Версия за печат

00530-2011-0148

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите / Териториална дирекция - Велико Търново, ТД на НАП - Вeлико Търново,гр. Велико Търново, пл."Център" № 2, За: Ваня Парчева; Маргарита Станчева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207; 062 617193, E-mail: v.parcheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл."Център" № 2, ст. 413

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Враца, офис Монтана и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново на обособени позиции от № 1 до № 3"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Офис на НАП – Враца - ул."В.Кънчов” №86; Офис на НАП – Монтана - ул. ”Л. Каравелов” №11; Офис на НАП - Плевен - ул. "Дойран" №43.
Код NUTS: BG31
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Враца, офис Монтана и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново на обособени позиции от № 1 до № 3

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 16500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: парична сума, внесена по набирателна сметка IBAN BG 56 IORT 8043 3300 2500 01, BIC IORTBGSF в "Инвестбанк" АД - гр. В.Търново или банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата, в размер на 165,00 /сто шестдесет и пет/ лева за цялата поръчка или за обособени позиции, както следва: за обособена позиция №1 - офис Враца - 45,00лв /четиридесет лева/; за обособена позиция №2 - офис Монтана - 60,00лв. /шестдесет лева/ и за обособена позиция №3 - офис Плевен - 60,00лв. /шестдесет лева/. Гаранцията за изпълнение е в размер до 3% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва по банков път в срок до 60 работни дни след представяне на фактура за извършените сервизни услуги в ТД на НАП - Велико Търново.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл. 23 от същия закон. В случай че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър /ЗТР/, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от актуално състояние и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Участниците - физически лица, представят копие на документ за самоличност. 2. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран. 3. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП по образци, неразделна част от документацията за участие; 4. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 5. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на ТД на НАП - Велико Търново в оригинал. Всички представени в офертата документи, следва да бъдат на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да се представи баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година - заверено копие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори (с обект, сходен с предмета на настоящата поръчка), изпълнени през последната една година. Към списъка участникът прилага препоръки за добро изпълнение по някой/някои от посочените договори. Списъкът следва да бъде подписан от участника. 2. Списък на сервизните специалисти /техническите лица/, отговарящи за изпълнение на договора, придружен от документи, удостоверяващи, че посочените в списъка технически лица, притежават нужната професионална квалификация да извършват техническото обслужване и ремонт на автомобили. 3. Декларация за наличие на собствена или наета сервизна база на територията на съответния град в зависимост от позицията, за която участва. 4. Декларация, съдържаща описание на техническо оборудване – машини и съоръжения за реглаж на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част, уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации, машина за корекция на алуминиеви и стоманени джанти. 5. Декларация, че сервизът разполага със стенд за регулиране на преден и заден мост; спирачен стенд; стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели; стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми; подемник за ремонт на ходова част; уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации. 6. Декларация от участника, че сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили предмет на настоящата поръчка, ще се извършват съгласно предписанията на производителя за съответната марка. 7. Декларация, че доставяните и монтирани резервни части, материали и консумативи ще съответстват на марката и модела на съответния автомобил и ще бъдат оригинални, неупотребявани и ще отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. 8. Декларация, че при необходимост от доставка на резервни части за извършване на текущия ремонт, които не са налични в склад, участникът ще ги достави в срок до 20 работни дни, считано от датата на писмена поръчка на възложителя за ремонт.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Да притежава опит по предмета на поръчката. 2.Да разполага с квалифицирани сервизни специалисти, които притежават нужната професионална квалификация да извършват техническото обслужване и ремонт на автомобили. 3. Да разполага със собствена или наета сервизна база на територията на съответния град в зависимост от позицията, за която участва. 4. Да разполага с необходимото техническо оборудване - машини и съоръжения, позволяващо му да извършва услугите предмет на поръчката. 5. Да извършва сервизното обслужване и ремонт на служебните автомобили предмет на настоящата поръчка, съгласно предписанията на производителя за съответната марка. 6. Да гарантира, че доставяните и монтирани резервни части, материали и консумативи ще съответстват на марката и модела на съответния автомобил и ще бъдат оригинални, неупотребявани и ще отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България. 7. При необходимост от доставка на резервни части за извършване на текущия ремонт, които не са налични в склад, участникът да ги доставя в срок до 20 работни дни, считано от датата на писмена поръчка на възложителя за ремонт.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение №36/16.12.2011г. на и.д. директор на ТД на НАП Велико Търново.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 041 - 066915 от 01.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.01.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 0.9 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 0.90 лв. /деветдесет стотинки/ с включен ДДС, невъзстановими и платими по банков път по транзитна банкова сметка на ТД на НАП - Велико Търново в ТБ „Инвестбанк” АД, IBAN: BG65IORT80433100250001, BIC IORTBGSF. Документация се получава до 11.01.2012г. в стая 205 на ТД на НАП - Велико Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21.01.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.01.2012 г.  Час: 10:30
Място

гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет. 2, ст. 210 - заседателна зала на ТД на НАП - В. Търново

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

До изтичане на срока за закупуване на документацията, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящото обявление,се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://portal.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача". В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в сградата на ТД на НАП – Велико Търново и публикува съобщението на интернет страницата на НАП: http://portal.nap.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренция, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново - обособена позиция №1.
1) Кратко описание

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4500, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново - обособена позиция №2.
1) Кратко описание

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Монтана при ТД на НАП Велико Търново.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 6000, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново - обособена позиция №3.
1) Кратко описание

Услуги по сервизно обслужване и ремонт на леки автомобили /включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 6000, валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12