00744-2011-0011
BG-Ямбол: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, Ул. Панайот Хитов № 30, За: Атанас Обрешков, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541
Място/места за контакт: Ул. Панайот Хитов № 30Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal-yambol.net.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на дезинфектанти и миещи препарати
Обектът на обществената поръчка “Доставка на дезинфектанти миещи препарати” включва: 1. Периодична доставка на дезинфектанти и миещи препарати за МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол. Поръчката е разделена на три обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – ДЕЗИНФЕКТАНТИ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „ТЕЧНИ САПУНИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 – „МИЕЩИ ПРЕПАРАТИ” Участва се общо за цяла обособена позиция, участникът е длъжен да предложи цена за всички номенклатурни единици от обособената позиция за която желае да участва – участник не участвал за всички номенклатурни единици от обособената позиция или предложил продукт който не отговаря на изискванията на възложителя ще бъде отстранен за цялата обособена позиция; 2. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на продуктите предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по-малко от 75 % от обявения от производителя; 3. Доставката се извършва след подадена заявка /по факс, електронна поща или др./ от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до 48 часа, според неговите нуждите, за срока на договора; 4. Крайната цена се формира в левове /без ДДС/ до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси, транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол; 5. Договорите ще бъдат сключени за срок от една календарна година или до пълното изпълнение на задълженията по договора и от двете страни. 6. Посочените количества в ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА “Доставка на дезинфектанти, перилни и миещи препарати” са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периода на съответните договори. 7. Срок на отложено палащане – плащанията ще бъдат извършвани по банков път в български лева до 120 работни дни след доставка на заявените дезинфектанти или перилни и миещи препарати и предоставена данъчна фактура и приемо-предавателен протокол.
24455000 (LA16) , 33711900 (LA16) , 39831000 (LA16)
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
00744-2011-0011
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
„ХИГИЕННО-МЕДИЦИНСКА ИНДУСТРИЯ” ЕООД, ул. „Н. Габровски” 81А, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622429, E-mail: head_office@hmi-company.com, Факс: 062 634609
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.
19.12.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г