Версия за печат

00753-2011-0029

BG-Свищов: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. "Цанко Церковски" № 2, За: Енвер Юсниев - Експерт "Обществени поръчки", Р България 5250, Свищов, Тел.: 0631 60768, E-mail: svishtov_op@svishtov.bg, Факс: 0631 60768

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.svishtov.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.svishtov.bg/orders.php?act=current.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски и офис материали във връзка със сключен Договор за финансиране № 69168/ 12.10.2010 г. по проект № 2(2i)-1.1-1: „Подобряване на трансграничната мобилност в региона Свищов – Зимнич, чрез развитие и реконструкция на главни участъци от транспортната инфраструктура” (ПТМ), финансиран от програмата за трансгранично сътрудничество Румъния - България 2007 - 2013 г. Приоритетна ос 1: Достъпност – Подобрена мобилност и достъп до транспортната, информационната и комуникационната инфраструктура в трансграничния регион; Ключова област на интервенция 1.1: Подобряване на сухопътните и речните трансгранични транспортни съоръжения; Индикативна операция 1: Подобряване на сухопътната и речната транспортна инфраструктура (съоръжения), имащи трансгранично влияние”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Гр. Свищов, ул. ”Д.Хадживасилев”№2.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1. Обект на настоящата малка обществена поръчка е доставка на канцеларски материали и офис консумативи необходими за обезпечаване изпълнението на проекта, като асортимента включва: 1.1. Хартия за принтер 80g/m2 - 500 листа в пакет; 1.2. Тонер касети за принтер hp LaserJet 1200 series - консумативите да са нови, оригинални, нерециклирани, неупотребявани и да са произведени от завода на фирмата производител на съответната марка техника. При поискване от възложителя, определеният за изпълнител участник трябва може да докаже качеството и произхода със съответните документи; 1.3. ПВЦ папки. Папките да са окомплектовани с метални или пластмасови машинки.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10806.75 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 65
Показател: Срок за доставка след подадена заявка; тежест: 20
Показател: Срок за подмяна на некачествена стока, след рекламация от страна на Възложителя; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 94-ТГС-3 / Наименование:„Доставка на канцеларски и офис материали във връзка със сключен Договор за финансиране № 69168/ 12.10.2010 г. по проект № 2(2i)-1.1-1: „Подобряване на трансграничната мобилност в региона Свищов – Зимнич, чрез развитие и реконструкция на главни участъци от транспортната инфраструктура” (ПТМ), финансиран от програмата за трансгранично сътрудничество Румъния - България 2007 - 2013 г. Приоритетна ос 1: Достъпност – Подобрена мобилност и достъп до транспортната, информационната и комуникационната инфраструктура в трансграничния регион; Ключова област на интервенция 1.1: Подобряване на сухопътните и речните трансгранични транспортни съоръжения; Индикативна операция 1: Подобряване на сухопътната и речната транспортна инфраструктура (съоръжения), имащи трансгранично влияние”.
V.1) Дата на сключване на договора
04.01.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Българска книга-97"ООД, ул."Димитър Хадживасилев" № 13, Р България 5250, Свищов, Тел.: 0631 60881, E-mail: bgkniga@abv.bg, Факс: 0631 60881

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19574.58 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10806.75 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Наименование на проекта: „Подобряване на трансграничната мобилност в региона Свищов – Зимнич, чрез развитие и реконструкция на главни участъци от транспортната инфраструктура” (ПТМ), финансиран от програмата за трансгранично сътрудничество Румъния - България 2007 - 2013 г. Приоритетна ос 1: Достъпност – Подобрена мобилност и достъп до транспортната, информационната и комуникационната инфраструктура в трансграничния регион; Ключова област на интервенция 1.1: Подобряване на сухопътните и речните трансгранични транспортни съоръжения; Индикативна операция 1: Подобряване на сухопътната и речната транспортна инфраструктура (съоръжения), имащи трансгранично влияние, № на проекта: 2(2i)-1.1-1”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно, чл.120, ал.3 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор