Версия за печат

00179-2011-0004

BG-ПАЗАРДЖИК: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ, ул." Болнична" № 17, За: Колина Стоянова Тилова, България 4400, ПАЗАРДЖИК, Тел.: 034 444574, E-mail: csmppz@dir.bg, Факс: 034 444564

Място/места за контакт: Д-Р ИВАН ВАСИЛЕВ СТОЙНОВ
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: ЦСМП - град Пазарджик, ул." Болнична" № 17
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Открит конкурс за определяне на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна с номинална стойност 2.00 лв. / два/ лева, за нуждите на персонала на ЦСМП - Пазарджик и филиалите в гр.гр. Пазарджик,Пещера, Панагюрище, Белово, Батак, Брацигово, Велинград, Септември, Ракитово. Доставката се извършва по предварителна заявка на Възложителя и според графика на дежурствата на персонала.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52317 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: К2-брой търговски обекти в Пазарджик и Пазарджишка област - до 40 т.; тежест: 2
Показател: К3-срок на изпълнение на доставката - до 30 т.; тежест: 3
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2073 от 12.09.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 36 / Наименование:ДОГОВОР ЗА ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА ВАУЧЕРИ ЗА ХРАНА
V.1) Дата на сключване на договора
12.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

" СОДЕКСО ПАСС БЪЛГАРИЯ " ЕООД, ж.к." Младост-4", ул." Бизнес парк София " № 1, бл.12, ет.1, България 1766, София, Тел.: 02 4899800, E-mail: radko.vragov@sodexo.com, Факс: 02 4899888

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 52317 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52317 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.12.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор