Версия за печат

00744-2011-0011

BG-Ямбол: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-yambol.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на дезинфектанти и миещи препарати

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Ямбол, МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, ул. П. Хитов № 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обектът на обществената поръчка “Доставка на дезинфектанти миещи препарати” включва: 1. Периодична доставка на дезинфектанти и миещи препарати за МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол. Поръчката е разделена на три обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – ДЕЗИНФЕКТАНТИ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „ТЕЧНИ САПУНИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „МИЕЩИ ПРЕПАРАТИ” Участва се общо за цяла обособена позиция, участникът е длъжен да предложи цена за всички номенклатурни единици от обособената позиция за която желае да участва – участник не участвал за всички номенклатурни единици от обособената позиция или предложил продукт който не отговаря на изискванията на възложителя ще бъде отстранен за цялата обособена позиция; 2. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на продуктите предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по-малко от 75 % от обявения от производителя; 3. Доставката се извършва след подадена заявка /по факс, електронна поща или др./ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до 48 часа, според неговите нуждите, за срока на договора; 4. Крайната цена се формира в левове /без ДДС/ до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси, транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол; 5. Договорите ще бъдат сключени за срок от една календарна година или до пълното изпълнение на задълженията по договора и от двете страни. 6. Посочените количества в ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА “Доставка на дезинфектанти, перилни и миещи препарати” са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори. 7. Срок на отложено палащане – плащанията ще бъдат извършвани по банков път в български лева до 120 работни дни след доставка на заявените дезинфектанти или перилни и миещи препарати и предоставена данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

24455000 (LA16) , 33711900 (LA16) , 39831000 (LA16)

Описание:

Дезинфектанти (За болнична употреба )
Сапун (За болнична употреба )
Перилни и почистващи препарати (За болнична употреба )


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00744-2011-0011

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 16 от 01.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:Договор за доставка на дезинфектанти
V.1) Дата на сключване на договора
19.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ” ЕООД, ул. „Н. Габровски” 81А, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622429, E-mail: head_office@hmi-company.com, Факс: 062 634609

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 94745 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор