464567, район р-н Люлин, ул. 722 No 2, ет. 1, България 1360, София, Тел.: 02 9252266

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 79612 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Предвид първоначално обявените от възложителя условия, настоящата поръчка се възлага за период от 24 месеца, като началната дата на изпълнение е датата на сключване на договора. В обявлението за поръчка е посочен период на изпълнение на поръчката с начална дата: 01.01.2012г. и крайна дата: 31.12.2013г. Договорът е сключен на 13.01.2012г., след влизане в сила на 04.01.2012г. на решение РЦУ-146/21.12.2011 г. за класиране на участниците и определяне на изпълнител в откритата процедура и при спазване на изискванията на чл.41, ал. 3 от ЗОП, като е спазено условието на възложителя за общия срок на изпълнение на договора, а именно за период от 24 месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ