Версия за печат

00423-2011-0014

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Метрополитен"ЕАД, ул."Княз Борис I" №121, За: инж. Искра Илиева, инж. Красимира Георгиева, България 1000, София, Тел.: 003592 9212722; 003592 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 003592 9877892

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнози"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис І" №121, За: Аделина Стоичкова, България 1000, София, Тел.: 03592 9212012

Място/места за контакт: Деловодство, ет.2

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Инвеститорска дейност по възлагане на СМР

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

СМР на следните обекти: Основен ремонт и реконструкция на пешеходен подлез "НДК", довършителни работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ и реконструкция на бул. "Черни връх" върху трасето на метрото от бул. "България" до бул. "Н. Вапцаров"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за извършване на строително-монтажни работи на територията на гр. София, свързани с основен ремонт и реконструкция на пешеходния подлез «НДК», довършителните работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ и реконструкция на бул. „Черни връх” върху трасето на метрото от бул. „България” до бул. „Никола Вапцаров” по разработени инвестиционни проекти. Изброените по-горе строително-монтажни работи са групирани в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - Извършване на основен ремонт и реконструкция на пешеходния подлез «НДК» във връзка с констатираното лошо техническо състояние на инсталациите и облицовките му по време на изграждането на новата метростанция при НДК и изпълнение на довършителните работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ с оглед цялостното й завършване; Обособена позиция №2 - Реконструкция на бул. „Черни връх” върху трасето на метрото от бул. „България” до бул. „Никола Вапцаров”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45300000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации
Довършителни строителни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1: • Строително-монтажните работи по основния ремент и реконструкция на пешеходен подлез "НДК" ще се извършат на базата на разработени инвестиционни проекти по част Архитектура /демонтажни работи, рехабилитация, монтаж, тавани и иноксови работи/ и част Електро, включващи подробни количествени сметки; • Строително-монтажните работи по довършването на подземния паркинг на МС 11-ІІ ще се извършат на базата на разработени инвестиционни проекти по следните части: Отопление, вентилация и климатизация, ВиК – външни връзки, ВиК – сградни инсталации, ВиК – автоматична пожарогасителна инсталация и пожарни касети, Електро, Пожароизвестителна инсталация, Организация на движението, Архитектура, Електро – външно ел.захранване и Пропускна система, придружени с подробни количествени сметки. Обособена позиция №2: Строително-монтажните работи се състоят в реконструкция на бул. „Черни връх”, предвиждаща подмяна на трамвайния релсов път в участъка от бул. „България” до МС10, демонтаж на релсов път и изграждане на нова пътна конструкция в участъка МС10-МС11, преасфалтиране на пътни платна, нова паважна настилка при тротоарите, подмяна и ракордиране на шахти и оттоци в тротоарите и пътните платна, монтаж на антипаркинг елементи, саниране на стълбове, подмяна на бордюри и поставяне на нови градински бордюри. За отделните строително-монтажни работи е разработен пътен проект, придружен с подробни количествени сметки.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Размерът на гаранцията за участие в откритата процедура по обособени позиции е както следва: За Обособена позиция №1 - 40 000 (четиридесет хиляди) лева или равностойността й в евро по централен курс на БНБ (EUR 1.955830); За Обособена позиция №2 - 20 000 (двадесет хиляди) лева или равностойността й в евро по централен курс на БНБ (EUR 1.955830). Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по банкова сметка на "Метрополитен" ЕАД сметка в лева: банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян - IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF, сметка в евро: банка: УниКредит Булбанк - IBAN: BG59UNCR76301200204913; BIC: UNCRBGSF, или 2. Банкова гаранция (оригинал) със срок на валидност 180 дни от датата за получаване на оферти. ІІ. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3% от стойността на поръчката за съответната обособена позиция. 1. 80% от стойността на гаранцията за изпълнение, съответстваща на 2,4% от стойността на поръчката, трябва да бъде представена в една от следните форми: 1.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на "Метрополитен" ЕАД сметка в лева: банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян - IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF, сметка в евро: банка: УниКредит Булбанк - IBAN: BG59UNCR76301200204913; BIC: UNCRBGSF, или 1.2. Банкова гаранция /оригинал/ със срок на валидност не по-кратък от срока за изпълнение на договора. 2. 20% от стойността на гаранцията за изпълнение, съответстваща на 0,6% от стойността на поръчката, трябва да бъде представена в една от следните форми: 2.1. Парична сума, внесена по банкова сметка на "Метрополитен" ЕАД сметка в лева: банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян - IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF, сметка в евро: банка: УниКредит Булбанк - IBAN: BG59UNCR76301200204913; BIC: UNCRBGSF, или 2.2. Банкова гаранция /оригинал/ със срок на валидност не по-кратък от 365 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е местно. Начин на плащане за Обособена позиция №1: 1. Авансово - до 30%, в срок до 30 дни след сключването на договора; 2. Текущи плащания за извършените СМР и доставки на материали и оборудване, необходимо за влагане в обекта, като се приспада пропорционално преведения аванс; 3. Окончателно плащане в 30 дневен срок след подписване на протокол обр.15 за установяване на годността за приемане на строежа, предмет на договора. Начин на плащане за Обособена позиция №2: 1. Авансово - до 10%, в срок до 30 дни след сключването на договора; 2. Текущи плащания за извършените СМР и доставки на основни материали, като се приспада пропорционално преведения аванс; 3. Окончателно плащане в 30 дневен срок след подписване на протокол обр.15 за установяване на годността за приемане на строежа, предмет на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата: 1. Непредставяне на някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; 2. Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 3. Представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. Непредставяне на Техническа оферта или представяне на Техническа оферта, която не отговаря на изискванията на Възложителя; 5. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, съгласно чл.9 от ЗОП. Изискуеми документи: 1. Документи, съгласно чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП: За юридически лица и еднолични търговци: - Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, или - Копие на удостоверението за актуално състояние, издадено не по-рано от шест месеца преди падаване на офертите и БУЛСТАТ /Ако не се представя горния документ/; За физически лица: Копие на документа за самоличност. Чуждестранните лица прилагат документи еквивалентни на посочените в т.1, издадени от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП, съгласно чл.56, ал.1, т.5 от ЗОП; 3. Списък на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, съгласно чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 4. Декларация от подизпълнителите за съгласие за участие; 5. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда, съгласно чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП; 6. Копие на документ за гаранция за участие. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, тя се представя в оригинал; 7. Копие на документ за закупена документация; 8. Пълномощно за лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата /ако участника не се представлява от лицето, посочено в документа за актуално състояние/. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.т.1, 2, 4 и 5, както и документите по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП, се представят за всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.т.1, 2, 5 и 8, както и документите по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП, се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участник в процедурата е чуждестранно лице, офертата и документите, които я формират се представят съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Преди крайния срок за подаване на оферта, участникът трябва да е посетил и разгледал мястото на строителството, за което представя в офертата декларация по образец. Преди сключване на договора участникът избран за изпълнител трябва да представи копие от валидна застрховка за професионална отговорност в строителството – за всеки партньор в обединението и за всеки подизпълнител. Ако партньор в обединение или подизпълнител е само доставчик, застраховка за професионална отговорност не се представя от тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване покриването на минималното изискване: 1. Копия на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три финансови години - 2008, 2009 и 2010г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. Общ оборот за 2008, 2009 и 2010г. и сумарен оборот от посдледните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва се в табличен образец.
Минимални изисквания: За Обособена позиция №1: Участникът трябва да има сумарен оборот от последните 3 (три) финансови години /2008, 2009 и 2010г./ минимум 10 /десет/ млн.лв. За Обособена позиция №2: Участникът трябва да има сумарен оборот от последните 3 (три) финансови години /2008, 2009 и 2010г./ минимум 6 /шест/ млн.лв. За двете обособени позиции: Участникът трябва да има сумарен оборот от последните 3 (три) финансови години /2008, 2009 и 2010г./ минимум 16 /шестнадесет/ млн.лв. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, този подизпълнител трябва да има сумарен оборот от последните 3 (три) финансови години /2008, 2009 и 2010г./ съобразно дела на неговото участие в съответната обособена позиция.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване покриването на минималните изисквания: 1. Списък на договори за строителство, включващи "подобен вид работи", изпълнени от участника през последните 5 години - 2006 - 2010г. - по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП; 2. Описание на договорите за строителство, в т.ч. "подобните видове работи" - попълва се в табличен образец; 3. Обобщение на стойността на "подобните видове работи" - попълва се в табличен образец; 4. Оригинал или нотариално заверени копия на препоръки /сертификати/ за добро изпълнение на договорите или копия на разрешения за ползване на обектите - по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. Препоръките за добро изпълнение трябва да посочват стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са с изходящ номер, дата и телефон за връзка с Възложителя на изпълнения обект. Когато договорите съдържат и работи, различни от изискваните „подобни видове работи”, то тогава в препоръките следва да бъде посочен дела на „подобните видове работи”; 5. Списък на техническите лица /ръководния персонал/, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП; 6. Информация за техническите лица - попълва се в табличен образец; 7. Копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническите лица - по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП: 7.1. Копие на дипломата за завършено образование; 7.2. Копие на трудовата книжка или на частта от нея, доказваща работа в "подобен вид работи" на техническите лица, включително на лицето, отговарящо за контрола на качеството или оригинал на препоръка от работодател; 7.3. Удостоверение /сертификат/ на специалиста по безопасни условия на труд за завършен курс по ЗБУТ; 7.4. Удостоверение /сертификат/ на специалиста по контрол на качеството за завършен курс по контрол на качеството; 8. Копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентно; 9. Копие на документ за регистрация в професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора или по-висока категория, съгласно националния му закон. Вписването в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Минимални изисквания: І. Изискване за опит в строителството на обекти, включващи работи, подобни на тези от настоящата поръчка За Обособена позиция №1: Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години /2006, 2007, 2008, 2009 и 2010г./ договор /договори/ с дял на „подобни видове работи” на обща стойност за петте години минимум 10 /десет/ млн.лв. За Обособена позиция №2: Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години /2006, 2007, 2008, 2009 и 2010г./ договор /договори/ с дял на „подобни видове работи” на обща стойност за петте години минимум 6 /шест/ млн.лв. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, този подизпълнител трябва да е изпълнил през последните пет години договор /договори/ съобразно вида и дела на неговото участие в съответната обособена позиция. ІІ. Персонал с необходимата квалификация За Обособена позиция №1: Ръководител обект, Технически ръководител по архитектурно-строителни довършителни работи - минимум двама, Технически ръководител по инсталации, Специалист - Здравословни и безопасни условия на труд, Специалист - Контрол на качеството; За Обособена позиция №2: Ръководител обект, Технически ръководител по пътно-строителни работи, Специалист - геодезист, Специалист - Здравословни и безопасни условия на труд, Специалист - Контрол на качеството. Необходимата професионална квалификация и минимален опит в „подобен вид работи” са дадени в Раздел VІ.3 на обявлението. ІІІ. Технически възможности за изпълнение на поръчката Посочените изисквания се отнасят до двете обособени позиции. 1. Участникът /единия от партньорите в Обединението, ако участникът е Обединение/ трябва да е сертифициран със стандарт за система за управление на качеството – ISO 9001:2008 или еквивалентно. 2. Участникът /единия от партньорите в Обединението, ако участникът е Обединение/ трябва да е вписан в професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от втора или по-висока категория съгласно националния му закон.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 153 от 01.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.01.2012 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 400 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с технически проекти по всички части, подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 400 /четиристотин/ лева без ДДС (ДДС 20%) или равностойността й в евро по централен курс на БНБ (EUR 1.95583), се получава всеки работен ден до дата: 23.01.2012г., време: 12:00 часа на ул. "Княз Борис І" №121, ет.2, стая 22 срещу документ за заплащането й в касата на "Метрополитен" ЕАД - всеки работен ден от 8:30 до 12:00ч. или по банков път по сметки на "Метрополитен" ЕАД: сметка в лева: банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян - IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF, сметка в евро: банка: УниКредит Булбанк - IBAN: BG59UNCR76301200204913; BIC: UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.02.2012 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.02.2012 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, "Метрополитен" ЕАД, ул."Княз Борис І" №121.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Публичната част от заседанието на Комисията приключва след извършване на действията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти минимум два дни предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Допълнителна информация към Раздел ІІІ.2.3 Квалификация и минимален опит в "подобен вид работи" на Ръководния персонал на участника за Обособена позиция №1: 1. Ръководител обект - висше инж.образование, икономика на стр-вото, архитектура или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 5 г.; 2. Технически ръководител по архитектурно-строителни довършителни работи - висше инж. образование, архитектура или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 4 г.; 3. Технически ръководител по архитектурно-строителни довършителни работи - висше инж. образование, архитектура или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 4 г.; 4. Технически ръководител по инсталации - висше инж. образование, спец. Ел, ОВиК, ВиК или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 4 г.; 5. Специалист Здравословни и безопасни условия на труд - курс по ЗБУТ; мин. опит в "подобни видове работи" - 2 г.; 6. Специалист Контрол на качеството - курс по качество; мин. опит в "подобни видове работи" - 2 г. Квалификация и минимален опит в "подобен вид работи" на Ръководния персонал на участника за Обособена позиция №2: 1. Ръководител обект - висше инж.образование, икономика на стр-вото, архитектура или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 5 г.; 2. Технически ръководител по пътно строителни работи - висше инж. образование, пътно стр-во или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 4 г.; 3. Специалист - геодезист - висше инж. образование, геодезия или приравнени; мин. опит в "подобни видове работи" - 4 г.; 4. Специалист Здравословни и безопасни условия на труд - курс по ЗБУТ; мин. опит в "подобни видове работи" - 2 г.; 5. Специалист Контрол на качеството - курс по качество; мин. опит в "подобни видове работи" - 2 г. "Приравнени специалности" са специалностите, при които учебната програма покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съответната специалност. „Подобни видове работи” са: • За Обособена позиция №1 - изпълнение в обществени или промишлени сгради на поне две от следните видове работи: архитектурно-строителни работи, работи по част Електро, слабокови инсталации, ВиК инсталации, инсталации за отопление, вентилация и климатизация, довършителни работи или други видове работи, съответстващи на работи от проекта по обособена позиция №1. • За Обособена позиция №2 – изпълнение на изкопни, насипни, пътни и асфалтови работи, отводняване на пътни платна, улично осветление или изпълнение на други видове работи, съответстващи на някоя от работите от проекта по обособена позиция №2. Процедурата е открита с Решение № РД-12-210/12.12.2011г. и Решение на СД по протокол № 11 от 21.10.2011г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Метрополитен"ЕАД, ул."Княз Борис I" №121, България 1000, София, Тел.: 003592 9212026

Интернет адрес/и:

URL: www.metropolitan.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.12.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт и реконструкция на пешеходен подлез „НДК” и довършителни работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ
1) Кратко описание

Строително-монтажните работи се състоят в: • Извършване на основен ремонт и реконструкция на пешеходния подлез «НДК» във връзка с констатираното лошо техническо състояние на инсталациите и облицовките му по време на изграждането на новата метростанция при НДК. • Изпълнение на довършителните работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ с оглед цялостното й завършване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45300000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на инсталации
Довършителни строителни работи

3) Количество или обем

Строително-монтажните работи по основния ремонт и реконструкцията на пешеходния подлез «НДК» ще се извършат на базата на разработени инвестиционни проекти по част Архитектура /демонтажни работи, рехабилитация, монтаж, тавани и иноксови работи/ и част Електро, включващи подробни количествени сметки. Довършителните работи на подземния паркинг на Метростанция 11-ІІ ще се извършат на базата на разработени инвестиционни проекти по следните части: Отопление, вентилация и климатизация, ВиК – външни връзки, ВиК – сградни инсталации, ВиК – автоматична пожарогасителна инсталация и пожарни касети, Електро, Пожароизвестителна инсталация, Организация на движението, Архитектура, Електро – външно ел.захранване и Пропускна система, придружени с подробни количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 6

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реконструкция на бул. „Черни връх” върху трасето на метрото от бул. „България” до бул. „Н. Вапцаров”
1) Кратко описание

Реконструкция на бул. „Черни връх” върху трасето на метрото от бул. „България” до бул. „Н. Вапцаров” по разработен пътен проект.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Строително-монтажните работи се състоят в реконструкция на бул. „Черни връх”, предвиждаща подмяна на трамвайния релсов път в участъка от бул. „България” до МС10, демонтаж на релсов път и изграждане на нова пътна конструкция в участъка МС10-МС11, преасфалтиране на пътни платна, нова паважна настилка при тротоарите, подмяна и ракордиране на шахти и оттоци в тротоарите и пътните платна, монтаж на антипаркинг елементи, саниране на стълбове, подмяна на бордюри и поставяне на нови градински бордюри. За отделните строително-монтажни работи е разработен пътен проект, придружен с подробни количествени сметки

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 5