00479-2011-0011
BG-Балчик: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Балчик, гр. Балчик, пл."21 септември"№6, За: Мария Кунева, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0359579 71045, E-mail: m.kuneva@obadm.balchik.bg, Факс: 0359579 72980
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Ивайло Йорданов, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036
Място/места за контакт: ст. юрисконсулт - ЗОП и контролАдреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Юлия Петрова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71072, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 72980
Място/места за контакт: касиер - приходиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Балчик, пл." 21-и септември" №6, За: Красимира Костова, РБългария 9600, Балчик, Тел.: 0579 71046, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 72980
Място/места за контакт: мл. експерт - деловодителИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на оператор на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”, находящо се в местността Момчил(ПИ №02508.542.180)”
Възлагане на обществена поръчка
Обектът на поръчката е осъществяване на дейностите по експлоатация на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”- третиране на около 20 000 тона отпадък годишно, включващо следните основни дейности: осигуряване и заплащане на: - заплати и осигуровки на работниците и служителите; - застраховки; - облекло и инструменти; - разходи за здравословни и безопасни условия на труд; - разходи за амортизация на техниката; - охрана и охранителна дейност; - изготвяне на отчети, водене на записи и оказване на съдействие на собственика на депото за изпълнение на задълженията му по глава V, раздел IVa от Закона за управление на отпадъците; - приемане на сметоизвозващите автомобили, проверка и регистриране на входящите отпадъци; - запръстяване; - третиране чрез пробутване, разстилане и уплътняване на отпадъците - поддържане на вътрешни пътища - почистване на прилежащите площи към депото Пълният обхват на дейностите е посочен в техническите спецификации и проектодоговора,част от документацията за участие.
90531000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Около 20 000 тона годишно
НЕ
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.Гаранцията за участие в процедурата 1.1. Условия и размер на гаранцията за участие 1.1.1. За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер на открития конкурс в размер на 2 400лв. (две хиляди и четиристотин лева) или 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. 1.1.2. Гаранцията за участие може да бъде внесена по банков път или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата. 1.1.3.Когато участникът избере банкова гаранция, се представвя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължи по обосновано искане на Възложителя. 1.1.4. Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец №19. 1.1.5. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG11UNCR 9660 3324 0052 12 BIC UNCRBGSF Банка УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД, Клон Балчик 1.1.6.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Избор на оператор на обект „Депо за твърди битови отпадъци – гр. Балчик”, находящо се в местността Момчил(ПИ №02508.542.180)” 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1.1. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3% (три процента ) от стойността на договора. 2.1.2. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. 2.1.3. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира една от двете форми. Участникът, определен за изпълнител, представя банковата гараанция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълненбие при сключването на договора. 2.1.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата се изготвя по Образец №20, като в текста е изрично записано, че : -е безусловна и неотменима; -е в полза на Възложителя; -е със срок на валидност най-малко за срока на изпълнение на договора; -има възможност за усвояване на части; 2.1.5. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на договора, за който се предоставя гаранцията.
Плащанията за услугата ще се извършват чрез превеждане на средствата от бюджета на общината по посочената от изпълнителя банкова сметка след представяне на двустранно подписани протоколи за обработени количества отпадъци и фактури.
В случай че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. В определенат от Възложителя дата за сключване на договора, обединението следва да представи в посочения срок докумант за регистрация на новоучреденото ЮП.
Възложителят си запазва правото при необходимост да проведе процедура на договаряне без обявление при наличие на предпоставките по чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на настоящата докумантация е 20 (двадесест ) лв. Сумата от 20 лв. следва да бъде внесена в касата на Община Балчик или по банков път на следната сметка на Община Балчик- IBAN: BG38UNCR96608497503315, BIC:UNCRBGSF при Уникредит Булбанк, Балчик,код на плащане 444 70 00.Сумата следва да бъде внесена в срока по чл.28, ал.5 от ЗОП в брой, в касата на Община Балчик, при получаване на документацията или по банков път-когато участникът е поискал документацията да му бъде изпратена от възложителя. Получаването на документацията по банков път става след изпращане по факс на основните данни на участника и адрес за получаване чрез куриер за негова сметка. Комплектът документи може да се закупи в работен ден от 8.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа в касата на Община Балчик І-ви етаж / център за административни услуги и информация/. Възложителят предоставя достъп до пълния избор на документацията на интернет-страницата на Община Балчик-www.balchik.bg.
Български
100
заседателната зала на община Балчик - първия етаж
Участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Участниците следва да представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник, а упълномощените представители - изрично пълномощно. Представителите на средатвата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, удостоверяващ статута им.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Всеки плик съдържа един оригинал , както и едно копие - на електронен носител на съответните документи, съдържащи се в плика. Копието на електронен носител следва да съдържа сканирана версия на хартиения документ във формат PDF. Всеки сканиран документ следва да представлява 1 (един) общ файл, озаглавен с наименованието на съответния документ. Копието, съдържащо се на електронния носител, ще бъде използвано от Възложителя при необходимост от представяне на копие от офертите в съответните институции и компетентни органи. Отговорността за съответствието между документите на хартия и електронното копие лежи изцяло върху участника.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.12.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ