Версия за печат

00270-2011-0024

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Донкуков" № 1, За: Маргарита Димитрова, Емил Александров, България 1594, София, Тел.: 03592 9403366; 03592 9402761, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Административно обслужване" - отдел "Обществени поръчки"; Дирекция "Правителствена канцелария"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Министерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Министерски съвет

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на 3 (три) бр. призводствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” с доставка на резервни части и консумативи”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Р.България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Печатната база в Министерския съвет разполага с 3 (три) бр. производствени черно-бели копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” за обслужване на администрацията на Министерския съвет и на заседанията на правителството. Едната от черно-белите копирни машини е на 14 500 000 бр. копия, другата на 11 500 000 бр., третата - 3 000 000 бр. Цветната копирна машина е на 400 000 бр. копия. С оглед нормалното функциониране на копирните машини е необходимо да се сключи договор за абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на машините с доставка на резервни части и консумативи. Сервизното обслужване включва такса за посещения, софтуерни лицензи, работа по време на официалното работно време, транспортни разходи и всички други разходи, с изключение на разходите за посещение извън официалното работно време и на разходите за следните консумативи: - за цветната копирна машина - staples FS 607; - за черно-белите копирни машини – staples FS 503, staples for booklet finisher SD-501 и лепило GC-501. Пълното сервизно обслужване е в зависимост от броя на отпечатаните копия - черно-бели или цветни. Сумата за направени копия за всеки месечен период се получава, като от показанията на броячите в края на периода се извадят показанията на броячите в началото на периода и разликата се умножи по съответната цена за бр. копие. Дължимата сума се начислява след подписване на предавателно-приемателни протоколи между страните. Предавателно-приемателните протоколи за отчитане показанията на броячите и начисляване на дължимата сума се подписват от 1 (първо) до 3 (трето) число всеки месец и плащането се извършва в срок от 5 (пет) работни дни след издаване на фактура и представяне на предавателно-приемателния протокол. При възникване на повреда възложителят отправя до Изпълнителя заявка по телефон, факс с информация за характера на повредата и обстоятелствата, при които е възникнала. Изпълнителят трябва да осигури и гарантира надеждно и регулярно сервизно обслужване със собствен транспорт и поддръжка на място на техниката и софтуера, както и да гарантира време за реакция 3 (три) часа от подаден от Възложитeля сигнал, отстраняване на повредите в рамките на 4 (четири) часа от пристигането на сервизния екип и подмяна на съответните резервни части в рамките на 3 (три) работни дни от констатирането на необходимостта за това. В случай, че изпълнителят не успее да отстрани повредите в срока, той се задължава да осигури заместваща техника със същите или по-добри параметри. Изпълнителят следва да осигури поддръжка на системата най-малко 8 часа в 5 дни от седмицата. Да има възможност за осигуряване на 24 часова сервизна поддръжка в случай на необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313200

Описание:

Услуги по поддържане на фотокопирни апарати

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 202 - 329078 от 20.10.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: МС-1 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно сервизно обслужване и поддръжка на 3 (три) бр. призводствени копирни машини „Konica Minolta biznub pro 1050 – системна конфигурация 3” и цветна производствена копирна машина „Konica Minolta biznub pro C 6501” с доставка на резервни части и консумативи”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 03592 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 03592 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ