Версия за печат

00081-2011-0038

BG-Варна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, бул. "Съборни" №24, ет.7, За: Антон Жожев, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 659209, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на референтен модел за оптимизация на административните процеси и ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите в Общинска администрация Варна” – Дейност 2 на проект “е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: на територията на община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

№ Д11-9200(1359)09.12.2011г. за изпълнение на обществена поръчка „Разработване на референтен модел за оптимизация на административните процеси и ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите в Общинска администрация Варна” – Дейност 2 на проект “е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
325000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Степен на съответствие на предложението на Участника с Техническото задание на Възложителя ; тежест: 70
Показател: Предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №2570/14.07.2011г. на Кмета на Община Варна. За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата ID : 2011- 174737

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 136 - 226608 от 19.07.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: Д11-9200/1359/ / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на референтен модел за оптимизация на административните процеси и ре-инженеринг на фронт- и бек-офис системите в Общинска администрация Варна” – Дейност 2 на проект “е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския соци
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.09.2011 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Обединение „Браво-ТПО-Варна”, бул.”Никола Вапцаров”31, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 9627912, Факс: 02 9627918

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 325000 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Ппроект “е-община Варна - ефективна и прозрачна общинска администрация в услуга на потребителите”, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК № А09-31-37-С/01.06.2009 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ