Версия за печат

00081-2011-0055

BG-Варна: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, ул. "Ген. Колев" 92, ет. 5, За: Валентин Вълканов, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 659195; 052 659209; 052 301968, E-mail: op@varna.bg

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане на внедрения счетоводен софтуер на Община Варна и структурите към нея за 2012 година, включително и обучение на новопостъпилите през периода счетоводители. Актуализация на модулите съобразно нормативните промени за периода. Предоставяне счетоводен софтуер на новосъздадени второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към Община Варна през 2012 година и обучение на персонала им. Създаване на възможност за обединяване на счетоводната информация на Община Варна и ВРБК за постигане на автоматично равнение на сметки и параграфи от ЕБК съобразно изискванията на Сметна палата. Създаване на възможност за автоматизирано разтоварване на данните от счетоводния софтуер на общината и ВРБК в софтуера на Министерство на финансите”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: в сградите на Община Варна и второстепенните разпоредители към Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Информация за сключен договор № Д11-9200/1421/30.12.2011г. за изпълнение на „Абонаментно поддържане на внедрения счетоводен софтуер на Община Варна и структурите към нея за 2012 година, включително и обучение на новопостъпилите през периода счетоводители. Актуализация на модулите съобразно нормативните промени за периода. Предоставяне счетоводен софтуер на новосъздадени второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към Община Варна през 2012 година и обучение на персонала им. Създаване на възможност за обединяване на счетоводната информация на Община Варна и ВРБК за постигане на автоматично равнение на сметки и параграфи от ЕБК съобразно изискванията на Сметна палата. Създаване на възможност за автоматизирано разтоварване на данните от счетоводния софтуер на общината и ВРБК в софтуера на Министерство на финансите”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72267100, 72212443, 48440000, 48443000

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии
Услуги по разработване на софтуер за счетоводство
Софтуерни пакети за финансови анализи и счетоводство
Софтуерни пакети за счетоводство

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
370000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Поканата и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №4314/08.12.2011г. на Кмета на Община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д11-9200/1421 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Абонаментно поддържане на внедрения счетоводен софтуер на Община Варна и структурите към нея за 2012 година, включително и обучение на новопостъпилите през периода счетоводители. Актуализация на модулите съобразно нормативните промени за периода. Предоставяне счетоводен софтуер на новосъздадени второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към Община Варна през 2012 година и обучение на персонал
V.1) Дата на сключване договора
30.12.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СД „ДЕЛФИН–3–ДИМОВ, АВРАМОВА, ФИЛИПОВ И С-ИЕ”, ул.”Михаил Колони” № 3, Р България 377, Варна, Тел.: 052 600601

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 370000 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Съгласно Договори № 5003/16.12.1996г. и № Д-6-9200/1144/27.09.06г. Община Варна като Възложител е възложила на СД “Делфин -3” да разработи и внедри счетоводен софтуер първоначално в DOS среда, а в последствие и в Windows среда на Община Варна и второстепенни разпоредители 5 районни администрации и три кметства. С Договор № Д-7-9200/183/06.03.2007г. Община Варна като Възложител е възложила на СД “Делфин – 3” да извърши адаптиране, съобразно спецификата на второстепенните разпоредители и внедряване на счетоводен софтуер в Windows среда за всички модули, разработени по Договори № 5003/16.12.1996г. и № Д-6-9200/1144/27.09.06г.