Версия за печат

00467-2011-0010

BG-Крумовград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Крумовград, пл. "България" № 5, За: Карамфилка Ангелова Тюрдиева вътр. тел. 157, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7380, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: Ст. счетоводител в сектор "Функция образование"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krumovgrad.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): Общинска администрация

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена в община Крумовград" по обособени позиции № 1. „Месо и месни продукти” ; № 2. „Плодове и зеленчуци”; № 3. „Плодови и зеленчукови консерви” ; № 4. „Мляко и млечни продукти” ; № 5. „Хлебни изделия” ; № 6. „Бакалия”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Франко складовете на целодневни детски градини гр.Крумовград, с.Егрек, с.Аврен,с.Токачка /след откриването и/, с.Странджево, с.Каменка Франко склада на Комплекса за социални услуги гр.Крумовград,франко склада на домашнен социален патронаж гр.Крумовград, франко склада на дома за стари хора,франко склада на ученически столове в община Крумовград
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на периодични доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки от бюджетните звена. Обособените позиции са : № 1 "Месо и месни продукти" № 2 "Плодове и зеленчуци" № 3 "Плодови и зеленчукови консерви" № 4 "Мляко и млечни продукти" № 5 "Хлебни изделия" № 6" Бакалия" Периодичните доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград ще се осъществяват след предварително подадени заявки от материално отговорните лица. Обектите за доставка на хранителни продукти са : ОДЗ "М.Палаузов" гр. Крумовград, ЦДГ "Юр.Гагарин" гр. Крумовград, ЦДГ "Ран Босилек" с.Каменка, ЦДГ "Д.Минчева" с. Аврен, ЦДГ "Л.Карастоянова" с. Егрек, ЦДГ "Искра" с. Странджево, ученически стол към СОУ "В.Левски" гр. Крумовград, ученически стол към ОУ с. Токачка, ЦДГ с. Токачка / след откриването й/, ученически стол към ОУ с.Аврен, ученически стол към ОУ с.Гулийка, ученически стол към ОУ с. Поточница, ОУ с. Странджево, Дом за стари хора гр. Крумовград, Домашен социален патронаж гр .Крумовград и Комплекс за социални услуги гр. Крумовград

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 03220000, 15300000, 15500000, 15810000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Различни хранителни продукти

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
601646.5 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 175 - 287203 от 13.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1017 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 1 „Месо и месни продукти”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 252825 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1018 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 2 „Плодове и зеленчуци”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 50345 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1019 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 3 „Плодови и зеленчукови консерви”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 68360 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1020 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 4 „Мляко и млечни продукти”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 100635 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1021 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 5 „Хлебни изделия”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 53850 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 1022 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:„Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на бюджетни звена в община Крумовград“ по обособена позиця № 6 „Бакалия”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.11.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” ЕИК 108030402, ул. "Напредък" № 3, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 0889 434504

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 75631.5 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ