I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: Здравко Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Централно управление на НАП
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Предметът на поръчката е „Доставка на скенери” и включва: - доставка на минимум 350 бр. скенери и инсталирането на 10 бр. от тях в ЦУ на НАП, гр. София бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52. - осигуряване на гаранционно обслужване за период не по-малко от 36 месеца от датата на доставка на скенери
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30216110
Описание:
Скенери за компютри
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
645660.6 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Брой на предложени скенери; тежест: 51
Показател: Обща цена по ценова оферта; тежест: 49
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066670 от 01.03.2011 г.
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 199 - 324334 от 15.10.2011 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 165 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на 354 бр. скенери в сградата на ЦУ на НАП, гр. София бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52 и инсталацията на 10 бр. т тях, както и гаранционно им обслужване за срок от 36 месеца от доставката.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
“СТЕМО ООД” , ЕИК 817080126, бул.”Никола Вапцаров” № 55, ЕКСПО 2000, България 1407, София, Тел.: 02 81623307
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 645833 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 645660.6 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Срокът на договора обхваща периода на доставка на скенерите и инсталацията на 10 бр.в срок до 14 (четиринадесет) календарни дни, след подписване на договора и срока за гаранционно обслужване на доставените скенери – 36 месеца от датата на доставката им.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ