Версия за печат

00496-2011-0014

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул."Триадица" № 2, За: Лида Лазарова, Р България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на копирна и компютърна техника и техническо оборудване за нуждите на Агенция за социално подпомагане”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София,Бизнес център Сердика,ул.Гюешево 2
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е доставка на копирна и компютърна техника и техническо оборудване за нуждите на Агенция за социално подпомагане, съгласно приложената техническа спецификация. Предметът на поръчката е обособен на две отделни и независими позиции /лота/, както следва: ЛОТ 1 , на обща прогнозна стойност 53000 /петдесет и три хиляди/ лева, финансиран с бюджетни средства 1.Компютърна конфигурация – 50 броя, съдържаща 1.1.настолен компютър 1.2.монитор 1.3.клавиатура 1.4.мишка 2.Мултифункционално устройство – 5 броя 3.Документен скенер – 2 броя ЛОТ 2 на максимална прогнозна обща стойност в размер на 30900 /тридесет хиляди и деветстотин/ лева, финансиран със средствата по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” – Дейност 6 „Подобряване на материално-техническата база” по Приоритетна ос 8 „Техническа помощ”: 2.1. преносим компютър – 12 броя 2.2. професионална копирна и сканираща машина – 1 брой 2.3. скенер – 2 броя 2.4. фотоапарат – 1 брой Обща максимална прогнозна стойност за двата лота: 83900 /осемдесет и три хиляди и деветстотин/ лева Изделията, които са обект на доставката, следва да бъдат нови и да отговарят на минималните технически изисквания, посочени в техническата спецификация от настоящата документация. Предлаганите техника и техническо оборудване трябва да съответстват на посочения обем и изискванията, като техническите показатели се потвърждават за съответствие със сертификат и/или подробен технически проспект от фирмата-производител. Изделията, обект на доставката, следва да бъдат доставени в срок не по-късно от 16-ти декември 2011 г., който срок е максимално допустим, в седалището на Възложителя – франко административната сграда на ул. „Триадица”2 в град София, като предаването на техниката на Възложителя ще се извърши на мястото и по начина, уговорени в договора за възлагане на обществената поръчка. Собствеността и рискът от погиване и увреждане на техниката, преминават от Изпълнителя върху Възложителя с предаването на стоката. Цената на доставката се предлага в лева, без ДДС, като включва единични и обща цена на предлаганата техника. В цената се включва стойността на стоката, разходите по опаковката и маркировката, вносни мита и такси, транспортни разходи и застраховки, доставка и разтоварване франко мястото на изпълнение. Цената се посочва цифром и словом, като при разлика за достоверна се приема цената, посочена словом. Цената се заплаща в 5-дневен срок след предаване и приемане на изделията, предмет на доставката. Гаранционният срок на доставената компютърна техника, както и мултифункционалното устройство, документния скенер, следва да бъде не по-малко от 36 /тридесет и шест/ месеца, считано от датата на доставката , а за фотоапарата – 12 месеца, считано от датата на доставката. В рамките на гаранционния срок при възникване на проблем следва да се осигури първоначална реакция в рамките на работния ден, като отстраняването на проблема да не бъде по-късно от 2 работни дни. Гаранционната поддръжка включва привеждане на устройствата в състояние на работоспособност, както и подмяна при необходимост на дефектирали елементи.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
37792 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 37792, Най-висока оферта: 52986 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 162 / Наименование:“Доставка на копирна и компютърна техника и техническо оборудване за нуждите на АСП" Лот 1
V.1) Дата на сключване на договора
16.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Контракс"ЕАД, ул.Тинтява 13, Р България 1113, София, Тел.: 02 9609701

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37792 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор