Версия за печат

00479-2011-0011

BG-Балчик: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, гр. Балчик, пл."21 септември"№6, За: Мария Кунева, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0359579 71045, E-mail: m.kuneva@obadm.balchik.bg, Факс: 0359579 72980

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Ивайло Йорданов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036

Място/места за контакт: ст. юрисконсулт - ЗОП и контрол

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Юлия Петрова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 72980

Място/места за контакт: касиер - приходи

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Красимира Костова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 72980

Място/места за контакт: мл. експерт - деловодител

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.balchik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на оператор на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”, находящо се в местността Момчил(ПИ №02508.542.180)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: гр. Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката е осъществяване на дейностите по експлоатация на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”- третиране на около 20 000 тона отпадък годишно, включващо следните основни дейности: осигуряване и заплащане на: - заплати и осигуровки на работниците и служителите; - застраховки; - облекло и инструменти; - разходи за здравословни и безопасни условия на труд; - разходи за амортизация на техниката; - охрана и охранителна дейност; - изготвяне на отчети, водене на записи и оказване на съдействие на собственика на депото за изпълнение на задълженията му по глава V, раздел IVa от Закона за управление на отпадъците; - приемане на сметоизвозващите автомобили, проверка и регистриране на входящите отпадъци; - запръстяване; - третиране чрез пробутване, разстилане и уплътняване на отпадъците - поддържане на вътрешни пътища - почистване на прилежащите площи към депото Пълният обхват на дейностите е посочен в техническите спецификации и проектодоговора,част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90531000

Описание:

Услуги по управление на контролирани сметища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 20 000 тона годишно

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер на открития конкурс в размер на 2 400лв. (две хиляди и четиристотин лева) или 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. 1.1.2. Гаранцията за участие може да бъде внесена по банков път или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата. 1.1.3.Когато участникът избере банкова гаранция, се представвя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължи по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец №19. 1.1.5. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG11UNCR 9660 3324 0052 12 BIC UNCRBGSF Банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, Клон Балчик 1.1.6.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Избор на оператор на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”, находящо се в местността Момчил(ПИ №02508.542.180)” 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира една от двете форми. Участникът, определен за изпълнител, представя банковата гараанция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълненбие при сключването на договора. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец №20, като в текста е изрично записано, че : -е безусловна и неотменима; -е в полза на Възложителя; -е със срок на валидност най-малко за срока на изпълнение на договора; -има възможност за усвояване на части; 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се предоставя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията за услугата ще се извършват чрез превеждане на средствата от бюджета на общината по посочената от изпълнителя банкова сметка след представяне на двустранно подписани протоколи за обработени количества отпадъци и фактури.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. В определенат от Възложителя дата за сключване на договора, обединението следва да представи в посочения срок докумант за регистрация на новоучреденото ЮП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят си запазва правото при необходимост да проведе процедура на договаряне без обявление при наличие на предпоставките по чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника ; 2.Оферта, с приложен към нея списък на документите, съдържащи се в офертата, подписани и подпечатани от участника /Образец № 1/ (в оригинал). 3.Административни сведения /Образец № 2/ 4.копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец или, когато е приложимо, удостоверение за актуално състояние- издадено не по-късно от 6 месеца преди датата на подаване на офертата; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5. документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 6.документ за закупена документация –оригинал; 7.декларация за спазване на действащите в страната стандарти, както и нормативните изисквания за хигиена, безопасност, за опазване на околната среда, пожарна безопасност и безопасност на движението /Образец 3/; 8.декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП /Образец 4, 5, 6/; 9. предлагана цена /Образец 18/. 10.Декларация за подизпълнители по чл. 56, ал 1, т.7 от ЗОП /Образец 7/ 11.Декларация за съгласие за участник като подизпълнител /Образец 8/ 12.Декларация за запознавана с обекта/Образец 9/ 13.Декларация за спазване политиката по управление на околната среда/ Образец 10 /. 14.Проектодоговор 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписало офертата, в случай че същото няма представителни функции. 16. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) и регистрация по БУЛСТАТ (ако е регистрирано преди датата на подаване на офертата) 17. Декларация от членовете на обединението/консорциума /Образец № 11/ ; представя се от всяко лице, включено в обединението. 18. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението. 19.Техническа оферта /Образец 17/ 20. Ценова оферта /Образец 18/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът трябва да представи документи по чл. 50, ал.1, т.2 т.3 от ЗОП 1. Заверено копие от годишния финансов отчет на кандидата за всяка от последните 3 счетоводно приключени години /2008,2009 и 2010г./представени в обем, съгласно разпоредбите на чл.26, ал.1 от Закона за счетоводството. 2. Справка за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за всяка от последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участника или кандидата следва да има минимален документално доказан общ оборот на услуги на поръчки за последните три финансови години/2008,2009 и 2010г./ в размер не по- малък от 300 000 лв. Финансовия резултат от дейността на участниците следва да е положителен.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договори за услуги на сходни обекти, изпълнени през последните три години -2008,2009, 2010. /Образец 13/, включително възложителите/получатели, вида на услугата, стойност и период на изпълнение ; 2. Справка за текущите договори за услуги, които са обект на поръчката, включително възложителите /получатели, вида на услугата, стойност и период на изпълнение /Образец 14/; 3.Копие от разрешителен документ по чл. 37 от ЗУО или еквивалент, удостоверяващ правото и разрешените обеми за извършване на дейности по оползотворяване и/или обезвреждане на отпадъци, включително предварително третиране преди оползотворяването или обезвреждането. 4.Копие от валиден сертификат по стандарт ISO 9001 и ISO 14001 или еквивалент съгласно изискванията на 53, ал.4 от ЗОП 5. Списък на техническо оборудване с което разполага кандидата или участника за изпълнение на услугата. Посочва се поименно вида на машините, технически спецификации, година на производство, както и информация за броя, титула на собственост, регистрационен номер /Образец №12/; Към декларацията си прилагат задължително документ за собственост или договор за наем на изискуемата техника със срок поне до изтичане на срока на обществената поръчка 6. Списък на ключови експерти /Образец 16 /; 7. Автобиография. Образец /15 /; 8. Копия от приложимите трудови книжки и сертификати за доказване на стаж и професионбална квалификация и правоспособност; 8. Описание на мерки за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: Участникът или кандидатът трябва успешно да е изпълнил поне три обекта с предмет, сходен с предмета на поръчката за периода /2008, 2009 и 2010г/ Участникът или кандидатът трябва да опише мерки за опазване на околната среда при изпълнение на поръчката. Минимални изисквания към техническото оборудване: -булдозери-2 броя Минимални изисквания за професионална квалификация и опит Участниците трябва да разполагат с наети на постоянен или срочен договор: - отговорник на депото с образование: висше или средно техническо и трудов стаж- 3 г., - оператори на булдозер с квалификация: разрешително за управление на верижна машина(булдозерист) ;трудов стаж- 1 г.;минимум двама. - пазачи на депото с образование: средно и трудов стаж- 1 г., минимум четирима
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.01.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на настоящата докумантация е 20 (двадесест ) лв. Сумата от 20 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик- IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк, Балчик,код на плащане 444 70 00.Сумата следва да бъде внесена в срока по чл.28, ал.5 от ЗОП в брой, в касата на Община Балчик, при получаване на документацията или по банков път-когато участникът е поискал документацията да му бъде изпратена от възложителя. Получаването на документацията по банков път става след изпращане по факс на основните данни на участника и адрес за получаване чрез куриер за негова сметка. Комплектът документи може да се закупи в работен ден от 8.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа в касата на Община Балчик І-ви етаж / център за административни услуги и информация/. Възложителят предоставя достъп до пълния избор на документацията на интернет-страницата на Община Балчик-www.balchik.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2012 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала на община Балчик - първия етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците следва да представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник, а упълномощените представители - изрично пълномощно. Представителите на средатвата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, удостоверяващ статута им.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всеки плик съдържа един оригинал , както и едно копие - на електронен носител на съответните документи, съдържащи се в плика. Копието на електронен носител следва да съдържа сканирана версия на хартиения документ във формат PDF. Всеки сканиран документ следва да представлява 1 (един) общ файл, озаглавен с наименованието на съответния документ. Копието, съдържащо се на електронния носител, ще бъде използвано от Възложителя при необходимост от представяне на копие от офертите в съответните институции и компетентни органи. Отговорността за съответствието между документите на хартия и електронното копие лежи изцяло върху участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ